Здравейте почитатели на"Fiat",нов съм във форума,и както вече се досещате-имам проблем,много досаден и неприятен.От известно време колицата ми се държи странно,паленето е безупречно,работата на тихи обороти-също,но много често/почти винаги/,ако отпусна педала на газта,примерно при 100 км/ч,и след това ми се наложи да набера скорост,особено по-рязко,тогава това става много трудно и измъчено или пък въобще не мога да набера,особено на баир,все едно някой "ме дърпа назад".Експериментирах и се оказа,че ако отпусна педала докрай и изключа от скорост за около 5-10 сек.и след това включа на скорост и натисна рязко,работата се оправя.И така до следващият път.Ако настъпя яко още когато потеглям,двигателя си влиза в режим и така до 170-180 км/ч,като също съм забелязал,че ако отпусна газта за 3-4 сек.,това не повлиява работата,но излезе ли от обороти за десетина сек.-айде пак надолу!Та ако някой знае лек за болката на този проблем,моля да сподели!п.п.Не е от горивния филтър-сменен е.Не е и турбото предполагам,защото скоро ходи на ремонт,пък и си работи стига да влезе внужните обороти.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с FIAT MAREA 2.4 td 1998 г.
Collapse
X
-
здравей и добре дошъл.Така и аз имам мареа 2.4ТД125 и аз като труфна на магистрала и аз имам слущия проблем нямаш мощност и като освободя и паднат оборотите и отново включва идва.Това е от турбото спира незнам и аз защо.Просто да си знаеш от каде е.Ама на мене ми спира само като тугна на дулго някаде иначе в града досега не ми е спирало.Fiat Stilo 1.9Mjet 150hp
-
Турбо пауза му се вика на това. Не, че спира, но като дръпнете крачето от педала и му падат оборотите, щото няма какво да го върти на макс. И после като решите да ускорявате докато развърти и почне да нагнетява... А да не забравим, че може и дебитомерчето да е мръсничко...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Re: Странен проблем с FIAT MAREA 2.4 td 1998 г.
ivoivoto написа:Здравейте почитатели на"Fiat",нов съм във форума,и както вече се досещате-имам проблем,много досаден и неприятен.От известно време колицата ми се държи странно,паленето е безупречно,работата на тихи обороти-също,но много често/почти винаги/,ако отпусна педала на газта,примерно при 100 км/ч,и след това ми се наложи да набера скорост,особено по-рязко,тогава това става много трудно и измъчено или пък въобще не мога да набера,особено на баир,все едно някой "ме дърпа назад".Експериментирах и се оказа,че ако отпусна педала докрай и изключа от скорост за около 5-10 сек.и след това включа на скорост и натисна рязко,работата се оправя.И така до следващият път.Ако настъпя яко още когато потеглям,двигателя си влиза в режим и така до 170-180 км/ч,като също съм забелязал,че ако отпусна газта за 3-4 сек.,това не повлиява работата,но излезе ли от обороти за десетина сек.-айде пак надолу!Та ако някой знае лек за болката на този проблем,моля да сподели!п.п.Не е от горивния филтър-сменен е.Не е и турбото предполагам,защото скоро ходи на ремонт,пък и си работи стига да влезе внужните обороти.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Що значи туй ЕГР Пък егати и турбото,уж добре го направиха!Дано излезе дебитомер,че с тая моята Марейка само тоя проблем нямах.То не бяха съединители,маховици разни с демпфери,имобилайзери и ...айде да се спра,че лошо ми става,като се сетя.Май честичко ще ви пиша в този раздел,а я имам само от година и половина Благодаря ви за отговорите!
Коментар
-
ivoivoto написа:Що значи туй ЕГР Пък егати и турбото,уж добре го направиха!Дано излезе дебитомер,че с тая моята Марейка само тоя проблем нямах.То не бяха съединители,маховици разни с демпфери,имобилайзери и ...айде да се спра,че лошо ми става,като се сетя.Май честичко ще ви пиша в този раздел,а я имам само от година и половина Благодаря ви за отговорите!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
vsd написа:BO какво толкова може да се прецака на egr че да прави такива проблеми. То да има загуба на мощност нормално, ама чак да не може да изкачи баира. Кажи какво точно имаш предвид.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Здравейте, колеги! Аз съм със същия мотор и това както каза ВО е запушен ЕГР клапан /или клапан за рециркулация на отработените газове/. Намира се точно пред мотора, представлява една метална "гъба", с едно гумено маркучле, което влиза в нея и една метална тръба /при мен е метална/ която е свързана за всмукателните колектори. Има опция да се свали и да се почисти, и такава да се изолира. Има доста писано по форумите, просто попитайте Google. Иначе симптомите са точно тези, които всички описвате. Загуба на ускорение от 2000 до 2500 оборота.Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар