От тези две предположения за двата датчика (МАП-а и за налягането в рейката), първия може да се хване много лесно дали показва вярно, но втория просто няма шанс да се хване на диагностиката, дали показва вярно. При втория датчик, единственото решение е да се смени с друг работещ и да се тества. Но по-внимателно сваляне, че не е от най-евтините
Защото може да показва 1000 атмосфери, и да прекратява увеличаването на налягане, а реално да са примерно 600 атмосфери.А и един съвет. Като се видиш с колегата да пробваш неговия дебитомер, помоли го да пробваш неговата кола как върви, да имаш база за сравнение, да не очакваш нещо велико, пък да нямаш накрая никакви проблеми
При тази ситуация се действа по следния ред:- Проверка на въздушния тракт (въздухопроводи/филтър)- Горивен филтър- Потенциометъра на газта- Дебитомер- МАП- Подкачваща помпа- Датчика за налягане на горивото- Датчика за контрол на налягане на горивото- Датчика на охлаждащата течностАко всичко това е наред и наистина колата не върви при реално сравнение с друга, то остава последна фаза - инжектори или износен двигател.


Коментар