Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко помощ, че нищо незнам ;( - инфо за Браво JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Малко помощ, че нищо незнам ;( - инфо за Браво JTD

    Първо - Извинете ме ако несъм сложил темата където трябва.Второ - Мерси за хубавия сайт, много помага и Трето - да започна с проблема си... Искам много да си взема Fiat Bravo JTD , но незнам нищо за коли... имам няколко въпроса... Какви Fiat Bravo JTD има ? Говориа за ... Кокво разнообразие от Конските му Сили има , колко `` Кубика `` е ... и на каква цена вървиат? Нестава дума за тунинговани неща... интересува ме общо като производство... без никакув тунинг и мунинг Все пак взех Шофьорска Книжка преди 3 месеца xD ... и мерси много предварително за помоща... П.С. За мен ниама по хубава кола от Fiat Bravo `` Лично мое мнение `` . . .Променено е заглавиетоМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    само едни тип е мотора - 1,9 105 к.с.цена....трудна работазависи от много неща
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      ...

      http://avtomobili.info/d.php?s=vr&rvi=885Като гледам - цените във www.mobile.bg започват от около 3800лв, но мисля че с късмет и пазарлък може да свали надолу...
      Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
      Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008

      Коментар


        #4
        Кола в добро състояние и този двигател няма нищо общо с 3800 лв. Колега - и аз бях като теб, преди да взема бравата, но с помощта на форума научих невероятно много неща, има страхотин теми, които ще помогнат и на най-незнаещия човек за какво да внимава, какво да гледа като купува, кои основни неща да погледне...Моят съвет е - която и кола да гледаш - задължително и напрви самодиагностика на климатроника, защото някои елементи от него са направо болезнени за ремонт. Има ли повреда в тази част - задължително сваляй от цената доста! И задължително провери клапата за рециркулация дали е изправна, защото това е един отвратителен проблем!!!! Възможно е да има електро-проблеми, сваляй пак от цената, и после да знаеш - контактен спрей от 5 кинта върши чудеса! Задължителната диагностика на ходова част, предница, задница, ЕКУ... и така... успех!!! търси версия GT. когато харесаш някоя кола, провери по ВИН кога е произведена, какво е оборудването и, да не са ти свалили нещо ред.: На Браво не са ли го слагали този двигател 182B9 ? Само на Брава ли е? Мисля че колата на Red Storm e Браво с "новия" 100-коня двигател. Колега , и за това се огледай - Брава с новия ЖТД е по-евтина по отношение на данъка спрямо 105 коньовата, с над 100 лева на година! Ама е с 4 врати

        Коментар


          #5
          Да опредлено такъв двигател върви от 4500 нагоре. Аз моя преди 2 месеца го взех 4900, Друго момче се похвали че е зел подобно за 4800.Доколкото за клапата за въздуха в другите теми пише че на почти всички Bravota го има този проблем, а и най-вероятно търговеца няма да ти позволи да сваляш филтъра за да провериш клапата. Но ще е добре да работи - спор няма. Но ако не работи не бива да те откаже от колата ако си заслужава.И малко спам по темата - или полезна информация вие си решете.Вчера бях в чехия и един немец ме вози в неговото Ауди. За 1.5 години човека му бил навъртял 100 и няколко хиляди км. И какво ми каза - Тои карал аудита и бил много доволен но проблема при тях бил че след 250 300 хиляди километра започвали да дават проблеми и след 1.5 години щял да я продава като наближи 250 000. Тои човека може би обикаля повече, но това при тях изглежда си е като правило 300 000. Така че не се радвай много ако ти показва малко км. Гледай другите работи да ти харесат.И най-важното късмет.
          Bravo JTD 105 '98

          Коментар


            #6
            Километрите наистина не трябва да се гледат. Мой приятел кара Opel Vectra GTS 1.9DCDi 150к.с. - колата е закупена лично от него, чисто нова, на 4км, в момента е на 143000км, човекът е във Варна Колата ще се продава, но вероятно ще се врътне на 73000, че хората се плашат 4 годишна кола скъсана от каране..., а е в перфектно състояние и е поддържана...
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #7
              Абее.. нестига,че аз незнам ами тъпанарите в автосалоните и те незнаят.Няма да е лошо да земат и те да четат тука.. Ходих до 1 Автосалон.. попитах дали могат да ми докарат такова Браво каквото сам си харесал, а какво отговариа продавача.. "Еми виж моето момче, такова Браво НЯМА което да е 105 к.с. има само 100 и 115 " .. чудя се за едно.. Как може да сложат такъв " екземпляр " за продавач?Четох доста из Форума и поразбрах някои нещица.И както Sev казва.. мотора е един 1.9 105 к.с. .. човека беше ясен и му виарвам защото видях много неща тук и едва ли не са верни..там е работата,че ме ядоса продавача.Като незнае защо продава коли?Ако не бях писал тук сиг щях да му повиарвам че няма 105 к.с. ДВГ..поне като продава да разбира от това ... аз като не разбирам никога не бих се захванал с такова нещо защото в случая ще лъжа хората...аман от таиа държава Нямам много време но след час два може и да постна още нещо за на Вуйчо ми Бравото мерси мн за хубавия сайт пак и мерси, че обяснявате добре защото аз наистина нищо незнам

              Коментар


                #8
                Здравей, колега, и добре дошъл тук. Искам да те поздравя за избора ти на автомобил и да изкажа моите съвети. Надявам се да ти бъдат от полза. Двигателя, който си е избрал е много добър и икономичен. При огледите на колите най-напред гледай за следното. При поставянето на ключа и завъртането му на контакт "ключето" ( FIAT CODE ) трябва да загасне почти веднага след като е светнало. Трбява да имаш един червен ( кафяв ) ключ и поне един син ( попринцип са два ). Относно функцията на ключовете и значението на цветовете прочети темата в раздел "ключове" за фиат кода. При запалването на колата иконата изобразяваща "пръскаща дюза" не трябва в никакъв случай да свети. При нормални условия загасва след няколко секунди след подаването на контакт. Ако тази икона свети бягай от тази кола. Друго, което е важно да знаеш за дизела е, че като го палиш особено ако е бил студен отначалото работи като трактор, но до няколко секунди трябва да утихне и в последствие като загрее става като часовник. Слаби места са термостатът, окачването. Допитай се до приятели и познати за читав майстор, при който можеш да закараш колата за оглед. Ако купуваш от автокъща и откажат да карат колата за оглед тегли им една майна и си тръгвай. Нека се погледне окачването, защото фиатките са слабички от тази гледна точка ( то и танк да караш по тия пътища не се знае колко ще издеяни ). Макар че както казва един колега от форума, ако е била ремонтирана с оригинални части година и половина две няма да имаш ядове с окачването, дори и по нашите пътища. Клекни под колата и гледай за евентуални омаслявания, ако има такива опитай се да локализираш проблема и виж коя част изпуска масло или изобщо капе ли нещо от нея. Огледай всички ел. връзки за съмнителни облепвания с изолирбанд и дали всички датчици са на местата си. Не трябва нищо да стои откачено / свободно веещо си из пространството... Докато работи колата я изфорсирай няколко пъти на място. При достигането на 2300 оборота ( приблизително ) турбото навлиза в максимални обороти и от ауспуха изпушва черно. Казвам черно, а не сиво. Ако цвета наподобява сиво или синьо не е много добре. Нормално е дизелът да пуши, но не и много, но и не е нормално хич да не пуши... Покарай колата - тествай абс-а, тествай хидравликата на волата, съединителя, ръчната спирачка... Спри на място и дръпни ръчната спирачка, Включи на първа и подавай газ и пускай съединителя докато се повдигне предницата - прави го рязко и се услушвай за евентуални изтропвания или скърцания. Направи същото и назад. Когато намериш своята "любима" замерването на компресията на цилиндрите си е направо задължително. Когато и там я похвалят значи може да подписвате. Това, разбира се, са малка част от евентуалните проблеми, с които би могъл да се сблъскаш. Чети малко повече какво е писано във форума, защото тук има изключетелно кадърни и разбиращи хора, които ще ти помогнат. И последен съвет. Не бързай ! Може да не е днес, купи си утре кола, но да е ТВОЯТА кола ! Успех от мен.
                www.CarProfi-BG.com
                Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                Най-атрактивните цени в София!

                Коментар


                  #9
                  tupanar написа:
                  Абее.. нестига,че аз незнам ами тъпанарите в автосалоните и те незнаят.Няма да е лошо да земат и те да четат тука.. Ходих до 1 Автосалон.. попитах дали могат да ми докарат такова Браво каквото сам си харесал, а какво отговариа продавача.. "Еми виж моето момче, такова Браво НЯМА което да е 105 к.с. има само 100 и 115 " .. чудя се за едно.. Как може да сложат такъв " екземпляр " за продавач?Четох доста из Форума и поразбрах някои нещица.И както Sev казва.. мотора е един 1.9 105 к.с. .. човека беше ясен и му виарвам защото видях много неща тук и едва ли не са верни..там е работата,че ме ядоса продавача.Като незнае защо продава коли?Ако не бях писал тук сиг щях да му повиарвам че няма 105 к.с. ДВГ..поне като продава да разбира от това ... аз като не разбирам никога не бих се захванал с такова нещо защото в случая ще лъжа хората...аман от таиа държава Нямам много време но след час два може и да постна още нещо за на Вуйчо ми Бравото мерси мн за хубавия сайт пак и мерси, че обяснявате добре защото аз наистина нищо незнам
                  Споко и аз спорих с един продавач-тъпанар от Пловдив ,че Брава 1,6 100 конски сили няма ама той си държеше на своето.Между другото с този твой ник и въпрос направо сцепваш мрака.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Еми малко съм си тъпанар за това. Мерси много за съветите.Колкото до Бравото което искам да взема май ще почакам още няколко месеца докато си намеря.Намерих едно 2001 година JTD си беше.. но собственикът иска твърда цена от 7 000 лв. ! Аз толкова няма да дам Мисля,че цената му качват екстрите..ще изброя някои.. 1во - Кожен салон алата балата.2ро - дава го с КАСКО ... 3-то слага си цена и заради алармата ... 4то-продава го само с Плейъра си + колоните и така на татака... Които на мен въобще не ми харесват.За това не се договорих с него Иначе Бравото просто "летеше по асфалта" Колкото до Бравото което щях да казвам по нагоре в темата... Мисля,че е 97 година , 100 к.с. пробега му е над 400 000 км Но е толкова запазено,че по автосалоните не се намира такова от същия тип...Човека си го потдържа като дете Настъпя ли го червата ми се качват в гушата с извинение пред дамите и останалите които не са простаци като мен Ще продължавам с търсенето, пък дано късмет.. Чао чао за сега от мен

                    Коментар


                      #11
                      Колега, двигател ЖТД който е в безупречно състояние, наистина е скъп. Мнението ми множе би е малко пристрастно, но това е един много, много добър двигател, управлението му е доста прецизно, респективно и работата му е много плавна и мека. Това неминуемо оказва влияние на цената. Аз също не бих продал колата си, без да оценя всичко което съм направил за да е безупречна, и всички неща в нея, като музика, джанти, и разни такива. Ако сваля музиката, какво ще я правя? или джантите? А кожения салон си е нещо много готино. Така че нека човека си търси 7 хиляди за неговата, пък ти потърси, все ще се появи Твоето Браво, рано или късно. А пък на горубляне - паркирам ланчията - тя е 1.8 (836А5) - два вала, 8 клапана, 101 коня, 74 киловата. И първата кола която ми се набива в очите е същата, 1:1 с моята. И написано с огромни букви "16 клапана" . Отивам и започвам да го гъделичкам продавача, като преди това съм се уверил кой точно двигател е под капака. И питам: колко коня е тая кола - 101 - коя година е - 96 - кой двигател - 1.8 16 клапана ... И му викам "Абе къде пише че са 16 клапана, че аз не съм виждал кола на която ако са 16, да не е написано изрично. И той ми сочи и вика "Ето с два вала е!" , викам му "тя и с 8 вала може да е, и с 2 колянови, ама тва значи ли че е с по 4 клапана на цилиндър???" пък оня каза "момче ще я купуваш ли или ми губиш времето?" И аз му казах "абе да ви е=а в мошениците сте тука всичките бе.... та така за тея търговците.... е и оня ден - застанал един и ми разказва че двигател 2.0 ХДИ на пежо бил помпа-дюза. Слушах го слушах го и му викам "абе не бе човек, тоя си е типичен комън рейл, помпа дюза са на волксваген и ауди двигателите... Не не е така..... кво да ти кажа...

                      Коментар


                        #12
                        http://youtube.com/watch?v=vJkIOEFxb2w - е така ако ми ускорява Браво-то ще сам на 7-то небе

                        Коментар


                          #13
                          Нещо зех да се бъркам.Не ,че не вярвам на казаното от Sev ,че двигателя е един - 1.9 105к.с. но ... на две места виждам малко по-друго ??? Ако някои може да обясни последно за мотора на Fiat Bravo JTD ,ще съм доста по-добре с мислите си
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #14
                            не бъркаш, това е "новия" жтд, 74 киловата, 100.6 коня, код на двигателя 182B9.000 (105 коня е 182B4.000) Технически не са много по-различни, на първо четене се сещам за разлика в тайминга на клапаните, а на второ - в начина за показване на нивото на маслото - датчика е заменен от тип 1/0 с потенциометричен. Този двигател отговаря на други еко-норми. Мисля че Red Storm е с такъв мотор. Монтира се след 2000 г.

                            Коментар


                              #15
                              сега поразровихмного тайнствен тоя моторявно до тук да стигне подобен е почти невъзможномай заради данъците има някаква промянаточно като за БГ е правен и нашите странни данъчни закони
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X