Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ относно моята каръшка Брава JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    не е N2O, ами е NO2 май. Азотен диоксид.

    Коментар


      Точно диазотен оксид си е
      www.CarProfi-BG.com
      Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
      Зареждане и ремонт на автоклиматици.
      Най-атрактивните цени в София!

      Коментар


        vsd написа:
        Това не го разбрах - кислорода ли е катализатора на горенето и водата във въздухопроводите ли ще се вкарва. Вода се пръска върху кулера за да охлажда повече. Ще разясниш ли.
        Без КИСЛОРОД има ли горене? Идеята не е да се охлажда охладителя, а да се вкарва към въздушно-горивната смес Все пак водата съдържа повече кислород от въздуха нали В единица обем. Това беше някаква странна теория на един пич Физик. Подобна на софтуерния чиптунинг. ИДЕЯ.П.П. Диазотният оксид би трябвало да е N2О, А азотния диоксид да е NO2... Все си мислех, че е N2O...
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          Еййй а много коне ли дига това с водата или няма полза също като при чип тунинга И кислорода не е катализатор на горенето, а е изходно вещество. Катализатора е вещество което ускорява скоростта на реакцията и остава непроменено след края й - най-общо казано.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            jenshen73 написа:
            П.П. Диазотният оксид би трябвало да е N2О, А азотния диоксид да е NO2... Все си мислех, че е N2O...
            Не бе, просто не знам азота ква група беше и си мисля че съединението е NO2, а то явно е N2O. Айде по едно C2H5OH по тоя повод

            Коментар


              jenshen73 написа:
              Идеята не е да се охлажда охладителя, а да се вкарва към въздушно-горивната смес Все пак водата съдържа повече кислород от въздуха нали В единица обем. Това беше някаква странна теория на един пич Физик. Подобна на софтуерния чиптунинг. ИДЕЯ.П.П. Диазотният оксид би трябвало да е N2О, А азотния диоксид да е NO2... Все си мислех, че е N2O...
              :D Сега след чип-тунинга остана да си сложите и по една нитро система :D Ама съм и аз :P Водната инжекция се слага много често на бензинови мотори, защото намалява значително риска от детонации и може да се кара с по-високо сгъстяване, повече бууст, и без нуждата от рейсинг бензин. При дизелите не виждам смисъл. Иначе водата няма как да се разпадне за да изгори после, просто присъства в горивната камера като инертно вещество само за охлаждане.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                Отдавна искам да повдигна тази тъй интересна до безкрайност тема,от която признавам си и аз научих доста неща.Това донякъде е провокирано от един участник в нашия форум.Копирам си мнението от друга тема.Поздрави........ Незнам точно какво е станал след интервенцията и десетките опити с ремапа да го докараме точно както аз искам-конкретно да пуши само на пълна газ и то не черно както при първите около десетина опита, а с един как да се изразя точно незнам средно между черно и бяло Twisted Evil не не се получи определете си го вие сами.За мене е факт само колко търпелив беше Росен и след всеки опит спирах той закачаше пак компа,аз му казвах колко да намали в случая основното и пилотното гориво,как да се държи педала на газта,от какви обороти да започне да дуе турбото.Сега доколкото можах да и се нарадвам за след близо около 550 км в същия ден след ремапа само мога да кажа едно... РОСКА ДЪЛБОК ПОКЛОН ПРАВЯ ПРЕД ВЪЗМОЖНОСТИТЕ ТИ,защото и ти си минал по този път да даваш грешни и много пари първо на Дижитал Тунинг,които така и не са удовлетворили желанието ти как точно да върви колата след дадени близо около 800лв. А ми за друг да кажа ли? щЕ кажа не ме е срам,макар че ще си навлечем много врагове.Един от най-известните софтуер тунинг в България небезивестния Тони Келеша от Варна прочул се със една А3 която я направил от 90к.с на 200кс по препоръка на Ици от нашия форум колко пъти му се обаждах и той все ме пита-сигурен ли си че колата ти има компютър Shocked На около шестия седмия път като му се обадих и вече не издържах му казах,че аз лично кола каквато и да е тя с Комън-Рейл аз незнам той ми обади цена 500лв и незнаел точно какъв резултат ще получи повеч не съм му званял.Да говоря и за Брецел ли от Фолксваген форума,който си купува чипСчета от Алекс и те наистина са скапани,а в един спор между него и мене в точно Фолксваген форума разбрах поне за мене де друг не мога да обвържа с мнение,че не прави разлика,между Директно впръскване и индиректно с горивна камера на Хари Рикардо.Конкретно беше създал тема във форума и питаше нещо,но както винаги а и сега не се следи точно темата,а от отговор на отговор избива другаде.Неговия въпрос беше точно цитирам "Недоумявам защо на Турбодизела с индиректно впръскване му е необходима толкова голяма степен на сгъстяване и пак конкретно с неговия Голф ТД Е=23 Shocked който видиш ли сравнена с ТДИ-то му който имал Е=19.5 Shocked му се видела доста ниска Evil or Very Mad После последва спор и се помъчи даже аз самия си повярвах по ено време,че съм некъв новоизлюпен ламер тунинг рацер и искам да му отнема тука клиентите в България,щото нали знаете че той живее в Германия и праща ЧипСчетата по куриер.Да ама за мен е просто недопустимо такъв човек нямащ основни понятия от дизели да пише горивна карта на моята кола.На чуждите колко иска да си пише те после и без това окапват един по един-кой разбил демпферен маховик,кой му забивала след 3 х/об/м,кой почнала да гори..а бе следя им доста често мненията и мога да кажа поне за себе си че имам вече изградено мнение за след чип от легендарния Брезел you are the man Лошото в случая е примерно,че като аз си търсих точния човек,който да обърне подобаващо и компетентно внимание попаднах на gmg_service от Шумен е момчето дето слага аларми и много от юзерите в нашия Фиат форум бяха луднали по-него и даже го канеха вкупом в София да преспи и спресни сили да чипне повечко коли белким им направи отстъпка.Писах му на него лично,но в момента в който каза: ’Няма проблеми само да се обадя на Върховния Брецел you are the man на секундата се отказах.Други примери да давам ли?? Хора в този форум при една много и за съжаление позабравена тема да давам ли линк? http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=25620 питат как да отстранят заводския бъг при около 2600-3000 об/м,когато турбото се разтоварва и след два месеца вече са известни тунинг Чепове Twisted Evil предлагащи ремап за 150 лв. Мерси аз за моята кола намерих човека,но аз му казвах кое как искам,а не получих чип по куриер със съмнителен произход за в близко бъдеще.Така че Мултиджет не е станала,но разликата е ОЧЕВАДНА-Бустметъра както казах много рязко отчита налягане от 1.1-1.2 атмосфери от 2250 об/м като заводско вдигаше МНОООООООГО БАВНО повтарям за нерабралите МНООООГО БАВНО преко сили на пета скорост в лек баир 0.8 -0.85 атмосфери. Толкова от мен,ако съм засегнал някой да прости! Нищо лично нямам против никой,но искам НАЙ-ДОБРОТО за колата си.----------------------------
                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                Коментар


                  Колега айде да си говорим-прао куме в очи...къде да ходиме ние будалите? Ми всички са многословни и ни искат доброто...!
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    аз чипСове не правя,познавам хора които се занимават с това,следващия път когато тръгнеш срещо някой прочети добре мненията му.чипСове по куриер не съм пращал няма и да изпращам при ’’мен’’ се плаща след даден резултат.има хора от форума на които им се направи ремап и останаха доволни,на други се оказа че имат други проблеми по колите които също бяха отстранени.аз съм само свръзка с хората с които се занимават с чип-тунинг и не получавам никакви девиденти от това,просто съм доволен от това че направиха моята кола и затова ви писах че 250-300лв. са много пари за чип и мога да ви свържа с хора които го правят за 150.твоето мнени е си е твое,неможе да говориш за ’’моя’’ чипС преди да го опиташ .
                    BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                    E46 320D

                    Коментар


                      Itan75, я кажи малко повече за надува на турбото. До къде е безопасно да се надува и при какви обороти. Ти да не си с JTD100, защото не виждам как ще стане иначе софтуерното надуване на турбината.
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        vsd ,а ти колега изкарал ли си си "манометърче" ??? Питам ,защото си мисля ,че като се ремапне колата е хубаво да си знаеш стойностите...незнам,това са само разсъждения де !? Поздрави!
                        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                        http://www.keepfighting.ms

                        Коментар


                          Да, наистина е хубаво, но не съм изкарал. Все се каня и все само с каненето си оставам Itan ще сложия ли една снимка за да видя къде си му намерил място по таблото.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            2she написа:
                            аз чипСове не правя,познавам хора които се занимават с това,следващия път когато тръгнеш срещо някой прочети добре мненията му.чипСове по куриер не съм пращал няма и да изпращам при ’’мен’’ се плаща след даден резултат.има хора от форума на които им се направи ремап и останаха доволни,на други се оказа че имат други проблеми по колите които също бяха отстранени.аз съм само свръзка с хората с които се занимават с чип-тунинг и не получавам никакви девиденти от това,просто съм доволен от това че направиха моята кола и затова ви писах че 250-300лв. са много пари за чип и мога да ви свържа с хора които го правят за 150.твоето мнени е си е твое,неможе да говориш за ’’моя’’ чипС преди да го опиташ .
                            Нямам нищо против тебе Тодоре.Никъде не съм писал както виждаш,даже веднъж ти писах лично,но едва скоро ми останаха свободни пари за ремап,просто имах други финансови проблеми.Даже и на комбито ТДИ-Иван писах,но дори и той на лично ми препоръча да се свържа с теб.Просто щастлива случайност,че Росен беше на почивка в Равда и ми беше близо на около 35км е Бургас,ако се сещаш.С тебе не се свързах,а и с Иван,защото Карлово ми идва малко далечко.За теб имам само едно съмнение И ТОВА Е ЛИЧНО МОЕ МНЕНИЕ,ЗАщОТО НЕ СИ СЕ ЗАНИМАВАЛ С МОЯТА КОЛА.Ако бях дошъл в Карлово и ми издържеше ината и да имаше достатъчно търпеливост да направим около 100 опита за да тръгне кошера както аз искам тогава бих си променил мнението.Също никъде не съм писал,че продаваш ЧипСове -ти правиш ремап директно от ОБД буксата,а с развалените ЧипСове е оня Брезел,затова и не се свързах с gmg_servise от ШУМЕН като ми каза,че трябвало да пита Брецел дето не прави разлика от директен шприц и индиректен На такъв няма да дам да експериментира върху колата ми въпреки че обичам много експериментите и това е трупане на опит най-малкото.Обаче има и нещо друго последно,което сигурно ще те засегна,но ме извини ако е така.Не напразно дадох линк към темата да си я припомним всички и ТИ там месец Април ли беше ще те излъжа точно деня,защото не ми се рови подробно,но ако искаш мога да го направя,ако ти не си намериш и редактираш(изтриеш) мнението където питаш как да отстраниш бъга,че супер много те дразни и следващия месец вече предлагаш ремап срещу 150лв.Няма нищо лошо човек се учи докато е жив и дано да натрупаш достатъчно опит и да презапишеш Милиони горивни карти,да ги сравниш вечер пред компа и да разбереш къде си допуснал грешки и следващия път да не ги повтаряш.Това е опитът,но на този етап поне.....е ти поне не си като онзи търгаш Тони Келеша,който не се посвени да поиска 500лв и да съм му оставил колата да ида на кафе нейде сакън да не му открадна занаята великия и да отида да си я взема.Ами ако не ми е харесал резултата,както не ми хареса първитя около 20-25 пъти при Росен???? На всеки опит да му цакам по 500 стотака ли?? Това ли трябва да е човека,който прави ТВОЯТА КОЛА,а не неговата си?.За това казвам,защото Росен е единствен за мен лично.Аз карам той седи с компа от дясно и ми казва само -загаси дай на контакт да изтрием предишните данни-запали...харесва ли ти? НЕ Давай пак наново и така около СТО ПЪТИ.Ти на кой опит би се изнервил и отказал,а Тоше?
                            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                            Коментар


                              vsd написа:
                              Itan75, я кажи малко повече за надува на турбото. До къде е безопасно да се надува и при какви обороти. Ти да не си с JTD100, защото не виждам как ще стане иначе софтуерното надуване на турбината.
                              Вече го казах купих си Бустметър от Истанбул като ходих на екскурзия с Мареята,защото тука нашите търгаши им искат двойно поне.Бустметъра го сложих близо месец преди ремап-а и толкова бях любопитен какво показва по време на движение,че се в него зяпах .Пак повтарям за близо месец му научих и кътните зъбки точно на кави обороти,какво налягане ще вдигне.Преди ремапа кошника беше ПЪЛЕН МЪРТВЕЦ ПРЕДИ 2600 об/м с много ясно изразен бъг на 2700-2800об/м,като правеше максимум буст 0.8-0.85 атмосфери МНООООООГО БАВНО ги вдигаше! Сега по оборотомер на около 2250об/м имам рязко покачване на буста---повтарям за нерабралите МНОГО РЯЗКО ПОКАЧВАНЕ на 1.1 атмосфера като ми се струва,че гейта не може да свари да разтовари толкова бързо турбината.Не мога да си позная таралясника само това мога да кажа след ремап-а---изродът се опитва да превърти гумите на трета скорост ,но съединитя не удържа,но утре вече ще е със съвсем нов съединител и тогава,ще разбера най добре.Друго ако има питайте
                              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                              Коментар


                                Преди, а и след ремапа при форсиране на място какъв бууст имаш.
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X