Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ относно моята каръшка Брава JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    trustworthy написа:
    Stefan Hadjov написа:
    ...Ограничени са максим обороти на двигателя до 3000об/мин,а не както е при Браво на 4000 об/мин...
    Максималните оборотите или оборотите при МАКСИМАЛНА мощност
    Хайде моля ти се не ме цели в такива грешки.Ти ще започннеш и за правописни да ме ловиш.Естествено,че обороти на макс.мощност.А знаем че максималните са около 1000 отгоре когато се задейства кey-control.Но в случая не ни интерисуват.

    Коментар


      Jimy написа:
      ............. да го попитам...как точно би могъл да се промени софта,зада се получат дори и минимални резултати в подкрепа на този вид непрофесионален тунинг?С тази намеса ,кои са детайлите в двигателя 1.9 JTD105,които биват "ощетени"като нормална робота или с нехарактерно натоварване?........
      Колега Жими,хубаво е че проявяваш интерес по темата,но трябва много внимателно да се четът всички постове за да не тъпчеме на едно и също място за непрекъснати въпроси по вече дадени отговори.Как точно може да се промени софта съм отговорил в един дълъг мой пост и какви резултати биха се получили от него почти в началото на възникналия спор.Също и колегата БО даде сходен отговор като спора ни с него беше само за крайните получени резултати след софта.Прочети ако не всички,то поне това което съм писъл и съм сигурен,че ще бъдеш удовлетворен.При един разумен чиптунинг бъди спокоен за детайлите на двигателя що се отнася за коляномотовилков механизъм,буталната група и газоразпределителен механизъм.Единствено се товари термично малко турбината заради подаването на повече гориво в резултат на чиптунинга ,което е неминуемо.Но пък се знае че тя по предварително условие е доволно добре натоварена термично и правим какви ли не фатки в процес на интензивно каране да я щадим.И това повтарям се отнася за двигател 105 кс.Но ти добре се изказа и аз точно това бях писъл в един мой пост:в техниката винаги се постига едно за сметка на друго.Няма само пълно.Но това е не само в техниката а въобще в живота.Но когато някой има желание да повиши положителното трябва да е в състояние да приеме и неминуемо отрицателното.Тук се крие намирането на оптималния компромис.Бъди сигурен,че Фиат го е намерил когато е пуснал на пазара този мотор и толкова години го е произвеждал без да внася измемения в него.Двигателя е променен през 2002 год когато пуска новия си модел Стило като тунинга който прави е комплексен със софта и хардуера.Поздрави.

      Коментар


        Stefan Hadjov написа:
        BO написа:
        Stefan Hadjov написа:
        .................................................. .................................Колега,извинявам се моя е грешката.Останал съм с впечатлението,че се отнася за Мареа.Сега разбирам,че става въпрос за Ланча.Алфа ползва три двигателя 2,4 ЖТД на 155 и 166:140 кс;150 кс; и 175 кс с код 841G.Наистина Ланча има двигател на Капа 838.А8-136 кс.Всичко,което съм ти написъл за Мареевия двигат 185.А6-130 кс важи и за твоя.Двата двигателя са еднакви и контролерите са им еднакви.Фиат е пипнал софтуера и е увеличил мощноста само с 5%,което прави 6 кс.Само у нас на такъв тип двигател чиптунинг-специалистите вдигат мощноста с 40-50 кс.Завиждам им.
        Хайде, пак започнах, защото не казваш точно както трябва. За Алфа 155 сигурно си се объркал, искал си да напишеш 156 - както и да е нормално - цифрите са едни до други.АМА къде забрави 136кс двигател на Алфата? Та това е първия 2.4 комън рейл двигател на Алфата Нещо отново изпускаш фактите.Освен това 2.4 върху Алфата се монтира и в 163кс вариант А и до 130кс и 136кс вариант разликата не е само софтуерно :D Успех все пак
        Наистина съм сбъркал с 155 вместо 156.Това в бързината двете цифри са една до друга на клавиатурата.Забравил съм двигателя 136 к.с. на Алфа защото беше първия в програмата на Алфа за двигатели 2,4.Мисля,че беше 96 или 97 год.Даже и сега се сещам и за кода му 325.1 ако и тук не бъркам.Но това не променя съществото на отговора на въпроса на колегата.Познавам двигатели на Алфа 2,4 ЖТД:140 и 150 кс.но този за който споменаваш 163 кс ми се е изплъзнал от вниманието ми,за което съжалявам.Нали знаеш,че Алфите са по-рядки в употреба у нас.М/у 130 и 136 кс знам,че разликата е само софт.Аз друго не се сещам освен ако е нещо несъществено което не е свързано с повишението на мощноста.Ако знаеш кажи го.Обичам много да научавам нови неща.А може и нещо да съм пропуснал.
        Така, така.Главната разлика между 130кс и 136кс е в турбото. В единия случай е "стационарно" при 130кс, а при 136кс е с променлива геометрия. От тук вече идва главната разлика. Не е чисто софтуерна, както си мислеше.163кс вариант на 2.4 се произвежда за страни с големи разлики при данъчните и застрахователните основи. Това е наложило и спад на мощността му до необходимата граница.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          BO написа:
          Stefan Hadjov написа:
          BO написа:
          Stefan Hadjov написа:
          .................................................. .................................Колега,извинявам се моя е грешката.Останал съм с впечатлението,че се отнася за Мареа.Сега разбирам,че става въпрос за Ланча.Алфа ползва три двигателя 2,4 ЖТД на 155 и 166:140 кс;150 кс; и 175 кс с код 841G.Наистина Ланча има двигател на Капа 838.А8-136 кс.Всичко,което съм ти написъл за Мареевия двигат 185.А6-130 кс важи и за твоя.Двата двигателя са еднакви и контролерите са им еднакви.Фиат е пипнал софтуера и е увеличил мощноста само с 5%,което прави 6 кс.Само у нас на такъв тип двигател чиптунинг-специалистите вдигат мощноста с 40-50 кс.Завиждам им.
          Хайде, пак започнах, защото не казваш точно както трябва. За Алфа 155 сигурно си се объркал, искал си да напишеш 156 - както и да е нормално - цифрите са едни до други.АМА къде забрави 136кс двигател на Алфата? Та това е първия 2.4 комън рейл двигател на Алфата Нещо отново изпускаш фактите.Освен това 2.4 върху Алфата се монтира и в 163кс вариант А и до 130кс и 136кс вариант разликата не е само софтуерно :D Успех все пак
          Наистина съм сбъркал с 155 вместо 156.Това в бързината двете цифри са една до друга на клавиатурата.Забравил съм двигателя 136 к.с. на Алфа защото беше първия в програмата на Алфа за двигатели 2,4.Мисля,че беше 96 или 97 год.Даже и сега се сещам и за кода му 325.1 ако и тук не бъркам.Но това не променя съществото на отговора на въпроса на колегата.Познавам двигатели на Алфа 2,4 ЖТД:140 и 150 кс.но този за който споменаваш 163 кс ми се е изплъзнал от вниманието ми,за което съжалявам.Нали знаеш,че Алфите са по-рядки в употреба у нас.М/у 130 и 136 кс знам,че разликата е само софт.Аз друго не се сещам освен ако е нещо несъществено което не е свързано с повишението на мощноста.Ако знаеш кажи го.Обичам много да научавам нови неща.А може и нещо да съм пропуснал.
          Така, така.Главната разлика между 130кс и 136кс е в турбото. В единия случай е "стационарно" при 130кс, а при 136кс е с променлива геометрия. От тук вече идва главната разлика. Не е чисто софтуерна, както си мислеше.163кс вариант на 2.4 се произвежда за страни с големи разлики при данъчните и застрахователните основи. Това е наложило и спад на мощността му до необходимата граница.
          Колега БО,уважавам желанието ти да ме хванеш в грешка но в стремежа си за това трябва да четеш точно постовете.Колегата задава въпрос за Ланча Капа с двигател 838.А8 на който турбината не е с променлива геометрия.Но ти както винаги обичаш да изпращаш в други посоки.Алфа има два двигателя с 136 коня.На 156 слага двиг.325.1 а на 166 двиг.342.02 и двата имат различия от 838.А8 на Капа.

          Коментар


            Извинявам се за включването, но чета всеки ден темата с интерес и макар познанията ми да са далече от вашите искам само да вметна, че толкова полезно инфо се изписа в тези дебати, спокойно темата може да се преименува и да се направи ВАЖНА,след като се поизчисти. Лек ден на всички и продължавайте в същия дух!Колега Хаджов Вие сте втория ми JTD идол (първия е Бо) :D
            "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

            ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
            Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

            Коментар


              vsd написа:
              Спора никак не е загубен, а линка който даваш няма нищо общо с това за което говорим и съм сигурен, че го знаеш идеално. Щом смяната на софтуера е глупост според теб, по-добре колегите които искат да си слагат чип да го знаят. Все още ли твърдите че на никакъв двигател не може да се изкарат 10 или 20 к.с. само чрез смяна на софтуера или продължавам да се бъркам.
              Да уточним само - колегите не ИСКАТ да си слагат чип, а само да си пренастроят съществуващите данни в компютъра им. Т.е. тъй нареченият в този спор чип-тунинг всъщност има по-вярно название - ремапване или пренастройване на фабричните параметри. А линкът който съм дал е демонстрация на конкретно скъпоструващо поставяне на ЧИП, който да лъже фабричния компютър на Ауди, БМВ и WV.
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                Stefan Hadjov написа:
                ....
                И все пак според Бобо от Алфа форума, ЖТД 100 квт мотора на Ланча Капа е с турбо с променлива геометрия.Да уточня, неискам да влизам в спорове, просто трябва да знам дали това турбо е с променлива геометрия, от това зависи ще правя ли така наречения "чип тунинг", защото подобно на колегата Стефан Ханджов смятам че добър ефект от чип тунинга има при подобен вид турбина.
                Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
                Uno 75 1.5i.e.8V 88`

                Коментар


                  Stefan Hadjov написа:
                  BO написа:
                  Stefan Hadjov написа:
                  BO написа:
                  Stefan Hadjov написа:
                  .................................................. .................................Колега,извинявам се моя е грешката.Останал съм с впечатлението,че се отнася за Мареа.Сега разбирам,че става въпрос за Ланча.Алфа ползва три двигателя 2,4 ЖТД на 155 и 166:140 кс;150 кс; и 175 кс с код 841G.Наистина Ланча има двигател на Капа 838.А8-136 кс.Всичко,което съм ти написъл за Мареевия двигат 185.А6-130 кс важи и за твоя.Двата двигателя са еднакви и контролерите са им еднакви.Фиат е пипнал софтуера и е увеличил мощноста само с 5%,което прави 6 кс.Само у нас на такъв тип двигател чиптунинг-специалистите вдигат мощноста с 40-50 кс.Завиждам им.
                  Хайде, пак започнах, защото не казваш точно както трябва. За Алфа 155 сигурно си се объркал, искал си да напишеш 156 - както и да е нормално - цифрите са едни до други.АМА къде забрави 136кс двигател на Алфата? Та това е първия 2.4 комън рейл двигател на Алфата Нещо отново изпускаш фактите.Освен това 2.4 върху Алфата се монтира и в 163кс вариант А и до 130кс и 136кс вариант разликата не е само софтуерно :D Успех все пак
                  Наистина съм сбъркал с 155 вместо 156.Това в бързината двете цифри са една до друга на клавиатурата.Забравил съм двигателя 136 к.с. на Алфа защото беше първия в програмата на Алфа за двигатели 2,4.Мисля,че беше 96 или 97 год.Даже и сега се сещам и за кода му 325.1 ако и тук не бъркам.Но това не променя съществото на отговора на въпроса на колегата.Познавам двигатели на Алфа 2,4 ЖТД:140 и 150 кс.но този за който споменаваш 163 кс ми се е изплъзнал от вниманието ми,за което съжалявам.Нали знаеш,че Алфите са по-рядки в употреба у нас.М/у 130 и 136 кс знам,че разликата е само софт.Аз друго не се сещам освен ако е нещо несъществено което не е свързано с повишението на мощноста.Ако знаеш кажи го.Обичам много да научавам нови неща.А може и нещо да съм пропуснал.
                  Така, така.Главната разлика между 130кс и 136кс е в турбото. В единия случай е "стационарно" при 130кс, а при 136кс е с променлива геометрия. От тук вече идва главната разлика. Не е чисто софтуерна, както си мислеше.163кс вариант на 2.4 се произвежда за страни с големи разлики при данъчните и застрахователните основи. Това е наложило и спад на мощността му до необходимата граница.
                  Колега БО,уважавам желанието ти да ме хванеш в грешка но в стремежа си за това трябва да четеш точно постовете.Колегата задава въпрос за Ланча Капа с двигател 838.А8 на който турбината не е с променлива геометрия.Но ти както винаги обичаш да изпращаш в други посоки.Алфа има два двигателя с 136 коня.На 156 слага двиг.325.1 а на 166 двиг.342.02 и двата имат различия от 838.А8 на Капа.
                  Какво е това тогава? Не ги разбирам нещата
                  Прикачени файлове
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    @ BO: Колега,не мога да разбера искаш да ме изпитваш ли??.Показваш ми направляващ апарт на една турбина с променлива геометрия.Да не би да очакваш,че ще ти кажа,че е колянов вал или нещо подобно.Ако искаш да споделяме мнения давай по темата за чип тунинга.Достатъчно много се разводни. Ти изгаряш от нетърпение евентоално да ме хванеш в някаква грешка и ровиш във всички посоки дано някъде се получи нещо подобно. Ти ми отговори сега тази турбина с какво се управлява и когато я въвеждат фирмите при тунинг какво точно се постига с нея.И защо се налага заместването на обикновенната турбина точно с такава.Е това вече е по темата.

                    Коментар


                      Stefan Hadjov написа:
                      @ BO: Колега,не мога да разбера искаш да ме изпитваш ли??.Показваш ми направляващ апарт на една турбина с променлива геометрия.Да не би да очакваш,че ще ти кажа,че е колянов вал или нещо подобно.Ако искаш да споделяме мнения давай по темата за чип тунинга.Достатъчно много се разводни. Ти изгаряш от нетърпение евентоално да ме хванеш в някаква грешка и ровиш във всички посоки дано някъде се получи нещо подобно. Ти ми отговори сега тази турбина с какво се управлява и когато я въвеждат фирмите при тунинг какво точно се постига с нея.И защо се налага заместването на обикновенната турбина точно с такава.Е това вече е по темата.
                      Не бе просто....
                      Stefan Hadjov написа:
                      ............Колегата задава въпрос за Ланча Капа с двигател 838.А8 на който турбината не е с променлива геометрия.....
                      ... исках да ти кажа, че това е турбината от въпросната кола - хайде, няма да спорим, то е ясно
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        jenshen73 написа:
                        vsd написа:
                        Спора никак не е загубен, а линка който даваш няма нищо общо с това за което говорим и съм сигурен, че го знаеш идеално. Щом смяната на софтуера е глупост според теб, по-добре колегите които искат да си слагат чип да го знаят. Все още ли твърдите че на никакъв двигател не може да се изкарат 10 или 20 к.с. само чрез смяна на софтуера или продължавам да се бъркам.
                        Да уточним само - колегите не ИСКАТ да си слагат чип, а само да си пренастроят съществуващите данни в компютъра им. Т.е. тъй нареченият в този спор чип-тунинг всъщност има по-вярно название - ремапване или пренастройване на фабричните параметри. А линкът който съм дал е демонстрация на конкретно скъпоструващо поставяне на ЧИП, който да лъже фабричния компютър на Ауди, БМВ и WV.
                        Колега, разбира се че навсякъде говорим за смяна на софтуера, думата чип съм я употребил защото такова е разпространеното название, даже често я слагам в кавички. Иначе си прав, много по-правилно е да се каже ремап или пренастройване на фабричните параметри.@Stefan HadjovКолега благодаря, че даде точен отговор на последния зададен от мен въпрос. И пак да кажа, че чета постовете подробно Относно процентите, които си написал за 1,9 105 JTD двигателя незнам дали са такива или не, но ефект определено има. Може и един кон да не се е качил след ремапа, но няма и значение, защото колата е много по-приятна сега.
                        FIAT Bravo JTD GT '99

                        Коментар


                          jenshen73 написа:
                          vsd написа:
                          Спора никак не е загубен, а линка който даваш няма нищо общо с това за което говорим и съм сигурен, че го знаеш идеално. Щом смяната на софтуера е глупост според теб, по-добре колегите които искат да си слагат чип да го знаят. Все още ли твърдите че на никакъв двигател не може да се изкарат 10 или 20 к.с. само чрез смяна на софтуера или продължавам да се бъркам.
                          Да уточним само - колегите не ИСКАТ да си слагат чип, а само да си пренастроят съществуващите данни в компютъра им. Т.е. тъй нареченият в този спор чип-тунинг всъщност има по-вярно название - ремапване или пренастройване на фабричните параметри. А линкът който съм дал е демонстрация на конкретно скъпоструващо поставяне на ЧИП, който да лъже фабричния компютър на Ауди, БМВ и WV.
                          Колега,има нещо което не ми е ясно и не мога да си обясня защо трябва да се пренастройват фабричните параметри/както се изразяваш/ в софтуера,ако преди това не са променяни.Те сами не могат да се самопроменят.Аз по същество не правя разлика между чиптунинг и ремап,щом едното и другото водят до промяна на стойности в софтуера независимо от крайните резултати които са постигнати.Ремап,значи да подмениш картата в софтуера с нова съдържаща нови стойности/може да е сменена само една стойност пак е промяна/.Каква разлика влагаш в термините чиптунинг и ремап.

                          Коментар


                            Crusader написа:
                            Stefan Hadjov написа:
                            ....
                            И все пак според Бобо от Алфа форума, ЖТД 100 квт мотора на Ланча Капа е с турбо с променлива геометрия.Да уточня, неискам да влизам в спорове, просто трябва да знам дали това турбо е с променлива геометрия, от това зависи ще правя ли така наречения "чип тунинг", защото подобно на колегата Стефан Ханджов смятам че добър ефект от чип тунинга има при подобен вид турбина.
                            Колега,малко разяснение по въпроса ти.Пред мене е електрическата схема в подробности на твоя контролер/или ЕКУ както искаш го наречи/ и е ясно,че няма изпълнително звено,което да упавлява турбината и е същия както на Мареа.Понеже съвременните двигатели които са с турбина с променлива геометрия нормално се управляват чрез софтуера.И това е голямото предимство,че може да си правят с нея каквото си поискат чрез настройка на софта.Ти нямаш в схемата такова управляващо звено.Някои го наричат електромагнитен клапан,други соленоид но няма значение.Важното е каква функция изпълнява.Това ми даде основание да ти кажа,че си с обикновена турбина с управление с традиционна механика,защото аз нямам под ръка такава кола за да проверя на нея на място а погледнах схемата.А и не мога всичко да помня.И в заключение:ако наистина твоята турбина е с променлива геометрия/както е казал Бобо/,то тя не се контролира от софта и ефекта от софт-тунинг би бил минимален.Но все пак направи проверка на място от човек който може да ти го потвърди.Аз зададох този въпрос в един от постовете ми на БО,как се контролира тази турбина,но той не даде отговор.Поздрави.

                            Коментар


                              Stefan Hadjov написа:
                              Crusader написа:
                              Stefan Hadjov написа:
                              ....
                              И все пак според Бобо от Алфа форума, ЖТД 100 квт мотора на Ланча Капа е с турбо с променлива геометрия.Да уточня, неискам да влизам в спорове, просто трябва да знам дали това турбо е с променлива геометрия, от това зависи ще правя ли така наречения "чип тунинг", защото подобно на колегата Стефан Ханджов смятам че добър ефект от чип тунинга има при подобен вид турбина.
                              Колега,малко разяснение по въпроса ти.Пред мене е електрическата схема в подробности на твоя контролер/или ЕКУ както искаш го наречи/ и е ясно,че няма изпълнително звено,което да упавлява турбината и е същия както на Мареа.Понеже съвременните двигатели които са с турбина с променлива геометрия нормално се управляват чрез софтуера.И това е голямото предимство,че може да си правят с нея каквото си поискат чрез настройка на софта.Ти нямаш в схемата такова управляващо звено.Някои го наричат електромагнитен клапан,други соленоид но няма значение.Важното е каква функция изпълнява.Това ми даде основание да ти кажа,че си с обикновена турбина с управление с традиционна механика,защото аз нямам под ръка такава кола за да проверя на нея на място а погледнах схемата.А и не мога всичко да помня.И в заключение:ако наистина твоята турбина е с променлива геометрия/както е казал Бобо/,то тя не се контролира от софта и ефекта от софт-тунинг би бил минимален.Но все пак направи проверка на място от човек който може да ти го потвърди.Аз зададох този въпрос в един от постовете ми на БО,как се контролира тази турбина,но той не даде отговор.Поздрави.
                              Колега, защо си мислиш, че всички турбини с променлива геометрия се управляват от ЕКУ-то? Аз ти показах точно частта, точно от тази турбина от Капата и ВЯРНО, там няма соленоид, който да я управлява, тъй като управлението на тази част става на чисто механичен път, но основанието ти, ако не видиш в схемата, че се управлява от ЕКУ-то, значи не е с променлива геометрия е малко смешно. Щом знаеш какво представлява управлението на променливата геометрия, както и ти го показах, то би трябвало да знаеш целия принцип ама....Не пиши глупости, които не си ги проверил или не знаеш, че тази турбина от въпросния автомобил не е с променлива геометрия, че ще стане като със сестрата.... Ходи доказвай после че....
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                BO написа:
                                Stefan Hadjov написа:
                                Crusader написа:
                                Stefan Hadjov написа:
                                ....
                                И все пак според Бобо от Алфа форума, ЖТД 100 квт мотора на Ланча Капа е с турбо с променлива геометрия.Да уточня, неискам да влизам в спорове, просто трябва да знам дали това турбо е с променлива геометрия, от това зависи ще правя ли така наречения "чип тунинг", защото подобно на колегата Стефан Ханджов смятам че добър ефект от чип тунинга има при подобен вид турбина.
                                Колега,малко разяснение по въпроса ти.Пред мене е електрическата схема в подробности на твоя контролер/или ЕКУ както искаш го наречи/ и е ясно,че няма изпълнително звено,което да упавлява турбината и е същия както на Мареа.Понеже съвременните двигатели които са с турбина с променлива геометрия нормално се управляват чрез софтуера.И това е голямото предимство,че може да си правят с нея каквото си поискат чрез настройка на софта.Ти нямаш в схемата такова управляващо звено.Някои го наричат електромагнитен клапан,други соленоид но няма значение.Важното е каква функция изпълнява.Това ми даде основание да ти кажа,че си с обикновена турбина с управление с традиционна механика,защото аз нямам под ръка такава кола за да проверя на нея на място а погледнах схемата.А и не мога всичко да помня.И в заключение:ако наистина твоята турбина е с променлива геометрия/както е казал Бобо/,то тя не се контролира от софта и ефекта от софт-тунинг би бил минимален.Но все пак направи проверка на място от човек който може да ти го потвърди.Аз зададох този въпрос в един от постовете ми на БО,как се контролира тази турбина,но той не даде отговор.Поздрави.
                                Колега, защо си мислиш, че всички турбини с променлива геометрия се управляват от ЕКУ-то? Аз ти показах точно частта, точно от тази турбина от Капата и ВЯРНО, там няма соленоид, който да я управлява, тъй като управлението на тази част става на чисто механичен път, но основанието ти, ако не видиш в схемата, че се управлява от ЕКУ-то, значи не е с променлива геометрия е малко смешно. Щом знаеш какво представлява управлението на променливата геометрия, както и ти го показах, то би трябвало да знаеш целия принцип ама....Не пиши глупости, които не си ги проверил или не знаеш, че тази турбина от въпросния автомобил не е с променлива геометрия, че ще стане като със сестрата.... Ходи доказвай после че....
                                Не си мисля,че всички турбини с променлива геометрия се управляват софтуерно и това пределно добре го зная/виж от поста ми/за това писах в" съвременните двигатели".На тебе така ти си иска ,и така ми четеш постовете,за да можеш да кажеш че говоря глупости.Аз не си позволих до сега в нашите спорове да ползвам подобни квалификации.Тази думичка много я обичаш и често я вкарваш в обръщение но по този начин нито демонстрираш знания,нито култура в общуването във форума.Имам призив към теб да се въздържаш от подобни определения,да пестиш нервите си и да не реагираш по такъв начин за неща,които въобще не те засягат.На всичкото отгоре това беше мое обяснение към колега от форума а не по дискутираната тема и не виждам с какво съм те засегнал за да е необходимо такова отношение.Без поздрави.

                                Коментар

                                Working...
                                X