Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Диаграма на 1.9 jtd 105 к.с след чип.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Колеги какво ще кажете да се организираме като хората от алфа ромео форума. Вижте тази тема:http://clubalfaromeo.com/forum/viewt...45Цената от 250 лв. звучи доста добре. Дано и качеството да е добро.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #32
      Аз направих подобно предложение, но засега нямам отговор дали ще е възможно ...

      Коментар


        #33
        Колега gmg, предполагам че през почивните дни около Гергьовден много от колегите ще са извън града, така че предлагам да го направим след тези празници ( може и преди ) , разбира се, когато ти е удобно! :D
        Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
        www.fiat-bg.org/forum

        Коментар


          #34
          Blue написа:
          Колега gmg, предполагам че през почивните дни около Гергьовден много от колегите ще са извън града, така че предлагам да го направим след тези празници ( може и преди ) , разбира се, когато ти е удобно! :D
          Нямам нищо против идеята,но да дойда през работно време ми е почти невъзможно.Монтирам по 4 аларми всеки ден(200-250 лв. приход).Ако дойда на място,се обезмисля за мен отстъпката (за повече коли) която бих ви направил.Първо губя от това ,че съм върнал 7-8 човека за аларми,после от евентуалната отстъпка която ще направя.
          Fiat Bravo 1.9 JTD

          Коментар


            #35
            Колеги писах л.с. на KGB от алфа форума. Неговото предложение е следното: 250 лв. и на всяка кола се гледа софтуера по отделно. Цената важи ако се съберем двама или повече. На мен предложението ми звучи добре. Чакам вашето мнение.Това е личното, което KGB ми прати. Пускам го тук за да придобиете най-добра представа.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Здравей,Процедурата е следната, сваля се оргиналния софтуер от дадената кола, по него се правят промените и след това се записва модифицирания софтуер.В повечето случей, идваме на посочен от вас адрес...сваляме софтуера от колата, след това идваме и ви записваме новият софтуер. Повечето клиенти предпочитам този метод, защото идваме след работно време или събота и неделя.Браво-то (както и почти всички коли) идват с няколко разновидности на оргиналния софтуер, за това е необходимо да се свали софтуера от дадената кола....да не навлизам в подробности.Препрограмирането го правиме ние:www.jtdpower.comСайта още е в процес на разработка SadКато можем да изпълним и индивидуални изисквания на клиента, НО най важното което предлагаме е, че първо правиме колата, след това правиме тест драйв и АКО ви хареса как върви колата тогава се заплаща.Цената за група (минимум две коли на веднъж) е 250лв. Тази цена е само за ЖТДтата с 8 и 10клапана...за коли на производители извън Фиат групата цените са други, както и за ЕДЦ16.Съвсем скоро очакваме техника, за да може да правим и ЕДЦ17 с каквото ЕКУ е новото Браво с новия 1.6мултиджет дизел.Мерси за интереса,С Уважение,Петко-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #36
              Аз съм готова, казвайте кога и къде.
              Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
              www.fiat-bg.org/forum

              Коментар


                #37
                Колеги, направил съм нова тема (за да не стават обърквания с тази) където да се записваме желаещи за чип.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=25321Blue теб съм те записал. Предполагам, че няма да се разсърдиш Темата е в тунинг раздела. Мисля, че там и е мястото
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #38
                  Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
                  www.fiat-bg.org/forum

                  Коментар


                    #39
                    UP - ако някой все още желае да се запише за "чип"http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=25321

                    Коментар


                      #40
                      Много ми харесаха думите на един човечец който си е чип-нал новото браво и от 150 коня го е праснал на 195:
                      Dave_r @ fiatforum.com написа:
                      Ускорението на 4, 5, 6-та е "опустошително", и е особено полезно на магистралата, където изпреварването ти е "в кърпа вързано". Няма нужда да излизаш от 6-та....

                      Коментар


                        #41
                        Днес като за последно покарах със стария софтуер преди да "пипаме". Ускорението от около 3 до 100 км/ч - 12 секунди с full throttle , гледах си часовника. На първа, и на втора предавка прекъсването на 2600-2700-2800 оборота е силно изразено, като на първа ми се стори като "удар" . На трета беше по-слабо изразено но и неопитен шофьор ще го усети със сигурност. Не че съм много опитен, но знам че е там и го очаквам и затова го усещам хубаво. Ще видим как ще е като го "пипнем".

                        Коментар


                          #42
                          ogi28b написа:
                          Днес като за последно покарах със стария софтуер преди да "пипаме". Ускорението от около 3 до 100 км/ч - 12 секунди с full throttle , гледах си часовника. На първа, и на втора предавка прекъсването на 2600-2700-2800 оборота е силно изразено, като на първа ми се стори като "удар" . На трета беше по-слабо изразено но и неопитен шофьор ще го усети със сигурност. Не че съм много опитен, но знам че е там и го очаквам и затова го усещам хубаво. Ще видим как ще е като го "пипнем".
                          Колега,бъди сигурен,че след като ти "пипнат"софтуера този дефект ще се заглади,но за сметка на по-голямото горивоподаване и естествено по голямия разход.Този дефект е най силно изразен при full throttle и фирмата се е примирила с този компромис поради две причини: 1.За да не нараства експлоатционния раход на гориво 2.Колите много рядко в реално време се карат на full throttle/около 1-2% от времето на живота на двигателя/.При частични режими този дефект е значително по слабо изразен и са сметнали че компромиса си заслужава в името на по-ниския разход.Този дефект е изцяло отстранен при двигателя 1,9 ЖТД-115 кс чрез новата турбина с променлива геометрия и софтуерния и контрол,както и с въвеждането на едно ново изпълнително звено в двигателя,което липсва при твоя и се нарича intake manifold air control.Но не за сметка на по-висок разход на гориво.

                          Коментар


                            #43
                            Stefan Hadjov написа:
                            Колега,бъди сигурен,че след като ти "пипнат"софтуера този дефект ще се заглади,но за сметка на по-голямото горивоподаване и естествено по голямия разход.
                            Нека ти напомня, че повишената мощност не винаги означва повишен разход Има не един примера за това. Най-пресният, за който се сещам, е дачия логан 1.5 ДЦИ, която е във варианти 65 и 85 коня. Е хаиде познай кой от двата е по-икономичен! Разликата е , ако не се лъжа , 1 литър / 100 км. Знам и за други примери, още по-фрапиращи.
                            Stefan Hadjov написа:
                            Този дефект е най силно изразен при full throttle ...
                            Според мен не си карал достатъчно такова ЖТД. ’дупката’ се усеща и при плавно ускоряване.Почти 2 години съм карал моята така Не бих казал, че са само 1-2% от времето на експлоатация.
                            _______
                            146 JTD

                            Коментар


                              #44
                              trustworthy написа:
                              ’дупката’ се усеща и при плавно ускоряване.
                              Абсолютно точно!

                              Коментар


                                #45
                                ПЪРВИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ СЛЕД ЧИП

                                Ето и първите ми впечатления: двигателя работи по плавно. На първа тръгва много много лесно без да пипам газта. Да не казвам голяма дума ама при сравнително бързо отпускане на съединителя, колата тръгва, а преди ми гаснеше. В смисъл един-два пъти ми се е случвало, но сега нарочно исках да го предизвикам - не изгасна, а пое! Ускорението е, както цитирах в предишния си пост - умопомрачително, или опустошително ли беше.... Тази кола никога , ама никога не е набирала толкова бързо и с такава лекота! На 5-та някъде след 2000 напънах педала до дупка, и се усети едно леко придрусване, подобно на пързаляне на съединител. Колегата който беше с мен в колата - vsd, каза че не го е усетил. На прибиране към вкъщи, за да се движи колата както я карам нормално, натискането на педала беше много по-малко, едвам го пипвах и колата си вървеше, а ако го натисна както преди , започва ускорение, и то не-малко. Сега остава да разбера как всичко това ще се отрази на разхода ми, защото ми е интересно. За процедурата - протече по следния начин: отидох като зрител, и както си зяпам и бях вдигнал капака, за да си гледаме и да си говорим с колегите, човекът направо започна да подготвя и моята. А принципно бях говорил за утре да се пипа моята кола. Както и да е, бях го предвидил и си носех съответната сума. Включиха един лап-топ , нещо светеше, мигаше, сменяха се разни картинки, нищо интересно. Свалиха таблиците, редактираха ги и пак толкова безинтересно ги върнаха. Докато течеше редакцията, ми извадиха маркуча от ЕГР клапана, с думите: "така е по-добре, сега няма да ти вкарва сажди във въздуховодите...." Не знам дали е така, доверих им се. Казаха че това е направено за да се покриели някакви еко норми. Винаги обаче мога да го възстановя и да работи отново показаха ми как, ако реша. И това е, затворих капака, запалих и черта.комИзлязох на България за към бояна, там беше тест-драйв-а. Като настъпих сериозно колата, направо се залепих на седлото. Тази кола никога не е вървяла така! 100 км/ч ги направи за добър ден, а 130-135 на 5-та и се видяха като детска играчка. Малко след околомръсното останах първа кола на пътя, при ограничение 70, и нямаше смисъл да напъвам за да не ме изненадат "ушичките". На връщане по нанадолното няма да ви обяснявам как набираше, ама нанадолно....От цялата работа установих че няма да е лошо да си сменя амортисьорите, защото много друсат, твърде твърди са, а и задните били умекнали, всеки момент може да изпуснат. Колата на колегата vsd возеше доста по-меко спрямо моята. Ами това е. Подробни впечатления - в следващата седмица, сега съм карал едва 15-20 км. ред.: щях да забравя - бъгът на 2700 оборота е напълно изчистен и няма и помен от него!

                                Коментар

                                Working...
                                X