Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на турбина

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Виж тук: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=5249&start=15

    Коментар


      #17
      iaskoo написа:
      ами незнам колеги.на втора скорост щом подмине 4000об. директно отиваше стрелката във 1.6бара и почваше да подскача във червената зона.а за демонтажа аз ще си я сваля но незнам като я монтирам дали ще трябва да и се правят някакви настроики.сори но се обръщам към ваз защото единствено със турбините съм доста зле запознат
      Стандартния boost control на пунто ГТ има склонност да прави overboost (според мен е вредно, но пък има хора, които го харесват) особено когато настъпиш колата от по-ниски обороти.Ако ти е задържала това налягане (1,6 бар-а) за 2-3 секунди и след това е спадало до към 0,8-0,9 бар-а при 5500-6000 оборота, значи е било нормално.Имай в предвид, че уреда на таблото за налягане на турбо-то (както и повечето от другите уреди) не е от най-точните.Настройки при поставяне на турбо-то ако не подменят актуатор-а не трябват.Хубаво е да се подмени или да се почисти маркуча за масло към турбо-то и отточника му.Смени маслото с ново (истинска синтетика по възможност-скъпичка е) и нов маслен филтър.Преди да го сложиш му сипи малко от новото масло за да не са сухи лагерите и след като си го монтирал и закачил всичко е хубаво да повъртиш няколко пъти само на стартер без захранване към свещите и с откачена електрически бензинова помпа за да вдигне налягане маслената помпа и когато запалиш после турбото да е с хубаво омаслени лагери.Пак си помисли за ремонта на турбото Наистина ново е скъпо, но точно тази турбина се върти с доста високи обороти и в Бг незнам дали има машина за динамичен баланс при тези обороти.Преди да ти се счупи турбо-то, при напълно загряла кола (лятото примерно или в задръстване) на празен ход какво налягане на маслото ти показваше уреда?С какво масло я караш и на колко км. го сменяш?

      Коментар


        #18
        на 9000км. ELF 10w40

        Коментар


          #19
          iaskoo написа:
          на 9000км. ELF 10w40
          Elf-а не е лошо масло, но е полусинтетика, а определено бензинова турбо кола, особено ако си я настъпваш е хубаво да се кара с напълно синтетично масло и ако я караш повечко градско с чести студени стартове да го сменяш по-често.Късмет ти желая, ако ще ремонтираш IHI-то

          Коментар


            #20
            благодаря на всички

            Коментар


              #21
              Здравейте!Поради изчерпателното Ви и професионално мнение,бих искал да ви задам един въпрос,чийто отговор би ми бил много полезен!!!Вследствие на управление на автомобила с откачен смукателен въздуховод преди филтъра,нагнетателната перка на тубината е засмуквала непречистен въздух и се е износила в края на витлата си и има малко по голямо растояние до корпуса.Поради това турбината има увеличен лаг(усеща се след 2300 об/мин.) и дава по малко налягане от нормалното(проверката е направена и установено в сервиз за турбини в МЕИ-Варна)!Тъй като самата турбина си е добре,няма луфтове в лагеруването си и не пропуска масло(въздуховодите са чисти)има ли друг начин да се увеличи налягането и до заводските параметри или близо до тях.Примерно с регулировка или предполагам да се набие втулка в корпуса,около витлата за да се намали разтоянието до корпуса(охлюва)с цел да се повиши налягането.Не за друго но сега не ми се дават едни 500 лева за смяна на ремонтен комплект,а другото бих си го направил сам.Съжалявам че питам И тук,но не знам къде по точно във форума да поставя,този важен въпрос!Също така тук често срещам въпроси за увеличен лаг на турбото и това мисля би могло да бъде много полезно. Idea
              Fiat Marea TD100

              Коментар

              Working...
              X