Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ относно моята каръшка Брава JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    щом новото Браво на вала е 158 коня (при 150 по книга)...5% разликано дали само това е причината за разликитене знам в техническите данни на колите, мощността къде е заложена
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #77
      Ми по тия англоговорящите страни, в автомобилните предавания ги чувам да казват Brake Horsepower а не само HP. Темата и спорът който се води, са направо велики! Мисля че не постовете са извън темата (помощ за каръшката брава), а темата е извън постовете И аз се надявам колегите да представят аргументите си, без дразнения и заяждания, щото става грозно.....

      Коментар


        #78
        Sev написа:
        щом новото Браво на вала е 158 коня (при 150 по книга)...5% разликано дали само това е причината за разликитене знам в техническите данни на колите, мощността къде е заложена
        158 със закачени алтернатор, хидравлики, изпускателна система и т.н. или без ремъците там, генерация, чисто върху вала?А и от къде я вадиш тази информация - много бих доволен да споделиш с мен
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #79
          цък
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #80
            Red Storm написа:
            Колега Hadjov , а какво ти е мнението за този прословут *бъг* при 2700об/мин,наблюдаващ се при някой версии софтуер на 1,9 ЖТД?С каква цел е сложен?Ремапа на софта премахва този (определено дразнещ) заводски *бъг). Поздрави
            Ей,много постове са се натрупали.Ще отговоря на тези,които са по темата,защото иначе ще стане много разводнено.Понеже виждам,че има голям интерес към тази тема искам още веднъж да уточня че всичко по което се спори се отнася за двигател 182Б4-1,9ЖТД-105 к.с.във връзка с възможностите му за чип-тунинг и в крайна сметка се стигна до спора турбината увеличава ли си дебита,респективно налягането след чип-тунинг без да се пипа нищо по механиката на двигателя.Това го уточнявам за колегите,които са се включили на по късен етап и това,че за различните ТД-двигатели нещата стоят по различен начин.Така,че изводите и мненията които ще се изнасят трябва да се отнасят конкретно за този двиг.А сега по въпроса на Ред Сторм.Искам първо да приключим по текущия спор и да не навлизаме в допълнителни спорове и обяснения по възникнали допълнителни въпроси.Обещавам ти че ще ти отговоря подробно но искам да уточниш нещо което ще ти опиша за да не стане така,че ти си мислиш за едно ,а аз ти отговарям за друго. По мое наблюдение този мотор проявява два вида бъг-ове.Но не като правило всички мотори.А има и при които са слабо изразени,при други дразнещо.Това се дължи на малките разлики които има в софтуера за коя страна е предназначена експлоатацията на колата.Направило ми е впечатление че колите идващи от Италия имат по силно изразен този дефект.Защо-и това ще ти обясня но не сега.При бензиновите двг също има подобни проблеми,но при други режими.Наистина като се изказа колегата Труст......най точното изразяване за проблема е че след чип-тунинг бъга се изглажда и почти изчезва.Защо и това ще ти обясна,но не сега.И защо между 2500-2900 об.също.Какви са двата бъга: 1.Карайки с постоянна скорост с постоянна газ навлизайки в диапазона на гореспоменатите обороти колата леко заглъхва и се чувства,че губи тяга.Излизайки от тези обороти всичко става ОК 2.Липсва горния но се проявява следния:Движейки се в тези обороти се налага да върнеш газта за превключване на предавка или за друго.При следващо подаване на газ се получава едно хлъцване/задържане/ за миг и след това отново всичко става ОК Трябва да уточниш кое от двете защото първоизточника на проблема е различен.

            Коментар


              #81
              jenshen73 написа:
              Стефане, не си разбрал градския, той казва, че се вдига налягането след турбината, за целта. Т.е. не се прави само прословутия "чип" тунинг (най-обикновено "оптимизиране" на софтуера без никакви намеси от ЧИПОВО естество), но се правят и допълнителни промени, касаещи въздухо-нагнетателния тракт. Лошото е, че пак опираме до момента с главата и колекторите, но вероятно това се оправдава с евентуални огромни разходи и, че чипването е абсолютно достатъчно, защото заводът производител е направил двигател с мощност 500к.с., но го е ограничил на само 105.... Уф, как се нервя начи...А конкретния варненски тунингджия премодифицира цялото АУДИ - освен купето като цяло мисля, че не остана нещо заводско в него... Да не споменаваме, че имам братовчед, който кара тунингован GOLF2 на който само той знае какво по двигателя не е сменил...
              Колега не се опитвай да изместваш спора по същество.Как ще се увеличи дебита на турбината със софтуер-тунинг на 1,9 ЖТД-105 кс.Как става чрез хардуер-тининг ми е пределно ясно защото с това се занимавам.Тук колегата БО твърди че чрез чип-тунинг може да се увеличи мощноста до 140 кс ,а даже и до 170 кс.Не намесвай всмукат.колектори ,глави,входящ порт на турбина и т.н.Призовавам да се придържаме към конкретния спор.След като го изясниме може да преминем към друг.

              Коментар


                #82
                [quote="BO"]Аз както казах за всичко си имам доказателства с цифри нагледно.................... аргументирам с цифри, тези и каквото се сещам друго............. имам доводи и доказателства, с които мога да се защитя.С отворени ръце и очи очаквам твоите доводи,доказателства,аргументи и каквото се сетиш друго.Нямаш представа от кога мечтая за тоя момент.Но да се разберем.Не приемам за доказателства рекламни материяли,измислени графики,извадени от контекса публикации и др.подобни.С думи прости,както аз обяснявам моята теза искам да ми кажеш:чрез промяна на еди кой си параметър в софтуера се получава еди кое си и това води до повишаването на дебита/налягането/на турбината.Това е истинския и професионален отговор.Защото за всички е ясно,че няма ли повече въздух в двигателя само с гориво не става или става но с много малък ефект.А само с въздух пък ептен не става.А точно тука се крие ключа на палатката.Имаш грижата да го намрриш. И не ме препращай при твоето дино,защото може да се окаже ,че няма да имаме какво да мериме.За някакви си 8-10 к.с. не си заслужава да се занимаваме с дино.Отново се мъчиш да изпратиш обсъждането по темата в друго направление.Може би стова смяташ да излезеш от нея,но това не е отговора на въпроса. За диното е много дълга темата.Имам намерение да я обсъдиме в отделна тема която да засегне много аспекти.Колко вида мощности имаме,къде се мери мощноста която се обявява от фирмите,как се снема външна характеристика на един двигател/мощност,върт.момент,специфичен разход на гориво,часов разход на гориво,авансови характеристики и др.и др./,какво значи външна характеристика,как мери диното,как се тарира преди измерване,реална ли е отчетената стойност,може ли да се маниполира,колко му е точноста. И на края има ли и други методи за измерване на мощноста на един двигател не по малко неточни от диното.Има такива .И кой е най точния метод за измерване.Виждаш ли сега къде искаш да ме пратиш с твото дино та дино.Остави диното на мира давай за турбината.Чакам.

                Коментар


                  #83
                  [quote="Stefan Hadjov"]
                  BO написа:
                  Аз както казах за всичко си имам доказателства с цифри нагледно.................... аргументирам с цифри, тези и каквото се сещам друго............. имам доводи и доказателства, с които мога да се защитя.С отворени ръце и очи очаквам твоите доводи,доказателства,аргументи и каквото се сетиш друго.Нямаш представа от кога мечтая за тоя момент.Но да се разберем.Не приемам за доказателства рекламни материяли,измислени графики,извадени от контекса публикации и др.подобни.С думи прости,както аз обяснявам моята теза искам да ми кажеш:чрез промяна на еди кой си параметър в софтуера се получава еди кое си и това води до повишаването на дебита/налягането/на турбината.Това е истинския и професионален отговор.Защото за всички е ясно,че няма ли повече въздух в двигателя само с гориво не става или става но с много малък ефект.А само с въздух пък ептен не става.А точно тука се крие ключа на палатката.Имаш грижата да го намрриш. И не ме препращай при твоето дино,защото може да се окаже ,че няма да имаме какво да мериме.За някакви си 8-10 к.с. не си заслужава да се занимаваме с дино.Отново се мъчиш да изпратиш обсъждането по темата в друго направление.Може би стова смяташ да излезеш от нея,но това не е отговора на въпроса. За диното е много дълга темата.Имам намерение да я обсъдиме в отделна тема която да засегне много аспекти.Колко вида мощности имаме,къде се мери мощноста която се обявява от фирмите,как се снема външна характеристика на един двигател/мощност,върт.момент,специфичен разход на гориво,часов разход на гориво,авансови характеристики и др.и др./,какво значи външна характеристика,как мери диното,как се тарира преди измерване,реална ли е отчетената стойност,може ли да се маниполира,колко му е точноста. И на края има ли и други методи за измерване на мощноста на един двигател не по малко неточни от диното.Има такива .И кой е най точния метод за измерване.Виждаш ли сега къде искаш да ме пратиш с твото дино та дино.Остави диното на мира давай за турбината.Чакам.
                  Ех, ти само с тази турбина, та турбината, та турбината.ОКАз ще ти кажа.Та значи крайния резултат, който се получава, за да може турбината да нагнетява повече въздух още от ниски обороти, и е нужен стимулатор, за да завърти.Този стимулатор освен "стандартните" гориво-въздушен поток, излизащ от процесите в двигателя, става като се управлява най-вече самото количество на гориво и най-вече момента на впръскване.Като се модифицират тези две характеристики се получава какво? Ауу ами да бе - по-горещ изходящ въздух?Оп какво беше главно условие за да се развърти турбината мъжки Кажи ми ти Аз не ги разбирам нещата Защо турбината не я сложиш най отзад на ауспуха, пък то пак толкова количество въздух ще мине през нея, няма проблеми Ау, да забравих - ама няма да е толкова горещ.Май няма и скоростта с която ще излезе от горивната камера да е толкова ефективна Ауу ама забравих бе - дори и скоростта на изгорелите газове лесно могат да се променят с едно "просто", чипове.Ама и забравих, ама знам, че го знаеш, че дори до толкова могат да се променят тези параметри, че скоростта, с която излизат газовете и тяхната температура, да се променят драстично - не вярваш ли? Ами ако искаш мога да ти го докажа, е един ремап мога да ти издухам клапаните (да ги стопя) и за 100км, без никакъв проблем!И пак стигаме до температура на изгорелите газове. Какво става като температурата се повиши, излизайки от горивната камера и удря перката на турбото - аз те питам вече и чакам отговор.А защо като се чипне една "печка" средно работната температура на охлаждащата течност се вдига межу 5 и 8 градуса средно?Пак чакам отговор от теб!А и защо ти ми отбягваш въпросите, които аз ти задавам, защото мога да ти покажа!Какво става, ако си закача колата на дино, оригинално е 110кс и 235нм, на диното показва около 102кс и 210нм.След чип пак я качвам на диното и тогава колко ще покаже - чакам твоите отговори!Ама аз държа да ми кажеш какво би станало тогава - говоря за едно и също дино, след 30 минути качена същата кола върху него? И кажи ми тук къде мога да сбъркам с това измерване. И мога да ти кажа, че точно на диното в Про Спийд ако е в добра кондиция (като модел), отклонението е под 1-1.5% от реалните стойност. Да ги кажем, че от 5 опита преди това и 5 опита след това разликата е под 0.5%!И едно допълнение - разликата, доказана и сертифицирана на хидравличен дино стенд е под 0.3% !!!! АЗ чакам твоето оборване на тази моя теза - ЧАКАМ!Дори и да е супер грешно преди това и след това, то процентно грешката би била една и съща и реалното повишение би било реално нали?Много държа на твоя отговор, компетентен точно за този тест, къде може да се сбърка и какви може да са резултатите, след чипване? А аз залагам колата си! Правим тест на двигателя - преди чип тунинг - където кажеш, ако трябва ще извадим двигателя, ще го тестваме на уред където ти кажеш! След това ТИ идваш с мен и след 30 минути пак правим тази операция!Ако извадя МИНИМУМ 30кс отгоре ми плащаш половината кола, ако не стане това сядаш в колата и ти подписвам договора за покупко-продажба и кой от къде е! Казвам го това пред всички и си стоя зад всяка една от моите думи!п.п. И чакам все пак отговора ти.п.п.2 - Чакам да видя и отговора ти за това прекъсване:
                  1.Карайки с постоянна скорост с постоянна газ навлизайки в диапазона на гореспоменатите обороти колата леко заглъхва и се чувства,че губи тяга.Излизайки от тези обороти всичко става ОК
                  И искам да ми дадеш едно 1.9ЖТД с описания софутерен проблем, аз да мина през тези обороти и ти да ми покажеш кога колата ми ще прекъсне!Аз съм описал проблема защо го прави и чакам да видя твоето обяснение защо го прави, пък ако се разминават двете тези, ще пусна накрая една отделна тема, там да си спамим, че наистина тук стана мазало!Искренно се извинявам на toshi83 за това, че ти цапам в темата, ако кажеш ще спра веднага!
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #84
                    Stefan Hadjov написа:
                    trustworthy написа:
                    Разбира се, че налягането след турбината се вдига за целта. Няма как иначе да се вдигне мощността.........
                    Моля те обясни ми как точно налягането на турбината се вдига след чип-тунинга.Как става физически.Каква точно промяна в софтуера се прави за да се вдигне налягането.Защото аз не знам и нямам отговор.Мерил съм налягане многократно на турбини преди и след тунинг под товар и без товар и не съм установил подобно нещо.Повярваи ми.Не ме интерисува какво ти показва диното.Разглеждам нещата от вътре навънка а не само от външна страна.Ако това го обясниш,ще се съглася със всичко написано от теб.Ако ти не си подготвен да отговориш попитай някой който прави тунинг той да обясни.Защото аз съм питал и получавам отговори подобни на твоя.
                    Ето ти обяснение на един чуждестранен колега по темата:’There is an electronic solenoid controlled by the ECU which controls the Boost level. Remapping the ECU alters the boost level by changing when this boost solenoid operates.It basically connects the Positive pressure side of the turbo back to the wastegate. When the pressure on the positive pressure side reaches a certain point the ECU operates the solenoid allowing the wastegate to open.The wastegate valve is mechanical, but the control of boost pressure going to the mechanical valve is electronic. In the early days of turbocharging it would have been a purely mechanical system.Thats a basic explanation anyway. ’Ако има проблеми с превода, насреща съм И чакам коментара ти
                    _______
                    146 JTD

                    Коментар


                      #85
                      аз също имам проблема със забиването на 2700-3000об/мин.И много ме интересува дали проблема е софтуерен,и след смяната му ще се оправи ли.
                      BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                      E46 320D

                      Коментар


                        #86
                        Колега, в JTD105 двигателя няма такъв соленоид.Това че текста е на английски не го прави по достоверен
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #87
                          @БОЕй,БО много голямо напрежение е необходимо да се вложи за да може човек да ти прочете поста.В стремажа си за оргинален стил на изразяване всичко става много неразбираемо.Призовавам те при обсъждане на такива сериозни теми и ти да проявяваш необходимата сериозност. Много съм доволен че си стигнал до извода,че при чип-тунинга се променят само два параметъра на софтуера количеството на впръскваното гориво и предварението на шприца,така като го изложих в един мой пост.Доволен съм,че си се вслушал в призивите ми да го обясниш с твои думи по твоему,без да цитираш разни материяли със съмнително качество въпреки че много неразбираемо.Но от прочетеното за мене е 25% истина и 75% неистина.Кое е истина и кое неистина: 1.Вярно е това,че ти трябва висока температура на излизащите газове от двигателя за да завъртят добре турбината.Това е абсолютно вярно.Но се пита нараства ли температурата на изп.газове след чип-тунинг.Първо горивото което ползваш преди и след тунинга е с една и съща колоричност.Нафтата дава 10000ккал/литър.Не го променяш,значи от него не става номера. 2.Количеството на впръскваното гориво е вярно,че нараства при тунинга,но с малко.Не може да се увеличи много,защото от ауспуха ще започне да пуши като парен локомотив.Има някакви граници.И те са твърде тесни в които можеш да действаш с този параметър. 3.С предварението на шприца пък е абсурдно да вдигнеш температурата тъй като е необходимо време за изгарянето на това повече гориво и точно за това се увеличава,а не за да се увеличи температурата на изпускателните газове. 4.От ауспуха не излиза въздух,а изгоряли газове и сажди. 5.И на края имаш едно изречение крайно неразбираемо за мен.Цитирам:"изпускателните газове ще се променят с едно просто чипове".Как ,какво,не е ясно. Коментара ми: Значи идваш на моята теза,че само с промяната на тези два параметъра:количество гориво и предварение ти получаваш от 1,9 ЖТД-105 -140 а даже според твое твърдение 170 к с.Нямам думи да продължа.........взимам си въздух.С това нищожно увеличение на горивото и средно 5-6 градуса по голямо предварение от което ти обясних,че нищо не идва.Можеш ли да си представиш с колко трябва да увеличиш температурата на изпускателните газове за да завъртиш така турбината,че да ти даде въздух за 140 к.с.Не искам да говоря за 170.Нали знаеш,че който не може да плува морето му е до колене.А сега ще ти обясня как ще увеличиш дебита на турбината без да увеличаваш температурата на изпускателните газове,защото това е по принцип много вреден подход.Никоя фирма не би рискувала да си натоварва термично излишно двигателя като има много по елегантни методи да се увеличи скороста на влизащите газове в турбината на горещата част без да се увеличава температурата им.По голямата скорост на потока ще шамароса/както ти се изразяваш/турбинното колело по-готино и ефекта наистина ще заслужава внимание.Но за съжаление това не става с чип-тунинг.Мааалко трябва да пипнеме хардуера.Какво се прави:във входящия порт на турбината се поставя една вложка с доволно сложна конфигурация която има за цел да стесни входящия отвор към турбинното колело.По принципа на дюзата на Лавал/може би си я виждал в едновремешните карбуратори/вследствие на намаленото сечение с подходяща форма разбира нараства рязко скороста на излизащия поток изпускателни газове от изпускат колектор на двигателя.Какво става нататък мисля ,че се досещаш и няма да ти обяснявам.Има още и много други неща които се правят в един комплексен тунинг,но ако с чип можеше да се достигне този ефект е постижение.За съжаление не може.Да твърдиш,че с чип-тунинг на този двигател/защото при друг нещата стоят по друг начин/можеш да увеличиш дебита на турбината за да ти даде 140-170 кс е равносилно да твърдиш че след като си измиеш колата в кварталната автомивка ти се е повишил дебита на турбината.Става въпрос за този двигател-с механична турбина без възможност за управление чрез софтуера на контролера. За твое успокоение и за успокоението на фанатизираните привърженици на чип-тунинга мога да споделя,че ако двигателя имаше турбина с софтуерно регулиране на" wastegate-klapana" или беше с променлива геометрия пак със софтуерно управление могат да се постигнат наистина внушителни резултати.Но забележи в никакъв случай не чрез увеличаване на температурата на изпускателните газове.Как става предполагам знаеш и тук ще си спестя обяснения.Но за успешен чип-тунинг трябва да си вземеш следващия модел 1,9 ЖТД-115 кс.А специално за теб ти пожелавам скоро да се сдобиеш наистина с 140 кс двигател-двувалката Стило-16 клапана.Свалям шапка на този двигател. И на края за довиждане ще ти препоръчам един съвет.Не е необходимо да се занимаваш с дино.Ако нямаш купи си един микроманометър който да мери поне до 1.5 бара.Измери налягането на турбото преди тунинг под товар разбира се.И след това го измери след успешно проведения чип-тунинг и ще разбереш с колко ти е нараснало налягането от твото увеличение на температурата на изпускателните газове.След това измерване повярвай ми не ти трябва дино.Поздрави от мене с най добри пожелания.

                          Коментар


                            #88
                            trustworthy написа:
                            Stefan Hadjov написа:
                            trustworthy написа:
                            Разбира се, че налягането след турбината се вдига за целта. Няма как иначе да се вдигне мощността.........
                            Моля те обясни ми как точно налягането на турбината се вдига след чип-тунинга.Как става физически.Каква точно промяна в софтуера се прави за да се вдигне налягането.Защото аз не знам и нямам отговор.Мерил съм налягане многократно на турбини преди и след тунинг под товар и без товар и не съм установил подобно нещо.Повярваи ми.Не ме интерисува какво ти показва диното.Разглеждам нещата от вътре навънка а не само от външна страна.Ако това го обясниш,ще се съглася със всичко написано от теб.Ако ти не си подготвен да отговориш попитай някой който прави тунинг той да обясни.Защото аз съм питал и получавам отговори подобни на твоя.
                            Ето ти обяснение на един чуждестранен колега по темата:’There is an electronic solenoid controlled by the ECU which controls the Boost level. Remapping the ECU alters the boost level by changing when this boost solenoid operates.It basically connects the Positive pressure side of the turbo back to the wastegate. When the pressure on the positive pressure side reaches a certain point the ECU operates the solenoid allowing the wastegate to open.The wastegate valve is mechanical, but the control of boost pressure going to the mechanical valve is electronic. In the early days of turbocharging it would have been a purely mechanical system.Thats a basic explanation anyway. ’Ако има проблеми с превода, насреща съм И чакам коментара ти
                            Коментара ми е с четири думи:не се отнася за двигателя който разглеждаме

                            Коментар


                              #89
                              Ще се намеся понеже в хаоса всеки може да не догледа какво е писал другия и той самия. БО никъде не е писал, че JTD 105 става само с чипване до 170 коня. Това е коментиранао само на едно място за 160-170 коня за JTD115 с променлива геометрия. Освен това колегата БО , както и аз считам, че това 140 коня е с агресивна настройка на софтуера. Не знам може би пуши като кумин, но пък защо някой ще казва, че това е напълно невъзможно. Иначе аз като ламер мога да предположа, че поне в ниски обороти с чип при вакарано повече гориво може турбината да прави по-бързо налягане, тоест да има по-малък лаг. Също при по-голямо вкарване на горивото турбината при определени обороти и определена натиснатост на педала ще вади по-голямо налягане дори то да не достигнало до максимума и. Така в ниски имаме по-голямо налягане на турбината и повече гориво и от там няма как да нямаме повече пъргавина и по-висок въртящ момент. Нали това се искаше - повече гориво и повече въздух. Ми имаме ги и двете, а и турбо двигателя е така направен, че когато едното се вкарва в повече, то автоматично води до вкарването и на другото в определена степен. Иначе не можах да разбера къде пък не достига въздуха в един турбо двигател с 1.1 бара. Поне моето JTD прави такова налягане. Гледала съм си го сам на уред по-време на каране. На 2000 оборота ги имам 1.1 бара когато съм натиснал педала докрай. Тук питам колегата Хаджов колко прави стандартно торбината на JTD 105. За съжаление аз не съм виждал колко прави преди чипа, също и не знам дали ми е пипано нещо по-турбо системата, но утре ще питам. Иначе колата не може да изпуши изобщо по-никакъв начин каквото и да и правя, а е с чип. Ако нямаше достатъчно въздух и след като нямам катализатор и ЕGR дали пък нямаше да изпуши. Ми защо пък да не може да вкарваме само повече гориво. Какво липсва - въздух ли ? Къде е проблема ? Аз не съм видял да липсва въздух. Това да не е бензинов двигател, за да има точно опредлено количество и съотношения въздух-гориво. Ясно е че не може да набиваме колкото си искаме гориво със същата турбина и най-вероятно има и други пречки като пома, дюзи, разпръсквачи, които си имат ограничения. .Признавам , че има хиляда неща дето не са ми ясни, но не намирам за добра гледната точка в стил такова животно нема, не може да постигнете нищо с чип, не може да качите въртящия момент, чипнатия двигател е развален двигател, всяко дино е менте и нищо не мери, не признавам никакво дино, аз не вярвам на никакво дино и на никой щото аз знам. Колко колега казваш, че може да се вдигне мощността на стандартното JTD. Кажи си го конкретно в прав текст, примерно: "В никакъв случай не може да вдигнете въртящия момент с повече от 15 % и мощността с повече от 10%. Е със сигурност мога да ти кажа, че тези цифри са по-големи, а ти досега говориш сякаш не може да достигнем и до тях. Дай да говорим по-същество. Даже няма и да си обясняваме кое, какво, защо и как. Дай точната цифра пък после ще намерим кой и как да измери. Единствения критерий за компетентност ще е постигнатия резултат. Така няма да има нито недоволни, нито неразбрали. Ама, ако за теб всяко дино в БГ е боклук и не става за мерене въобще се обезмисля да се спори повече.

                              Коментар


                                #90
                                Уф бе мама му тема. Значи - JTD (Комън рейл) двигателите много рядко пушат ако са изправни. Това се дължи най-вече на факта, че няма как да се получи преобогатена смес. Защото въпреки всички опити да го направим самолет има едно устройство дето му пречи - самият компютър. За това е и там - да оптимизира горивния процес така, че да изкарва оптимална мощност за оптимално количество гориво. Съгласен съм, че може би се изчистват някои бъгове чрез ремапването, но пък колата да стане по-мощна с безумните 25-30% не съм съгласен... както и да е- аз и от коли не разбирам...
                                Steliyan's Life!
                                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                                Коментар

                                Working...
                                X