Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD - 101 коня???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    А останалите 6 обяви?
    Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

    Коментар


      #17
      [quote="BO"]
      ogi28b написа:
      залагам точно 3 броя бира бутилирана 1/2 литър, че в брава заводски не се монтира двигател JTD 100 коня. Което не значи че изобщо няма такъв двигател. Кажете му кода на тоя JTD 100 коня, да го разгледам що за стока е?
      182B9.000Искам 3 броя бири, бутилирани в половин литър. Монтира се в:БраваБравоДоблоДобло КаргоМареаМаренгоНадавам се да съм бил изчерпателен и да се напия с три бутилки бира [/quotТочно това е отговора.Тръгва от 2001 год.

      Коментар


        #18
        А сега може ли да отговори някой на въпроса,кое налага Фиат да пусне тази модификация двигател само с някакви си 5 к.с. по ниска мощност.На пръв поглед изглежда безсмислено.Още повече в масовото производство да се пусне модификация на основно изделие е свързано с не малко разходи.Съображения????

        Коментар


          #19
          jenshen73 написа:
          Ете на тая обява: http://autoscout24.it/Details.aspx?id=120640717 на снимките на колата табелките са JTD105 и как става 100 коня бе? Цапаме дебитомера ли?
          Stefan Hadjov написа:
          А сега може ли да отговори някой на въпроса,кое налага Фиат да пусне тази модификация двигател само с някакви си 5 к.с. по ниска мощност.На пръв поглед изглежда безсмислено.Още повече в масовото производство да се пусне модификация на основно изделие е свързано с не малко разходи.Съображения????
          Предполагам,че е свързана с някакво ограничение в Европа.мотора се ограничава софтуерно - разход за това = 0

          Коментар


            #20
            BO написа:
            ogi28b написа:
            залагам точно 3 броя бира бутилирана 1/2 литър, че в брава заводски не се монтира двигател JTD 100 коня. Което не значи че изобщо няма такъв двигател. Кажете му кода на тоя JTD 100 коня, да го разгледам що за стока е?
            182B9.000Искам 3 броя бири, бутилирани в половин литър. Монтира се в:БраваБравоДоблоДобло КаргоМареаМаренгоНадавам се да съм бил изчерпателен и да се напия с три бутилки бира
            ок.а какво означават останалите 6 цифри след този номер 182B9000?????? ,имат ли някакво значение.
            BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
            E46 320D

            Коментар


              #21
              Stefan Hadjov написа:
              А сега може ли да отговори някой на въпроса,кое налага Фиат да пусне тази модификация двигател само с някакви си 5 к.с. по ниска мощност.На пръв поглед изглежда безсмислено.Още повече в масовото производство да се пусне модификация на основно изделие е свързано с не малко разходи.Съображения????
              данъци и тем подобни
              BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
              E46 320D

              Коментар


                #22
                Stefan Hadjov написа:
                А сега може ли да отговори някой на въпроса,кое налага Фиат да пусне тази модификация двигател само с някакви си 5 к.с. по ниска мощност.На пръв поглед изглежда безсмислено.Още повече в масовото производство да се пусне модификация на основно изделие е свързано с не малко разходи.Съображения????
                Ще искам още бира значи...Пускат тази модификация, за да отговарят на Евро3 стандарт. Иначе няма да имат право да ги продават
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #23
                  BO написа:
                  Stefan Hadjov написа:
                  А сега може ли да отговори някой на въпроса,кое налага Фиат да пусне тази модификация двигател само с някакви си 5 к.с. по ниска мощност.На пръв поглед изглежда безсмислено.Още повече в масовото производство да се пусне модификация на основно изделие е свързано с не малко разходи.Съображения????
                  Ще искам още бира значи...Пускат тази модификация, за да отговарят на Евро3 стандарт. Иначе няма да имат право да ги продават
                  Kolega BO,Ewro 3 стандарт е задължителен в Европа за бенз.дв.от 2000 год.а за дизели е препорачителен и задължителен от 2002 год.Точно тогава ЖТД100 се спира от производство. ЖТД100 и ЖТД105 отговарят само на Евро 2.Евро 3 започва да играе при двигателите на Стило-ЖТД115 и ЖТД80 от 2001 год. Двигателя 182.Б9-100 к.с. се налага заради законодателството на някои евр. страни като Германия,Швеицария идр.където данаците много рязко нарастват за коли над 74 квт.

                  Коментар


                    #24
                    Stefan Hadjov написа:
                    BO написа:
                    Stefan Hadjov написа:
                    А сега може ли да отговори някой на въпроса,кое налага Фиат да пусне тази модификация двигател само с някакви си 5 к.с. по ниска мощност.На пръв поглед изглежда безсмислено.Още повече в масовото производство да се пусне модификация на основно изделие е свързано с не малко разходи.Съображения????
                    Ще искам още бира значи...Пускат тази модификация, за да отговарят на Евро3 стандарт. Иначе няма да имат право да ги продават
                    Kolega BO,Ewro 3 стандарт е задължителен в Европа за бенз.дв.от 2000 год.а за дизели е препорачителен и задължителен от 2002 год.Точно тогава ЖТД100 се спира от производство. ЖТД100 и ЖТД105 отговарят само на Евро 2.Евро 3 започва да играе при двигателите на Стило-ЖТД115 и ЖТД80 от 2001 год. Двигателя 182.Б9-100 к.с. се налага заради законодателството на някои евр. страни като Германия,Швеицария идр.където данаците много рязко нарастват за коли над 74 квт.
                    Залагам 1 каса бира, че 100кс е Евро3! Виждам от София си така, че ще можем да оправим нещата лесно с пренасянето й Каква е разликата между 100 и 110кс вариант, знаеш ли?Знаеш ли какви са разликите между 100кс и 105кс вариант?Б9 двигателя се монтира в Мареа до 2003 година.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #25
                      BO написа:
                      182B9.000Искам 3 броя бири, бутилирани в половин литър.
                      Ааааа, те този е с малко променения тайминг на клапаните... Имаш ли инфо какво друго е основното различие което води до разликата в мощностите? Нещо софтуерно ли е?ред.: Както винаги не съм прочел всички постове по темата, преди да пиша, затова сега като ги прочетох си оттеглям въпросите.Кажи адрес за доставка на бирите.

                      Коментар


                        #26
                        ogi28b написа:
                        BO написа:
                        182B9.000Искам 3 броя бири, бутилирани в половин литър.
                        Ааааа, те този е с малко променения тайминг на клапаните... Имаш ли инфо какво друго е основното различие което води до разликата в мощностите? Нещо софтуерно ли е?Кажи адрес за доставка на бирите.
                        Чакай, ще кажа главно къде е разликата, освен в софтуера, само да изкарам още 1 каса бира
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #27
                          Я стига, ти не пиеш бира. 3 компонента са по-различни, но дали те дават тази разлика? Аз си мисля че има някаква измама с турбото. предлагам на уестгейта вече да му викаме уейстгейт, щото някой като мене, за което това е само думичка, ще си помисли че става въпрос за нещо западно, а не изгоряло. аз повече с/у тебе нема да залагам, само набутвам!

                          Коментар


                            #28
                            Е при този мотор уестгейта се управлява от соленоид.Компа е CF3.

                            Коментар


                              #29
                              Към БО:За ЖТД 110 със сигурност е с Евро3.За ЖТД 100 не съм сигурен.Може да си прав.Много е рядък този двигател и нямам данни за него.Даже и в немските сайтове няма информация за него.В програмата на предлаганите коли Мареа на Фиат за Германия след 2002 год.отсъства и за това предположих,че е шкартиран заради липса на Евро 3.

                              Коментар


                                #30
                                уестгейт = westgate уейстгейт = wastegate Английския е гаден език иначе - 1 буква може да обърка много неща

                                Коментар

                                Working...
                                X