vsd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ относно моята каръшка Брава JTD
Collapse
X
-
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
-
itan75 написа:vsd написа:Преди, а и след ремапа при форсиране на място какъв бууст имаш.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:itan75 написа:vsd написа:Преди, а и след ремапа при форсиране на място какъв бууст имаш.сподели че е правил доста ремапи и при един от тях на 1.5 атмосфери компа е блокирал
Значи границата е около 1.4 поне за мен,които и постигнах с първите опити,но пак казвам ТЕЦ Марица Изток пушеше значително по-малко от моя котър.Но именно точно ТИ колега Стефан Хаджов казваше в тази тема,че посмъртно на 1.9 ЖТД може да промениш само два показателя след ремап цитирам: "предварението на шприца и количеството гориво и то в разумни граници".Турбината не може да даде повече надув,защото е чисто механична и не се управлява от соленоид.Толкова много се бях заслушал в твоите думи,че проклинах деня в който си взех моето ЖТД 105 к.с,а не се напънах още малко с финансите и не си взех 110 коньовия вариант с променливата геометрия и софтуерното управление на турбината.Сега обаче след ремапа не съжелявам изобщо видях както казваше БО,че ремапа променя и налягането в механичната турбина.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Колега, ти май ни мислиш за ИДИОТИ??? Ти все едно ми казваш че вана която побира 200 литра, ти я пълниш с 245 литра преди да прелее?Ебах тая вана!! Много моля! Само за сравнение да ти кажа моята турбина на място направи 0.7 бара от веднъж
И не само моята.Когато налягането трябва да е 0.7 на 2000 оборота, можеш да го направиш 0.9 например, но когато имаш уейстгейт на 1 бар, да ми кажеш че от 1 бар си вдигнал на 1.4 бара, е ТОВА ГО ЗНАЕ ВСЯКО ХЛАПЕ
Коментар
-
Колега, това е много добре, но има едно нещо.Има малък вариант при разни обстоятелства турбината да ти прави по-бавно необходимото налягане. При бавно увеличение на налягането се стига предела, когато гейта отваря малко по-рано и тогава нямаш нещо като "разтоварване" на турбината а просто се шунтира. Това като супер грубо изказване от моя страна. Както и преди съм казвал и има спорове, при чисто механично управление на турбината просто няма как да държи по-високо налягане от преди. При "шут" на турбината както се прави при ремапа, за момент може да се постигне по-високи резултати, които отчиташ и по буст уредчето, но продължителното натоварване след отваряне на гейта просто няма как да се увеличи без механична намеса.Просто можеш ли да дадеш колко бара ти е показвало на пълен товар - да речем на 5-та скорост след 3000 оборота и то стабилно налягане преди мапа и съответно след мапа. Много се съмнявам да е различно, освен ако преди това не си имал проблем, и просто не е вървяла колата, както би трябвало да върви.Не ми се гледа данните оригинално по каталог, но именно при оригинално 105кс вариант турбината прави 1.05 бара по каталог, като преди разтоварване е от порядъка 1.15. Точно това са и резултатите написани от теб, както споменах по спомен а сега ме мързи да проверявам с точностА до това кой и къде ако искаш да прави мап, то всеки си решава. Аз няма да правя реклами на никой, както и няма да да правя анти реклама. За някой мапа си е супер глупост, за други не е. Просто има разни хора - разни идеали.А до това - наду я до 1.5атм и компютъра заби :P - нямаше ли някъде ctrl+alt+del та да се рестартира? И ако просто компютъра я реже дори и да е постигнал такъв резултат, то защо въобще човека, който я е правил може да се каже, че е читав мапар
при положение, че най-вероятно ЕКУ-то и е резнал тока, за да не се самоунищожи? Все пак нали мапъра знае какво в кой момент става, че да направи така всичко да работи ако ще и с 10атм да я надуе.
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
itan75 написа:...................Сега обаче след ремапа не съжелявам изобщо видях както казваше БО,че ремапа променя и налягането в механичната турбина.
Коментар
-
ogi28b написа:............. Ти все едно ми казваш че вана която побира 200 литра, ти я пълниш с 245 литра преди да прелее?.........
Коментар
-
ogi28b написа:Колега, ти май ни мислиш за ИДИОТИ??? Ти все едно ми казваш че вана която побира 200 литра, ти я пълниш с 245 литра преди да прелее?Ебах тая вана!! Много моля! Само за сравнение да ти кажа моята турбина на място направи 0.7 бара от веднъж
И не само моята.Когато налягането трябва да е 0.7 на 2000 оборота, можеш да го направиш 0.9 например, но когато имаш уейстгейт на 1 бар, да ми кажеш че от 1 бар си вдигнал на 1.4 бара, е ТОВА ГО ЗНАЕ ВСЯКО ХЛАПЕ
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:ogi28b написа:............. Ти все едно ми казваш че вана която побира 200 литра, ти я пълниш с 245 литра преди да прелее?..........Колко за теб е мнооого малко,щом си категорично против динотестове щот и там ени ги засра колко съм се смял там,ама айде не съм го изразил подигравателно като тебе в случая. Говореше,че вярваш само на бустметър--е аз имам и затова го сложих да следя точно колко налягане вдига преди и след ремапа,а не да гледам колко е часа на него! Спореше и за едни стойности на мотор на Алфа и там после се извъртя тъъъънинко,абе честно ако беше жена бая кинти щеше да натрупаш вервай,но ти си от другия тип мъжките к...и. Те така правят точно кат тебе базикат като немогат да си обяснят нещо. Ай че много ме натовари честно ше кажеш,че имам някаква изгода си търкам тука клавиатурата и да ви лъжа може какви стойности видях на уреда си
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
itan75 написа:Stefan Hadjov написа:ogi28b написа:............. Ти все едно ми казваш че вана която побира 200 литра, ти я пълниш с 245 литра преди да прелее?..........Колко за теб е мнооого малко,щом си категорично против динотестове щот и там ени ги засра колко съм се смял там,ама айде не съм го изразил подигравателно като тебе в случая. Говореше,че вярваш само на бустметър--е аз имам и затова го сложих да следя точно колко налягане вдига преди и след ремапа,а не да гледам колко е часа на него! Спореше и за едни стойности на мотор на Алфа и там после се извъртя тъъъънинко,абе честно ако беше жена бая кинти щеше да натрупаш вервай,но ти си от другия тип мъжките к...и. Те така правят точно кат тебе базикат като немогат да си обяснят нещо. Ай че много ме натовари честно ше кажеш,че имам някаква изгода си търкам тука клавиатурата и да ви лъжа може какви стойности видях на уреда си
Дървени философи, които са без лице, само с ник, ДЪРВЕНИ ФИЛОСОФИ, КОИТО САМО ОТ ЛИТЕРАТУРАТА КОЯТО БИ ТРЯБВАЛО ДА СА ПРОЧЕЛИ, БИ ТРЯБВАЛО ПОНЕ ЕДНО ИЗРЕЧЕНИЕ БЕЗ ПРАВОПИСНА ГРЕШКА ДА МОГАТ ДА НАПИШАТ... аноними, като от форумите на дир беге или нюз беге...... заеби ги, не си хаби времето и нервите..... по случайност съм тук!ПП... не забравяй, че ЛАЙНОТО И ДЪРВОТО НИКОГА НЕ ПОТЪВАТ!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
itan75 написа:Stefan Hadjov написа:ogi28b написа:............. Ти все едно ми казваш че вана която побира 200 литра, ти я пълниш с 245 литра преди да прелее?..........Колко за теб е мнооого малко,щом си категорично против динотестове щот и там ени ги засра колко съм се смял там,ама айде не съм го изразил подигравателно като тебе в случая. Говореше,че вярваш само на бустметър--е аз имам и затова го сложих да следя точно колко налягане вдига преди и след ремапа,а не да гледам колко е часа на него! Спореше и за едни стойности на мотор на Алфа и там после се извъртя тъъъънинко,абе честно ако беше жена бая кинти щеше да натрупаш вервай,но ти си от другия тип мъжките к...и. Те така правят точно кат тебе базикат като немогат да си обяснят нещо. Ай че много ме натовари честно ше кажеш,че имам някаква изгода си търкам тука клавиатурата и да ви лъжа може какви стойности видях на уреда си
Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар