Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как ви работи JTD-то при ниски обороти?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как ви работи JTD-то при ниски обороти?

    Въпроса ми е свързан с "нестандартният" звук при ниски обороти,демек на място!!! От моят мотор долавям звук като от лагерна количка...малко е пресилено,но звука не е толкова "мек и приятен", както е да кажем при 950~1100 оборота! Моето предположение/дано не ви объркам/е ,че някоя ролка си заминава или лагерче.Чува се при пистовия ремък. Също и друг феномен,като загрее /стрелката за температурата е хоризонтална/ звука при ниски обороти се променя като се долавя И "виене"-съжелявам за живописния начин на моите обяснения,но техническият ми е нулев! Да спомена само ,че при по-висок режим на работа/>950об./ двг-то/JTD105/ работи перфектно и съм много доволен!
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    #2
    Подобно нещо чувам напоследък, само че от другата страна, подозирам някой лагер около скоростната кутия че е пътник

    Коментар


      #3
      Еми ако не си ги сменял ролките сменяй!Мареа-та както я взехме и бях взел консумативите - бам паразитната ролка се чупи и оставаш без хидравлика и зареждане на акумолатора.А ако е агренажната ?!
      Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
      Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
      Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

      Коментар


        #4
        nasty: агренажните ролки поне при мен си бяха метални. Трудно ще се счупят, но... знае ли човек
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          #5
          Добре дошул в клуба Аз този звук го имам откакто съм смених ролки и ръмъци. Сега вече си сивири дори, но не от ремъка а някъде около алтернатора. На лагер ми свири. Може ли някой да каже кой номер са ремъците за алтернатора. Знам че има 2 вида: единия е по дълъг а другия по къс. На мен майстора ми сложи по-дългия че му е по-лесно. Обтяжната ролка ми е в добро състояние. Мисля да сменя ремъка с по-късия и да видя дали ще спре да свири.
          Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

          Коментар


            #6
            nanio написа:
            Добре дошул в клуба Аз този звук го имам откакто съм смених ролки и ръмъци. Сега вече си сивири дори, но не от ремъка а някъде около алтернатора. На лагер ми свири. Може ли някой да каже кой номер са ремъците за алтернатора. Знам че има 2 вида: единия е по дълъг а другия по къс. На мен майстора ми сложи по-дългия че му е по-лесно. Обтяжната ролка ми е в добро състояние. Мисля да сменя ремъка с по-късия и да видя дали ще спре да свири.
            Ремъка зависи на коя марка е и се различава в размера си с 2 мм което не е причина!Насочи вниманието си около лагери на динамото!

            Коментар


              #7
              При мен звука си остава непроменен от както я купихме до към момента, а именно като швейцарски часовник Тупа си на място много добре дори!Нареджали сме Ауди А6 с мотор 2.5ТДИ, Пасат 99г. с 1.9 ТДИ и Фифи, е Фиата работеше най-меко!!!
              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

              Коментар


                #8
                hit-ko, ремъка е на Gates. Като бяха сложени ремъците един до друг и единия беше поне с 4-5см по-къс.
                Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                Коментар


                  #9
                  И азе искам да ми "тупа-лупа" ама нъцки!Само вдигам мънинко оборотите с педалчето ,разбира се и всичко е перфектно!JTD-то имали датчик ,който отчита НЕХАРАКТЕРНИ и ПРЕКОМЕРНИ вибрации в основните детайли в ДВГ-то:колянов вал и разпределителен такъв.От там аджеба,ще стане ясно дали ангренажна ролка си е заминала,иначе ще се работи "грубо ",но категорично...свалят се настоящите и се слагат нови!
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    #10
                    Може от демпферната шайба на пистовия да е
                    _______
                    146 JTD

                    Коментар


                      #11
                      Днес си майсторите ми решиха проблема. При смяната на ролките и ремъка майсторите са сменили само самата обтяжна ролка. При мен проблема беше, че основата на обтяжната ролка е усукана и ремъка стои настрани. Смениха ми основата и ролката и нямам проблеми.
                      Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                      Коментар


                        #12
                        Абе nanio - моята обтяжна ролка седи в багажника - старата де. Според мен - няма как да се смени само ролката - тя седи на една пластина и според инерционната сила "обтяга" ремъка... Не видях да може да се сваля от "основата"... Ама майстори всякакви де...
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар


                          #13
                          jenshen73, виж в сайта на hit-ko. Там има само ролката на цена 28лв мисля и ролка+обтяжен механизъм=66лв. При мен обтяжната ролка се държи на един болт и се сменя без проблеми. Само обтяжен механизъм не се продава. Ето линк: http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 за ролката и http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 ролка+обтяжен механизъм.
                          Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                          Коментар


                            #14
                            Абе глупости бе, това са пластмасовите ролки на пистовия ремък. Ето ти ролката за която аз говоря: http://axm-auto.com/index2.php?brand...ow=1Моята излезе мааалко по-солена, защото първо имах колата, а после намерих форума Та за това ти писах, че няма как да се смени само ролката. Иначе пластмасите на пистовия ремък също съм ги сменил Нацяло със все механизми и т.н.
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              #15
                              Oоо ние говорим за коренно различни неща . Тази ролка и аз я смених и цената беше такава. Това не е ли на Ангренажния ремък!?Едит:да тя е
                              Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                              Коментар

                              Working...
                              X