Здравейте колеги,оказа се че на мареата бяха изгоряли свещите, само на 2-ри цилиндър се оказа здрава. Но сега имам друг проблем явно релето което подава ток към свещите не изключва, на таблото лампичката изгасва, но след това меря с уреда и се оказва че 4-5 минути още подава ток към свещите, а може и повече просто ми омръзна да чакам да видя дали ще спре. Въпроса ми е сменя ли се това реле и къде се намира?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Паленето на Мареа 2.4TD решен, но сега друг проблем
Collapse
X
-
Re: Паленето на Мареа 2.4ТД решен,но сега друг проблем
unreal_66 написа:Здравейте колеги,оказа се че на мареата бяха изгоряли свещите, само на 2-ри цилиндър се оказа здрава. Но сега имам друг проблем явно релето което подава ток към свещите не изключва, на таблото лампичката изгасва, но след това меря с уреда и се оказва че 4-5 минути още подава ток към свещите, а може и повече просто ми омръзна да чакам да видя дали ще спре. Въпроса ми е сменя ли се това реле и къде се намира?Lancia Kappa 2.0 20V
БЪРЗ , НО НЕ БЕЗОТГОВОРЕН !!!
-
Re: Паленето на Мареа 2.4ТД решен,но сега друг проблем
besnija написа:В зависимост от околната температура(респективно и температурата на мотора) свещите греят даже повече от 5 мин. след запалването на ДВГ. Времето се контролира от сензора (датчика) за температурата на двигателя.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Re: Паленето на Мареа 2.4ТД решен,но сега друг проблем
Esper написа:besnija написа:В зависимост от околната температура(респективно и температурата на мотора) свещите греят даже повече от 5 мин. след запалването на ДВГ. Времето се контролира от сензора (датчика) за температурата на двигателя.Lancia Kappa 2.0 20V
БЪРЗ , НО НЕ БЕЗОТГОВОРЕН !!!
Коментар
-
Re: Паленето на Мареа 2.4ТД решен,но сега друг проблем
besnija написа:Обърни внимание че говорим конкретно за точно определен автомобил и точно определен модел. Не слагай всички марки и модели под общ знаменател. Това за което говоря го пише и в оригиналната книжка за експлоатация на автомобила.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Re: Паленето на Мареа 2.4ТД решен,но сега друг проблем
besnija написа:unreal_66 написа:Здравейте колеги,оказа се че на мареата бяха изгоряли свещите, само на 2-ри цилиндър се оказа здрава. Но сега имам друг проблем явно релето което подава ток към свещите не изключва, на таблото лампичката изгасва, но след това меря с уреда и се оказва че 4-5 минути още подава ток към свещите, а може и повече просто ми омръзна да чакам да видя дали ще спре. Въпроса ми е сменя ли се това реле и къде се намира?
Коментар
-
Re: Паленето на Мареа 2.4ТД решен,но сега друг проблем
Stefan Hadjov написа:besnija написа:unreal_66 написа:Здравейте колеги,оказа се че на мареата бяха изгоряли свещите, само на 2-ри цилиндър се оказа здрава. Но сега имам друг проблем явно релето което подава ток към свещите не изключва, на таблото лампичката изгасва, но след това меря с уреда и се оказва че 4-5 минути още подава ток към свещите, а може и повече просто ми омръзна да чакам да видя дали ще спре. Въпроса ми е сменя ли се това реле и къде се намира?Супер глупости!Само да не се подвеждат хората, че било нормално, все пак сме да си помагаме, не да си разправяме фолклор, че 10 минути подгряване на ТД двигателя било нещо нормално! Говорете нещо след като сте го проверили!п.п. И времето за греене след загасване на лампата не зависи само от околната температура.Там са включени като корекция и:- оборотите- температура на водата- положението на педала на газта- заряд на акумулатора
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Към колегата БО:Колега БО,моля те чети подробно моите постове и недей така грубо да нервничиш и изопъчаваш думите ми.Никъде не съм споменал в поста си,че ТД-двигат.греят 10 мин.Казал съм,че на съвременните дизели греят свещите след старта и че има случаи да греят до 10 мин.И това е много често явление.Опелите,японските дизели,френските и т.н.Защото се спомена,че не се допускало това.Японските дизели изключват свещите при 40 градуса на двигателя.Имат специално поставен датчик на водната риза на двигат. който ги изключва.При минус 15 гр. ако работи на място ти си направи сметка колко време работят свещите.Всичко това което ти казвам се отнася за двигатели с предкамерно впръскване.При директния шприц нещата стоят по друг начин.И още веднъж те моля по-спокойно без обиди.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Към колегата БО:Колега БО,моля те чети подробно моите постове и недей така грубо да нервничиш и изопъчаваш думите ми.Никъде не съм споменал в поста си,че ТД-двигат.греят 10 мин.Казал съм,че на съвременните дизели греят свещите след старта и че има случаи да греят до 10 мин.И това е много често явление.Опелите,японските дизели,френските и т.н.Защото се спомена,че не се допускало това.Японските дизели изключват свещите при 40 градуса на двигателя.Имат специално поставен датчик на водната риза на двигат. който ги изключва.При минус 15 гр. ако работи на място ти си направи сметка колко време работят свещите.Всичко това което ти казвам се отнася за двигатели с предкамерно впръскване.При директния шприц нещата стоят по друг начин.И още веднъж те моля по-спокойно без обиди.besnija написа:В зависимост от околната температура(респективно и температурата на мотора) свещите греят даже повече от 5 мин. след запалването на ДВГ.....A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Stefan Hadjov написа:Към колегата БО:Колега БО,моля те чети подробно моите постове и недей така грубо да нервничиш и изопъчаваш думите ми.Никъде не съм споменал в поста си,че ТД-двигат.греят 10 мин.Казал съм,че на съвременните дизели греят свещите след старта и че има случаи да греят до 10 мин.И това е много често явление.Опелите,японските дизели,френските и т.н.Защото се спомена,че не се допускало това.Японските дизели изключват свещите при 40 градуса на двигателя.Имат специално поставен датчик на водната риза на двигат. който ги изключва.При минус 15 гр. ако работи на място ти си направи сметка колко време работят свещите.Всичко това което ти казвам се отнася за двигатели с предкамерно впръскване.При директния шприц нещата стоят по друг начин.И още веднъж те моля по-спокойно без обиди.besnija написа:В зависимост от околната температура(респективно и температурата на мотора) свещите греят даже повече от 5 мин. след запалването на ДВГ.....
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Написаното от мене беше провокирано от твърдението на един колега,че след старта не се допускало работа на свещите.Наистина така беше при диз.двиг.от 80-те години.Затова писах съвременните....А колко да греят си решава всяка фирма производител.Между другото аз още чакам отговор на молбата ми към колега да мерне времето за подгрев на една Капа.Но пак казвам - времена от 5 мин са обсолютен абсурд. Няма такава система.Нищо концептуално различно няма в точно мотора за който говорим, че да го греят по такъв начин.Но да видим какво ще покаже теста
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:Stefan Hadjov написа:Написаното от мене беше провокирано от твърдението на един колега,че след старта не се допускало работа на свещите.Наистина така беше при диз.двиг.от 80-те години.Затова писах съвременните....А колко да греят си решава всяка фирма производител.Между другото аз още чакам отговор на молбата ми към колега да мерне времето за подгрев на една Капа.Но пак казвам - времена от 5 мин са обсолютен абсурд. Няма такава система.Нищо концептуално различно няма в точно мотора за който говорим, че да го греят по такъв начин.Но да видим какво ще покаже теста
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар