не е N2O, ами е NO2 май. Азотен диоксид.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ относно моята каръшка Брава JTD
Collapse
X
-
Точно диазотен оксид си еwww.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
vsd написа:Това не го разбрах - кислорода ли е катализатора на горенето и водата във въздухопроводите ли ще се вкарва. Вода се пръска върху кулера за да охлажда повече. Ще разясниш ли.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Идеята не е да се охлажда охладителя, а да се вкарва към въздушно-горивната смес Все пак водата съдържа повече кислород от въздуха нали В единица обем. Това беше някаква странна теория на един пич Физик. Подобна на софтуерния чиптунинг. ИДЕЯ.П.П. Диазотният оксид би трябвало да е N2О, А азотния диоксид да е NO2... Все си мислех, че е N2O...
Коментар
-
Отдавна искам да повдигна тази тъй интересна до безкрайност тема,от която признавам си и аз научих доста неща.Това донякъде е провокирано от един участник в нашия форум.Копирам си мнението от друга тема.Поздрави........ Незнам точно какво е станал след интервенцията и десетките опити с ремапа да го докараме точно както аз искам-конкретно да пуши само на пълна газ и то не черно както при първите около десетина опита, а с един как да се изразя точно незнам средно между черно и бяло Twisted Evil не не се получи определете си го вие сами.За мене е факт само колко търпелив беше Росен и след всеки опит спирах той закачаше пак компа,аз му казвах колко да намали в случая основното и пилотното гориво,как да се държи педала на газта,от какви обороти да започне да дуе турбото.Сега доколкото можах да и се нарадвам за след близо около 550 км в същия ден след ремапа само мога да кажа едно... РОСКА ДЪЛБОК ПОКЛОН ПРАВЯ ПРЕД ВЪЗМОЖНОСТИТЕ ТИ,защото и ти си минал по този път да даваш грешни и много пари първо на Дижитал Тунинг,които така и не са удовлетворили желанието ти как точно да върви колата след дадени близо около 800лв. А ми за друг да кажа ли? щЕ кажа не ме е срам,макар че ще си навлечем много врагове.Един от най-известните софтуер тунинг в България небезивестния Тони Келеша от Варна прочул се със една А3 която я направил от 90к.с на 200кс по препоръка на Ици от нашия форум колко пъти му се обаждах и той все ме пита-сигурен ли си че колата ти има компютър Shocked На около шестия седмия път като му се обадих и вече не издържах му казах,че аз лично кола каквато и да е тя с Комън-Рейл аз незнам той ми обади цена 500лв и незнаел точно какъв резултат ще получи повеч не съм му званял.Да говоря и за Брецел ли от Фолксваген форума,който си купува чипСчета от Алекс и те наистина са скапани,а в един спор между него и мене в точно Фолксваген форума разбрах поне за мене де друг не мога да обвържа с мнение,че не прави разлика,между Директно впръскване и индиректно с горивна камера на Хари Рикардо.Конкретно беше създал тема във форума и питаше нещо,но както винаги а и сега не се следи точно темата,а от отговор на отговор избива другаде.Неговия въпрос беше точно цитирам "Недоумявам защо на Турбодизела с индиректно впръскване му е необходима толкова голяма степен на сгъстяване и пак конкретно с неговия Голф ТД Е=23 Shocked който видиш ли сравнена с ТДИ-то му който имал Е=19.5 Shocked му се видела доста ниска Evil or Very Mad После последва спор и се помъчи даже аз самия си повярвах по ено време,че съм некъв новоизлюпен ламер тунинг рацер и искам да му отнема тука клиентите в България,щото нали знаете че той живее в Германия и праща ЧипСчетата по куриер.Да ама за мен е просто недопустимо такъв човек нямащ основни понятия от дизели да пише горивна карта на моята кола.На чуждите колко иска да си пише те после и без това окапват един по един-кой разбил демпферен маховик,кой му забивала след 3 х/об/м,кой почнала да гори..а бе следя им доста често мненията и мога да кажа поне за себе си че имам вече изградено мнение за след чип от легендарния Брезел you are the man Лошото в случая е примерно,че като аз си търсих точния човек,който да обърне подобаващо и компетентно внимание попаднах на gmg_service от Шумен е момчето дето слага аларми и много от юзерите в нашия Фиат форум бяха луднали по-него и даже го канеха вкупом в София да преспи и спресни сили да чипне повечко коли белким им направи отстъпка.Писах му на него лично,но в момента в който каза: ’Няма проблеми само да се обадя на Върховния Брецел you are the man на секундата се отказах.Други примери да давам ли?? Хора в този форум при една много и за съжаление позабравена тема да давам ли линк? http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=25620 питат как да отстранят заводския бъг при около 2600-3000 об/м,когато турбото се разтоварва и след два месеца вече са известни тунинг Чепове Twisted Evil предлагащи ремап за 150 лв. Мерси аз за моята кола намерих човека,но аз му казвах кое как искам,а не получих чип по куриер със съмнителен произход за в близко бъдеще.Така че Мултиджет не е станала,но разликата е ОЧЕВАДНА-Бустметъра както казах много рязко отчита налягане от 1.1-1.2 атмосфери от 2250 об/м като заводско вдигаше МНОООООООГО БАВНО повтарям за нерабралите МНООООГО БАВНО преко сили на пета скорост в лек баир 0.8 -0.85 атмосфери. Толкова от мен,ако съм засегнал някой да прости! Нищо лично нямам против никой,но искам НАЙ-ДОБРОТО за колата си.----------------------------EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Колега айде да си говорим-прао куме в очи...къде да ходиме ние будалите? Ми всички са многословни и ни искат доброто...!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
аз чипСове не правя,познавам хора които се занимават с това,следващия път когато тръгнеш срещо някой прочети добре мненията му.чипСове по куриер не съм пращал няма и да изпращам при ’’мен’’ се плаща след даден резултат.има хора от форума на които им се направи ремап и останаха доволни,на други се оказа че имат други проблеми по колите които също бяха отстранени.аз съм само свръзка с хората с които се занимават с чип-тунинг и не получавам никакви девиденти от това,просто съм доволен от това че направиха моята кола и затова ви писах че 250-300лв. са много пари за чип и мога да ви свържа с хора които го правят за 150.твоето мнени е си е твое,неможе да говориш за ’’моя’’ чипС преди да го опиташ .BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
E46 320D
Коментар
-
vsd ,а ти колега изкарал ли си си "манометърче" ??? Питам ,защото си мисля ,че като се ремапне колата е хубаво да си знаеш стойностите...незнам,това са само разсъждения де !? Поздрави!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
2she написа:аз чипСове не правя,познавам хора които се занимават с това,следващия път когато тръгнеш срещо някой прочети добре мненията му.чипСове по куриер не съм пращал няма и да изпращам при ’’мен’’ се плаща след даден резултат.има хора от форума на които им се направи ремап и останаха доволни,на други се оказа че имат други проблеми по колите които също бяха отстранени.аз съм само свръзка с хората с които се занимават с чип-тунинг и не получавам никакви девиденти от това,просто съм доволен от това че направиха моята кола и затова ви писах че 250-300лв. са много пари за чип и мога да ви свържа с хора които го правят за 150.твоето мнени е си е твое,неможе да говориш за ’’моя’’ чипС преди да го опиташ .EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
vsd написа:Itan75, я кажи малко повече за надува на турбото. До къде е безопасно да се надува и при какви обороти. Ти да не си с JTD100, защото не виждам как ще стане иначе софтуерното надуване на турбината.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар