tupanar, като бивш собственик и аз ще споделя малко мнения. Моя фиат го карах 7 месеца и не ми направи никакви ядове. Като обикалях по автокъщите не съм го избирал, просто късмет. Това ти е най-важното. Иначе колата трябва да работи много тихо и "меко", ако е много шумна - много километри са минати. Турбото нетрябва да го чуваш ( моето се чуваше доста приятен звук но на сегашната ми кола няма и помен). НЕ се плаши ако пуши доста. Една кола като стои в атокъщата и само се припалва и се получава много сажди после. Каквато и кола да оставиш 1 месец само да я припалваш и да работи на ниски обороти ще е такъв ефекта. Лошо е ако пуши синьо - но и това се прави. Ако не тъи работи климатика не се притеснявай - най вероятно нямаш фреон. Тогава компресора не се включва (ето тука сваляш доста от цената). Аз лично ще ти препоръчам да си купиш колата от човек - поверярвай ще си струва всяка стотинка. За 4000лв е изключено да си купиш JTD в движение . Отделно си проготви 500лв за ангренаж, ролки, масло, няколко филтъра и еветнуално ремък на генератора. Ако си купиш колата от човек е доста вероятно да са сменени консумативите. Търси от обяви във форума. Аз моята я продадох в перфектно техническо състояние за цената от 5400лв.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко помощ, че нищо незнам ;( - инфо за Браво JTD
Collapse
X
-
В Филипопола допреди два месеца имаше точно две Браво JTD105 GT/аз лично тази модификация търсех/доста обикалях с едно приятелче,но нъцки!Накрая си взех колата от човек ама от Бургас!Като за начало аз бих те посъветвал да закараш евентуалната покупка на компютърна диагностика,иначе здраво окачване много трудно ще намериш.Някой колега говори за танкове,но да ти кажа по пловдивските павирани "улици" и това няма оцеляване!!!Трябва да е JTD105 ENDURO ... .Този простичък тест със старта и лампите по-таблото е добър,но не се доверявай...мининките гадни мошеничета са се научили ,като просто разкарват лампата!За двигателя...само хубави приказки,сменяш консумативите и термостатчето и си свиркаш!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
До колкото аз съм запознат,разликата между Браво JTD105 GT и Браво JTD105 SX /мисля че с това се изчерпват модификациите на JTD105 за Браво/ е единствено в оборудването вън и вътре.За мен GT е по-стилна,но пък предполагам,че SX версията е с "по-меко" окачване!Важното е едно,Фиат Браво си "върви" с тунинга,т.е. дизайна на колата е невероятен и няма нужда от допълнителни щуротии.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар