Кажете каде има надежден и бърз сервиз за фиат. Колата ми сутрин прави проблеми.Запалва и повечето пъто гасне и след това няма палене само със дърпане.Фиатката е дизел и само сутрин го прави,примерно като ме драпнат да поработи и позагрее после и да ч изгасч няма проблеми, това го прави само сутрин. Каде да я карам кажете сервиз дето няма да ме бавят една седмица и да не направят нищоМестя темата в правилния раздел.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със палене
Collapse
X
-
Щом си със дизел, първо обезвъздуши горивната система, и после питай за сервиз. Това страшно много ми прилича на въздух в горивната система. Но... кажи какво караш, за да ти кажем какво да правиш :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
АБС не е оправен и след майстора
Проблема е оправен беше ми оплескана помпата някой се е правил на майстор преди да я взема, закарах я във сервиза на бобо и я раглобиха след като и се чудиха какво е , но като някой е сглобил грешно така е .Хубавото е че оправиха колата сега няма проблем със палене , лошото е че и АБС ми пишти релето и ми казаха че са го оправили за което ми взеха и пари най верятно , но уви нищо не е оправено по абс.И сега се чудя да я карам ли на майстори или какво да правя проблема е следният:слагаме бушона на абс варта 3-5 дни и почва да жужи релето точно под бушоните махам бушона за абс карам си без абс и след 1 седмица слагам бушона пак карам 3-5 дни и пак саштото , четох тук във форума че може да е няка пластина във релето и нямало оправия а ново реле което е 300-500 лв ?? Кажете мнение Благодаря предварително
Коментар
-
Maver написа:Аз имам много странен проблем колеги.Колата сутрин не ще да пали само тресе мъчи се но не пали.Трябва да въртя много даже вече взех да се притеснявам за акумулатора.По принцип имам изгоряла свещ но дали само това е проблема.Колата ми е Fiat Bravo TD 100 98g.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
И аз не паля сутрин!
Колеги и аз не паля сутрин! Това се получи след ремонт който се наложи след като открих че надува в охладителната с-ма. Нова гарнитура шлайфане на глава и всичко вече е наред не надува. Обаче колата постепенно след ремонта загуби мощност и спря да пали сутрин. Докато беше студено само дърпане, сега като е по топло с мъка пали с едно изпушване на черно. Забелязах че паднаха и оборотите на празен ход. Подгревните свещи са добре но като ги проверявах установих че тази на четвърти цилиндър е мокра с нафта... Пикаеща дюза? Пулузапушена? Или друго не ми идва на ум... Идеи? Пунто 1,7ТД
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар