имам проблем, като запаля колата сутрин пали и стои на 800 оборота, ако поседя на място така постепенно оборотите се вдигат и стигат до 1000 и това без да пипам колата да и давам газ, а ако тръгна веднага пак си ги вдига до 1000, а като позагре даже стигат до 1100. възможно ли е това да е от прецакан обогатител да стои постояно включен(ако така може да се каже). дайте някакви предложения за решаване на проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обогатител - проблем?
Collapse
X
-
Бобец да хвърлим, че да познаем модел на колата? А???Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
-
Re: обогатител-проблем?
Koлata e Punto 1.7 TD.Очевидно не ти работи обогатителя на студен режим коректно. Би трябвало точно обратното да бъде на опиосането от теб.На студен двигател да са 1100-1200 об.и като загрее да станат 800-900 об .Но при тебе е така защото помпата ти е регулирана за топъл режим на 1100 об. и сутрин на студено понеже двигателя е с повишено съпротивление заради по-гъстото масло тръгва на 800 об. и като загрее се вдигат на 1100.Една от причините ти за повишения разход на колата ти от който се оплакваш е точно това.При точна настройка ще можеш да понамалиш разхода.Помпата трябва да се настрои по два параметъра:празен ход на топъл режим и празен ход при студен режим.Намери добър специалист по дизели а не хора които до вчера са се занимавали с Жигули и Москвичи каквито са повечето специалисти у нас. За много майстори дизела е черна кутия и правят импровизации. Поздрави.
Коментар
-
Re: обогатител-проблем?
Stefan Hadjov написа:Koлata e Punto 1.7 TD. Очевидно не ти работи обогатъитела на студен режим коректно.Би трябвало точно обратното да бъде на опиосането от теб.На студен двигател да са 1100-1200 об.и като загрее да станат 800-900 об.Но при тебе е така защото помпата ти е регулирана за топъл режим на 1100 об. и сутрин на студено понеже двигателя е с повишено съпротивление заради по-гъстото масло тръгва на 800 об. и като загрее се вдигат на 1100.Една от причините ти за повишения разход на колата ти от който се оплакваш е точно това.При точна настройка ще можеш да понамалиш разхода.Помпата трябва да се настрои по два параметъра:празен ход на топъл режим и празен ход при студен режим.Намери добър специалист по дизели а не хора които до вчера са се занимавали с Жигули и Москвичи каквито са повечето специалисти у нас.За много майстори дизела е черна кутия и правят импровизации.Поздрави.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
ясно Stefan Hadjov.от това разбирам,че е нужно да сменя този датчик на термостата които е сварзан с помпата и в зависимост от него се определя когато е студен двигателя оборотите да са 1100-1200 и съответн когато е топъл да са 800-900,а също триабва да ми центроеват и помпата или сам този датчик е нугно да се смени?ако е вазможно ме насочи към добар маистор по дизели за раиона на софия.мерси много поздрави.FIAT PUNTO 1,7TD ELX
Коментар
-
ripper_pz написа:ясно Stefan Hadjov.от това разбирам,че е нужно да сменя този датчик на термостата които е сварзан с помпата и в зависимост от него се определя когато е студен двигателя оборотите да са 1100-1200 и съответн когато е топъл да са 800-900,а също триабва да ми центроеват и помпата или сам този датчик е нугно да се смени?ако е вазможно ме насочи към добар маистор по дизели за раиона на софия.мерси много поздрави.
Коментар
-
ripper_pz написа:да от пазарджик съм но съм студент в софия и се прибирам едим път месечно а и някои път по по рядко.та за това ако ти разбираш от дизели да ти е докарам да е видиш и кажеш какво и е.ако пък да ми препоръчаш някои които знаеш че знае какво прави.
Коментар
-
ripper_pz написа:мерси много за отговора.само евентуално да ме информораш за цената на циалата тази процедура,че ми се е случвало доста често като ми видят регистрацията,че не е софиска и ме товарят допълнително.меси много пак поздрави
Коментар
-
еи сега се вращам от супер дизел.погледнаха я и казаха че ще ми регулират само оборотите.направиха го и сега вече ми даржи кам 900оборота.как мога да разбера дали имам електронен смукач.като погледна помпата отгоре виждам,че там кадето е хванато жилото на гаста(то е една издадене част)има нещо като тапа и от нея излиза един кабел които е двужилен или тривилен не съм сигурен.това не е ли обогатителя?а и също като ми сменяха термостата на него имаше два датчика единият да ми е за отчитане на таблото а другия да подава сигнал към помпата като е студен мотора да подържа по високи обороти поне аз така си мисля.а в сервиза ми казаха че нямам смукач,а и ти също каза че има варианти на помпата без смукач.опъти ме ако може да разбера дали е така наистина.мерси за отговорите.FIAT PUNTO 1,7TD ELX
Коментар
-
ripper_pz написа:еи сега се вращам от супер дизел.погледнаха я и казаха че ще ми регулират само оборотите.направиха го и сега вече ми даржи кам 900оборота.как мога да разбера дали имам електронен смукач.като погледна помпата отгоре виждам,че там кадето е хванато жилото на гаста(то е една издадене част)има нещо като тапа и от нея излиза един кабел които е двужилен или тривилен не съм сигурен.това не е ли обогатителя?а и също като ми сменяха термостата на него имаше два датчика единият да ми е за отчитане на таблото а другия да подава сигнал към помпата като е студен мотора да подържа по високи обороти поне аз така си мисля.а в сервиза ми казаха че нямам смукач,а и ти също каза че има варианти на помпата без смукач.опъти ме ако може да разбера дали е така наистина.мерси за отговорите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар