Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ относно моята каръшка Брава JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Stefan Hadjov написа:
    @БОКолега БО, забелязъл съм,че когато не си в състояние да дадеш смислен отговор по един въпрос ти се мъчиш да излежеш от неловкото положение в което сам се поставяш чрез задаване на контра въпрос.Още един път повтарям за да ме разбереш ако ти е трудно.
    Много квалификации раздаваш, а това не е добре! Приличаш ми на амбициозните куклички от "МЮЗИК АЙДЪЛ" които добре си пеят песничките, но не стигат до публиката, колкото и добре да ги пеят... публиката не е на твоето ниво! До съвсем скоро много ми харесваха знанията ти, но подхода ти нещо взе да ме дразни! Това не е строго специализиран форум и мисля, че също не е форум за избиване на комплекси.Успокой топката, ако имаш комплекси, то в tuning.bg, определено считам, че ще ти е по-добре! Мога и да бъркам, за което се извинявам на колегите.....Сполай и на теб!
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #62
      Понеже темата тръгва в грешна насока, ще ви помоля да се стегнете малко.

      Коментар


        #63
        Говориш без никакво покритие колега и твоето си е чисто заяждане и обида. А зникой не се опитвах да обидя лично тук без покритие. Не съм преоткрил нищо. Знам какво е KПД и имам достатъчно формули в главата. Взел съм си изпита по обща физика в Софийския. Не те питам за никакви 220V и 12V. Процесора няма мощност, а честота или бързодействие. Poc = TDP * (OC честота / Дифолт честота)*(OC напрежение / дифолт напрежение )^2 . Всичко , което казвам се придържа строго към формулата. Къде съм объркал нещо в изказването си. Казах, че може при дадени процесори да се постига много по-висока честота от стандартната без да се повишава напрежението или дори като се намалява дори овърклока да е над 50%. Това го правят милиони хора по света всяка година с всяко излизало поколение процесори и на двете основни компании. Разбира се над 90% от хората не овърклокват, но винаги има един процент ентусиасти които знаят какво и как правят и нито отричат нещата, а ги приемат такива каквито са. Такива има и при чипването на коли и другите отстрани може да си отричат да говорят каквото искат.При процесора производителя се застрахова, защото не всяка бройка излиза еднаква, не всеки завод произвежда с еднакво качество и много от дъната подават по-ниско напрежение, при други то дропва под товар или играе в някакви тесни граници. Други дъна може да подават малко по-високо. Също и трябва да се продават процесори с намалена консумация на ток и намалено топлоотделяне, ако ще това да е въпрос на 1 минута рабоита при тези, които не се продават като такива, а са абсолютно същите. Това си е маркетингова стратегия. Производителя на процесори не може да прави никакви рискове, а трябва да е много подсигурен. Един процесор само да е нестабилен на някой сървар или при професионална машина, на която се върши важна работа и ще стане лошо. Това не е майтап работа. Освен това производителя дори да е създал еднаква архитектура трябва да продава процесори и на най-бедните и на най-богатите. Трябва да има и бройки и за овърклокърите, да има и такива дъна и памети за тази цел. Трябва да има и неудобство и за овърклокърите и разлики в кеша и ревизията на ядрата при различните серии процесори. Това не пречи примерно един компютър да постигне 30-50 дори над 100% по висока производителност след овърклок. Няма и нищо странно и от процесор за 150 долара да се постигне скорост по-висока от процесор за 1000 долара. Не му е тук мястото да ти разяснявам. Всичко мога да направя много подредено и ясно ако искаш в 5 и дори 10 страници където ще пиша ревизи и на ядрата, разлики , степонги формули примери. По тая тема нямам слаби места, ако искаш ми вярвай. Мога да бъда безкрайно подробен, аргументиран и ясен, за разлика от това, което говоря за колите но там поне си казвам, че далеч не ми е ясно и питам. Все пак, което съм го проучил подробно като информация и съм говорил и чел с достатъчно хора, които се занимават с чипване, чипвали са и съм се возил и карал чипнати коли го защитавам. Кучетата си лаят, кервана си върви. Отказвам да отговарям и те призовавам да не пишеш повече нищо, защото разводнихме темата прекалено.Все пак и да кажа нещо по нея. Вече има и предположенията за маховик, което аз дори не знам какво е и как изглежда баш, но поне от патене с тая кола и с миналите научавам по нещо Варианта за карета според мен е малко вероятен. Колата ще ходи на чичко доктор в сряда и ще видим какво ще стане.

        Коментар


          #64
          Nino написа:
          Stefan Hadjov написа:
          @БОКолега БО, забелязъл съм,че когато не си в състояние да дадеш смислен отговор по един въпрос ти се мъчиш да излежеш от неловкото положение в което сам се поставяш чрез задаване на контра въпрос.Още един път повтарям за да ме разбереш ако ти е трудно.
          Много квалификации раздаваш, а това не е добре! Приличаш ми на амбициозните куклички от "МЮЗИК АЙДЪЛ" които добре си пеят песничките, но не стигат до публиката, колкото и добре да ги пеят... публиката не е на твоето ниво! До съвсем скоро много ми харесваха знанията ти, но подхода ти нещо взе да ме дразни! Това не е строго специализиран форум и мисля, че също не е форум за избиване на комплекси.Успокой топката, ако имаш комплекси, то в tuning.bg, определено считам, че ще ти е по-добре! Мога и да бъркам, за което се извинявам на колегите.....Сполай и на теб!
          Когато липсват аргументи,започват квалификации.Точно за тuning .bg не ставам.Още по малко за digitaltuning.bg.За там са тези,които искат да си тунинговат двигателите чрез чип-тунинг.Авантата е голяма.Хем огромна мощност,хем по-нисък разход.

          Коментар


            #65
            Тоши, за да не цитирам излишно, един последен въпрос - щом процесорите нямат мощност (а аз мислех, че имат) на какво се дължи отделената от тях топлина? Вероятно на свръхголямата производителност??? И защо на новите AMD процесори има маркирани мощоности от порядъка на 40W, 65W... Вярно, не пише конски сили, но приемаме по-меродавната и по-нова мярка за мощност ВАТ (W)... Не се чувствай длъжен да ми отговаряш в тази тема, можеш да го направиш и на лични...Ще ти дам хинт - с компютри се занимавам непрофесионално от 1988.01, а професионално от 1996.01.
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #66
              Колега Hadjov , а какво ти е мнението за този прословут *бъг* при 2700об/мин,наблюдаващ се при някой версии софтуер на 1,9 ЖТД?С каква цел е сложен?Ремапа на софта премахва този (определено дразнещ) заводски *бъг). Поздрави
              Octavia RS
              Evo 10-служебната играчка.

              Коментар


                #67
                Най-лесният вариант да се убеди човек в това, че чип тунингът НАИСТИНА ВДИГА мощността и конете, е дино-стендът. Аз познавам човек, който го е правил и за голямо учудване на колегата Stefan Hadjov, стойностите наистина са били такива, кавито са се очаквали. Разбира се, че налягането след турбината се вдига за целта. Няма как иначе да се вдигне мощността само с увеличаване на порцията гориво. Ефектът от повишената мощност рефлектира предимно върху ресурса на ’хардуера’, който все пак си разполага със своите коефициенти на запас и не се чупи веднага след ’чипването’ Ясно е, че турбината може и на 1.5-2.0 бара да се надуе, но тогава шансовете за оцеляване драстично намаляват Все пак не говорим само за менахични, а също и за термични натоварвания.Що се отнася до разликите ЖТД 105/115 коня, едва ли италианските конструктори преминават на турбина с променлива геометрия и компютърно управление само заради 10-те коня По-скоро това е така, защото самото управление става доста по-прецизно и КПД на турбо-компресорния агрегат се повишава като цяло, оттам и по-голямата еластичност на целия дизелов агрегат. Без да са пред мен ТТ данните на двата мотора, мога да се обзаложа, че този с променливата геометрия ’намира’ пика на въртящия си момент по-рано от предшественика си Що се отнася до 170-коньовите жТД-та, аз съм чувал за подобни и по-високи мощности, но действително, след смяна на турбината с по-голяма, респективно - интеркулера. Чувал съм за мощности от порядъка на 200+ коня даже. За тези, на които това им звучи невероятно, ще припомня варненското ауди А3 1.9ТДИ на небезизвестен Варненски тунер, който е един от най-добрите (ако не и най-добрия) софтуерни тунери в България, доколкото съм чувал. Това ауди след смяна на турбина, интеркулер и известна доза софтуерни намеси е давало високи 14-ки на Божура. Запознатите знаят какво означава това
                _______
                146 JTD

                Коментар


                  #68
                  Red Storm написа:
                  Колега Hadjov , а какво ти е мнението за този прословут *бъг* при 2700об/мин,наблюдаващ се при някой версии софтуер на 1,9 ЖТД?С каква цел е сложен?Ремапа на софта премахва този (определено дразнещ) заводски *бъг). Поздрави
                  Колега,ще ти отговоря на въпроса с необходимата подробност,но това ще стане вечерта,защото в момента приключвам и нямам време за нищо странично.

                  Коментар


                    #69
                    Red Storm написа:
                    Колега Hadjov , а какво ти е мнението за този прословут *бъг* при 2700об/мин,наблюдаващ се при някой версии софтуер на 1,9 ЖТД?С каква цел е сложен?Ремапа на софта премахва този (определено дразнещ) заводски *бъг). Поздрави
                    Наистина го премахва или по-точно казано - изглажда го. Доколкото ми е известно това е моментът, когато турбината се разтоварва.
                    _______
                    146 JTD

                    Коментар


                      #70
                      trustworthy написа:
                      Разбира се, че налягането след турбината се вдига за целта. Няма как иначе да се вдигне мощността.........
                      Моля те обясни ми как точно налягането на турбината се вдига след чип-тунинга.Как става физически.Каква точно промяна в софтуера се прави за да се вдигне налягането.Защото аз не знам и нямам отговор.Мерил съм налягане многократно на турбини преди и след тунинг под товар и без товар и не съм установил подобно нещо.Повярваи ми.Не ме интерисува какво ти показва диното.Разглеждам нещата от вътре навънка а не само от външна страна.Ако това го обясниш,ще се съглася със всичко написано от теб.Ако ти не си подготвен да отговориш попитай някой който прави тунинг той да обясни.Защото аз съм питал и получавам отговори подобни на твоя.

                      Коментар


                        #71
                        Стефане, не си разбрал градския, той казва, че се вдига налягането след турбината, за целта. Т.е. не се прави само прословутия "чип" тунинг (най-обикновено "оптимизиране" на софтуера без никакви намеси от ЧИПОВО естество), но се правят и допълнителни промени, касаещи въздухо-нагнетателния тракт. Лошото е, че пак опираме до момента с главата и колекторите, но вероятно това се оправдава с евентуални огромни разходи и, че чипването е абсолютно достатъчно, защото заводът производител е направил двигател с мощност 500к.с., но го е ограничил на само 105.... Уф, как се нервя начи...А конкретния варненски тунингджия премодифицира цялото АУДИ - освен купето като цяло мисля, че не остана нещо заводско в него... Да не споменаваме, че имам братовчед, който кара тунингован GOLF2 на който само той знае какво по двигателя не е сменил...
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар


                          #72
                          Супер яка тема. Много ми е интересно да чета. В спора се ражда истината
                          Fiat Brava 1.4 97

                          Коментар


                            #73
                            Господин
                            Stefan Hadjov
                            Аз както казах за всичко си имам доказателства с цифри нагледно.Задавам си въпросите и чакам твоите отговори, точно на моите въпроси, след което обещавам на 100% да се аргументирам с цифри, тези и каквото се сещам друго. Аз пак се повтарям за сетен път - седнал съм тук да си говорим, да обсъдим нещата, имам доводи и доказателства, с които мога да се защитя.И пореден въпрос ти задавам - какво имаш против дино теста - кажи ми колко % грешка дава точно този дино тест?Както знаеш приблизително 7% (това ми беше и един от въпросите ми към теб, като числото зависи от много променливи и естествено има и големи граници на отклонение, но точно това е средно статистическото число за по-масовите автомобили като нашите, които ги караме) има спад в мощността като се мери директно върху главината на колелата. Предполагам и знаеш защо има такъв спад в сравнение с тези данни давани от завода производител.Отново те питам, какво точно имаш против дино теста, обоснови се, моля те!
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #74
                              lunafiatik написа:
                              Супер яка тема. Много ми е интересно да чета. В спора се ражда истината
                              Така е но и аз искам да помоля всички да запазят добрия тон за да продължава темата да бъде интересна. jenshen73 не виждам какъв е смисъла да се "нервиш". Има хора, които не мислят като теб и това е. Проблема си е техен, независимо дали са прави или не. Ако искаш да ги разубедиш го направи с факти, подобно на Stefan Hadjov и BO.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар


                                #75
                                Някой може ли да каже колко е точно спада, когато се мери въртящия момент и мощнотта на колелата, защото доколкото съм чувал той достига дори до 20%, което според мен е страшно много и не ми се вярва, но това е цифрата, която съм мярвал по форумите и ми се върти в главата. Дано няма спорове и по този въпрос

                                Коментар

                                Working...
                                X