Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свирещ Ремък на Климатика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свирещ Ремък на Климатика

    Здравейте Колеги,Искам да попитам дали има проблем в това че ремъка на климатика свири (цвърчи) на ниски обороти на колата, между 800 - 1200 оборота.Ремъка е закупен от Ауто Италия (доставиха го по поръчка след 10 дни), монтиран в качествен сервиз и си е сложен както си трябва. В смисъл не е натегнат или хлабав и не преплъзва.Наскоро с един познат пак се чудехме какво точно свири и пръснахме ремъка с малко вода. Свиренето изчезна за малко и после пак се появи.Той ми спомена да не му бера грижата, и че може би каучука от който е направен ремъка е по-мек (направен за Италия) и сега в студеното време вие. Според вас има ли логика в това което ми каза той или да търся другаде причината.Колата е от подписа , Мареа 2.4 ТД.
    Let the diesel power be with you!!!....

    #2
    Ремъка не трябва да свири, ако ще да е правен за Сахара! Сигурен ли си все пак, че не е хлабав? В огромен процент от случаите именно в това е проблема.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      при мен проблема беше в ролката - беше се заклинила поради изхабяване, след смяна на ролката и ремъка проблемът се реши.
      Тойота Приус

      Коментар


        #4
        Един елементарен тест : завърти волана до крайно полжение- ляво или дясно без значение, при работещ на празен ход двигател. Тогава ремъка се натоварва допълнително от помпата на хидравликата и ако е хлабав, свиренето ще се усили. Ако не се усили, търси проблема в ролките и провери дали е легнал правилно във всички ремъчни шайби. Това, че е сменян в реномиран сервиз, не е гаранция че майстора си е свършил работата.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Пробвах го тоя тест и нищо. Тия дни нали се постопли малко през деня и спря да вие. Явно някоя ролка е за смяна скоро.Благодаря ви и лек ден.
          Let the diesel power be with you!!!....

          Коментар


            #6
            Докато ти свири ремъка, земи и сипи малко вода върху ремъка - 1 пръст от пластмасова чашка най-много.Малко по малко сипвай на ремъка.При мен така свиренето изчезва и след малко пак се появява. Така ще провериш дали е от ролките или от ремъка - или поне аз така си мисля и се радвам че не е от ролки А защо свири не мога да го разбера, като поработи малко повече и загрее ремъка и изчезва.
            Bravo JTD 105 '98

            Коментар


              #7
              абе пич върви в реномирания сервиз и им кажи да ти стегнат ремъка както трябва

              Коментар


                #8


                моя свири само сутринта но мисля че е от ремъка или от обтяжната ролка и тъй като на бравото ролката е автоматична нищо неможе да се направи просто ще си купя нов ремък моя майстор казва че ми купува ремъци които са самонатягащи се някви незнам как става тоя номер но това ми казва той ако е супер нов ремъка изчакай го малко 1000 км и тогава вече може да търсиш проблема

                Коментар


                  #9
                  Минах вече почти 12 000 км. И при мен сутрин вие най-много. После като се стопли и няма проблем. Ролката е самообтягаща и нищо не можем да направим по въпрос. За сега ще го карам така, пък ...... Пробвах теста с водата и се оправя, явно ремъка нещо не е наред
                  Let the diesel power be with you!!!....

                  Коментар


                    #10
                    Провери, дали е поставен на всички шайби правилно, и дали има съосие между шайбите. Не е нормално да свири тъпия ремък.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар

                    Working...
                    X