Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обогатител - проблем?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обогатител - проблем?

    имам проблем, като запаля колата сутрин пали и стои на 800 оборота, ако поседя на място така постепенно оборотите се вдигат и стигат до 1000 и това без да пипам колата да и давам газ, а ако тръгна веднага пак си ги вдига до 1000, а като позагре даже стигат до 1100. възможно ли е това да е от прецакан обогатител да стои постояно включен(ако така може да се каже). дайте някакви предложения за решаване на проблема.
    FIAT PUNTO 1,7TD ELX

    #2
    Бобец да хвърлим, че да познаем модел на колата? А???
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #3
      Re: обогатител-проблем?

      Koлata e Punto 1.7 TD.Очевидно не ти работи обогатителя на студен режим коректно. Би трябвало точно обратното да бъде на опиосането от теб.На студен двигател да са 1100-1200 об.и като загрее да станат 800-900 об .Но при тебе е така защото помпата ти е регулирана за топъл режим на 1100 об. и сутрин на студено понеже двигателя е с повишено съпротивление заради по-гъстото масло тръгва на 800 об. и като загрее се вдигат на 1100.Една от причините ти за повишения разход на колата ти от който се оплакваш е точно това.При точна настройка ще можеш да понамалиш разхода.Помпата трябва да се настрои по два параметъра:празен ход на топъл режим и празен ход при студен режим.Намери добър специалист по дизели а не хора които до вчера са се занимавали с Жигули и Москвичи каквито са повечето специалисти у нас. За много майстори дизела е черна кутия и правят импровизации. Поздрави.

      Коментар


        #4
        Re: обогатител-проблем?

        Stefan Hadjov написа:
        Koлata e Punto 1.7 TD. Очевидно не ти работи обогатъитела на студен режим коректно.Би трябвало точно обратното да бъде на опиосането от теб.На студен двигател да са 1100-1200 об.и като загрее да станат 800-900 об.Но при тебе е така защото помпата ти е регулирана за топъл режим на 1100 об. и сутрин на студено понеже двигателя е с повишено съпротивление заради по-гъстото масло тръгва на 800 об. и като загрее се вдигат на 1100.Една от причините ти за повишения разход на колата ти от който се оплакваш е точно това.При точна настройка ще можеш да понамалиш разхода.Помпата трябва да се настрои по два параметъра:празен ход на топъл режим и празен ход при студен режим.Намери добър специалист по дизели а не хора които до вчера са се занимавали с Жигули и Москвичи каквито са повечето специалисти у нас.За много майстори дизела е черна кутия и правят импровизации.Поздрави.
        Имаш ли идея точно как работи този обогатител на този двигател?
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          Re: обогатител-проблем?

          Пунто 1.7 ТД се оборудва с четири вида помпи, BOSCH VER 537, 538 и 691, 692. А 1.7 Д идва с пети вид CAV помпа. Като една от помпите Бош няма регулировка за празен ход на студен режим. А това как работи има книжки в които е описано подробно.

          Коментар


            #6
            ясно Stefan Hadjov.от това разбирам,че е нужно да сменя този датчик на термостата които е сварзан с помпата и в зависимост от него се определя когато е студен двигателя оборотите да са 1100-1200 и съответн когато е топъл да са 800-900,а също триабва да ми центроеват и помпата или сам този датчик е нугно да се смени?ако е вазможно ме насочи към добар маистор по дизели за раиона на софия.мерси много поздрави.
            FIAT PUNTO 1,7TD ELX

            Коментар


              #7
              ripper_pz написа:
              ясно Stefan Hadjov.от това разбирам,че е нужно да сменя този датчик на термостата които е сварзан с помпата и в зависимост от него се определя когато е студен двигателя оборотите да са 1100-1200 и съответн когато е топъл да са 800-900,а също триабва да ми центроеват и помпата или сам този датчик е нугно да се смени?ако е вазможно ме насочи към добар маистор по дизели за раиона на софия.мерси много поздрави.
              Колега,аз не мога да ти кажа какво точно трябва да се направи по колата ти,защото не съм я виждал.Тези регулировки са елементарни и всеки майстор който се занимава с дизели,подчертавам с дизели може да ти реши проблема.Виждам че си от Пазарджик и не си струва за това да идваш до София.В някакъв друг пост един колега ти беше подсказал къде в Пазаджик имало дизелджии.Но ако толкова настояваш да дойдеш за това в София отиди в "Супер-дизел" на околовръстния път между отклоненията за Симеоново и Драгалевци.Търси Цецо.Поздрави.

              Коментар


                #8
                да от пазарджик съм но съм студент в софия и се прибирам едим път месечно а и някои път по по рядко.та за това ако ти разбираш от дизели да ти е докарам да е видиш и кажеш какво и е.ако пък да ми препоръчаш някои които знаеш че знае какво прави.
                FIAT PUNTO 1,7TD ELX

                Коментар


                  #9
                  ripper_pz написа:
                  да от пазарджик съм но съм студент в софия и се прибирам едим път месечно а и някои път по по рядко.та за това ако ти разбираш от дизели да ти е докарам да е видиш и кажеш какво и е.ако пък да ми препоръчаш някои които знаеш че знае какво прави.
                  Да наистина разбирам от дизелови и бензинови двигатели и професионално се занимавам с тях.Но не се занимавам с ремонти.Освен това нямам добро мнение за квалификацията на майсторите из многобройните софииски сервизи ,които се опитват да се занимават с ремонти и настройки на дизелови двигатели.Поради това,че двигателя ти е с помпа Бошш си позволих да те насоча към сервиза цитиран в предишния ми пост.Там ще ти свършат работа.Ако беше с помпа Лукас или Ротто-Дизел щях да те насоча другаде.Това е с което мога да ти помогна.

                  Коментар


                    #10
                    мерси много за отговора.само евентуално да ме информораш за цената на циалата тази процедура,че ми се е случвало доста често като ми видят регистрацията,че не е софиска и ме товарят допълнително.меси много пак поздрави
                    FIAT PUNTO 1,7TD ELX

                    Коментар


                      #11
                      ripper_pz написа:
                      мерси много за отговора.само евентуално да ме информораш за цената на циалата тази процедура,че ми се е случвало доста често като ми видят регистрацията,че не е софиска и ме товарят допълнително.меси много пак поздрави
                      Съжалявам,но не мога да зная какво точно ще ти правят по колата,нито да определям цени от тяхно име.Най добре като отидеш и се запознаят с проблема ти да се уточниш с тях какво ще ти струва.И понеже проблема ти не изисква продължително време межеш да изчакаш.Единствено,което със сигурност мога да ти кажа е ,че точно там ще ти свършат работа.Уточнете си взаимно проблема и цената и тогава действайте.Работата е елементарна и малка и не вярвам да е скъпо.Желая ти успех.Поздрави от мен.

                      Коментар


                        #12
                        еи сега се вращам от супер дизел.погледнаха я и казаха че ще ми регулират само оборотите.направиха го и сега вече ми даржи кам 900оборота.как мога да разбера дали имам електронен смукач.като погледна помпата отгоре виждам,че там кадето е хванато жилото на гаста(то е една издадене част)има нещо като тапа и от нея излиза един кабел които е двужилен или тривилен не съм сигурен.това не е ли обогатителя?а и също като ми сменяха термостата на него имаше два датчика единият да ми е за отчитане на таблото а другия да подава сигнал към помпата като е студен мотора да подържа по високи обороти поне аз така си мисля.а в сервиза ми казаха че нямам смукач,а и ти също каза че има варианти на помпата без смукач.опъти ме ако може да разбера дали е така наистина.мерси за отговорите.
                        FIAT PUNTO 1,7TD ELX

                        Коментар


                          #13
                          ripper_pz написа:
                          еи сега се вращам от супер дизел.погледнаха я и казаха че ще ми регулират само оборотите.направиха го и сега вече ми даржи кам 900оборота.как мога да разбера дали имам електронен смукач.като погледна помпата отгоре виждам,че там кадето е хванато жилото на гаста(то е една издадене част)има нещо като тапа и от нея излиза един кабел които е двужилен или тривилен не съм сигурен.това не е ли обогатителя?а и също като ми сменяха термостата на него имаше два датчика единият да ми е за отчитане на таблото а другия да подава сигнал към помпата като е студен мотора да подържа по високи обороти поне аз така си мисля.а в сервиза ми казаха че нямам смукач,а и ти също каза че има варианти на помпата без смукач.опъти ме ако може да разбера дали е така наистина.мерси за отговорите.
                          Нямаш електронен смукач.Всичко в помпата на 1,7 ТД е механика.Аз не знам какъв вариянт ти е помпата но във всички вариянти няма с електроно управление на процесите в нея.Единствено имаш електронен имобилайзер и чип в ключа за стартиране.Радвам се ,че са ти решили успешно проблема в Супердизел и сега при настройката на по-ниски обороти на празен ход ще ти падне с малко консумацията.Ако имаш за в бъдеще някакви проблеми може да се свържеш с мен на ЛС.

                          Коментар

                          Working...
                          X