trustworthy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ относно моята каръшка Брава JTD
Collapse
X
-
Jimy написа:............. да го попитам...как точно би могъл да се промени софта,зада се получат дори и минимални резултати в подкрепа на този вид непрофесионален тунинг?С тази намеса ,кои са детайлите в двигателя 1.9 JTD105,които биват "ощетени"като нормална робота или с нехарактерно натоварване?........
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:BO написа:Stefan Hadjov написа:.................................................. .................................Колега,извинявам се моя е грешката.Останал съм с впечатлението,че се отнася за Мареа.Сега разбирам,че става въпрос за Ланча.Алфа ползва три двигателя 2,4 ЖТД на 155 и 166:140 кс;150 кс; и 175 кс с код 841G.Наистина Ланча има двигател на Капа 838.А8-136 кс.Всичко,което съм ти написъл за Мареевия двигат 185.А6-130 кс важи и за твоя.Двата двигателя са еднакви и контролерите са им еднакви.Фиат е пипнал софтуера и е увеличил мощноста само с 5%,което прави 6 кс.Само у нас на такъв тип двигател чиптунинг-специалистите вдигат мощноста с 40-50 кс.Завиждам им.За Алфа 155 сигурно си се объркал, искал си да напишеш 156 - както и да е нормално - цифрите са едни до други.АМА къде забрави 136кс двигател на Алфата? Та това е първия 2.4 комън рейл двигател на Алфата
Нещо отново изпускаш фактите.Освен това 2.4 върху Алфата се монтира и в 163кс вариант
А и до 130кс и 136кс вариант разликата не е само софтуерно :D Успех все пак
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Stefan Hadjov написа:BO написа:Stefan Hadjov написа:.................................................. .................................Колега,извинявам се моя е грешката.Останал съм с впечатлението,че се отнася за Мареа.Сега разбирам,че става въпрос за Ланча.Алфа ползва три двигателя 2,4 ЖТД на 155 и 166:140 кс;150 кс; и 175 кс с код 841G.Наистина Ланча има двигател на Капа 838.А8-136 кс.Всичко,което съм ти написъл за Мареевия двигат 185.А6-130 кс важи и за твоя.Двата двигателя са еднакви и контролерите са им еднакви.Фиат е пипнал софтуера и е увеличил мощноста само с 5%,което прави 6 кс.Само у нас на такъв тип двигател чиптунинг-специалистите вдигат мощноста с 40-50 кс.Завиждам им.За Алфа 155 сигурно си се объркал, искал си да напишеш 156 - както и да е нормално - цифрите са едни до други.АМА къде забрави 136кс двигател на Алфата? Та това е първия 2.4 комън рейл двигател на Алфата
Нещо отново изпускаш фактите.Освен това 2.4 върху Алфата се монтира и в 163кс вариант
А и до 130кс и 136кс вариант разликата не е само софтуерно :D Успех все пак
Коментар
-
Извинявам се за включването, но чета всеки ден темата с интерес и макар познанията ми да са далече от вашите искам само да вметна, че толкова полезно инфо се изписа в тези дебати, спокойно темата може да се преименува и да се направи ВАЖНА,след като се поизчисти. Лек ден на всички и продължавайте в същия дух!Колега ХаджовВие сте втория ми JTD идол (първия е Бо) :D
"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
vsd написа:Спора никак не е загубен, а линка който даваш няма нищо общо с това за което говорим и съм сигурен, че го знаеш идеално. Щом смяната на софтуера е глупост според теб, по-добре колегите които искат да си слагат чип да го знаят. Все още ли твърдите че на никакъв двигател не може да се изкарат 10 или 20 к.с. само чрез смяна на софтуера или продължавам да се бъркам.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:....Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:BO написа:Stefan Hadjov написа:BO написа:Stefan Hadjov написа:.................................................. .................................Колега,извинявам се моя е грешката.Останал съм с впечатлението,че се отнася за Мареа.Сега разбирам,че става въпрос за Ланча.Алфа ползва три двигателя 2,4 ЖТД на 155 и 166:140 кс;150 кс; и 175 кс с код 841G.Наистина Ланча има двигател на Капа 838.А8-136 кс.Всичко,което съм ти написъл за Мареевия двигат 185.А6-130 кс важи и за твоя.Двата двигателя са еднакви и контролерите са им еднакви.Фиат е пипнал софтуера и е увеличил мощноста само с 5%,което прави 6 кс.Само у нас на такъв тип двигател чиптунинг-специалистите вдигат мощноста с 40-50 кс.Завиждам им.За Алфа 155 сигурно си се объркал, искал си да напишеш 156 - както и да е нормално - цифрите са едни до други.АМА къде забрави 136кс двигател на Алфата? Та това е първия 2.4 комън рейл двигател на Алфата
Нещо отново изпускаш фактите.Освен това 2.4 върху Алфата се монтира и в 163кс вариант
А и до 130кс и 136кс вариант разликата не е само софтуерно :D Успех все пак
Не ги разбирам нещата
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
@ BO: Колега,не мога да разбера искаш да ме изпитваш ли??.Показваш ми направляващ апарт на една турбина с променлива геометрия.Да не би да очакваш,че ще ти кажа,че е колянов вал или нещо подобно.Ако искаш да споделяме мнения давай по темата за чип тунинга.Достатъчно много се разводни. Ти изгаряш от нетърпение евентоално да ме хванеш в някаква грешка и ровиш във всички посоки дано някъде се получи нещо подобно. Ти ми отговори сега тази турбина с какво се управлява и когато я въвеждат фирмите при тунинг какво точно се постига с нея.И защо се налага заместването на обикновенната турбина точно с такава.Е това вече е по темата.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:@ BO: Колега,не мога да разбера искаш да ме изпитваш ли??.Показваш ми направляващ апарт на една турбина с променлива геометрия.Да не би да очакваш,че ще ти кажа,че е колянов вал или нещо подобно.Ако искаш да споделяме мнения давай по темата за чип тунинга.Достатъчно много се разводни. Ти изгаряш от нетърпение евентоално да ме хванеш в някаква грешка и ровиш във всички посоки дано някъде се получи нещо подобно. Ти ми отговори сега тази турбина с какво се управлява и когато я въвеждат фирмите при тунинг какво точно се постига с нея.И защо се налага заместването на обикновенната турбина точно с такава.Е това вече е по темата.Stefan Hadjov написа:............Колегата задава въпрос за Ланча Капа с двигател 838.А8 на който турбината не е с променлива геометрия.....A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
jenshen73 написа:vsd написа:Спора никак не е загубен, а линка който даваш няма нищо общо с това за което говорим и съм сигурен, че го знаеш идеално. Щом смяната на софтуера е глупост според теб, по-добре колегите които искат да си слагат чип да го знаят. Все още ли твърдите че на никакъв двигател не може да се изкарат 10 или 20 к.с. само чрез смяна на софтуера или продължавам да се бъркам.Относно процентите, които си написал за 1,9 105 JTD двигателя незнам дали са такива или не, но ефект определено има. Може и един кон да не се е качил след ремапа, но няма и значение, защото колата е много по-приятна сега.
Коментар
-
jenshen73 написа:vsd написа:Спора никак не е загубен, а линка който даваш няма нищо общо с това за което говорим и съм сигурен, че го знаеш идеално. Щом смяната на софтуера е глупост според теб, по-добре колегите които искат да си слагат чип да го знаят. Все още ли твърдите че на никакъв двигател не може да се изкарат 10 или 20 к.с. само чрез смяна на софтуера или продължавам да се бъркам.
Коментар
-
Crusader написа:Stefan Hadjov написа:....
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Crusader написа:Stefan Hadjov написа:....Аз ти показах точно частта, точно от тази турбина от Капата и ВЯРНО, там няма соленоид, който да я управлява, тъй като управлението на тази част става на чисто механичен път, но основанието ти, ако не видиш в схемата, че се управлява от ЕКУ-то, значи не е с променлива геометрия е малко смешно. Щом знаеш какво представлява управлението на променливата геометрия, както и ти го показах, то би трябвало да знаеш целия принцип ама....Не пиши глупости, които не си ги проверил или не знаеш, че тази турбина от въпросния автомобил не е с променлива геометрия, че ще стане като със сестрата.... Ходи доказвай после че....
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Stefan Hadjov написа:Crusader написа:Stefan Hadjov написа:....Аз ти показах точно частта, точно от тази турбина от Капата и ВЯРНО, там няма соленоид, който да я управлява, тъй като управлението на тази част става на чисто механичен път, но основанието ти, ако не видиш в схемата, че се управлява от ЕКУ-то, значи не е с променлива геометрия е малко смешно. Щом знаеш какво представлява управлението на променливата геометрия, както и ти го показах, то би трябвало да знаеш целия принцип ама....Не пиши глупости, които не си ги проверил или не знаеш, че тази турбина от въпросния автомобил не е с променлива геометрия, че ще стане като със сестрата.... Ходи доказвай после че....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар