Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голям разход, кажете добър сервиз за диагностика на дизел??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Stefan Hadjov написа:
    BO написа:
    Stefan Hadjov написа:
    Към специалиста:Всичко което си написъл в последния ти пост се отнася за бензинов двигател.Ти пренасяш теорията на бензиновоя двигател върху дизеловия,а те са съвършенно различни.При диз.дв. не съществува парамеръра ламбда и никой не се интерисува от него.Имам в пред вид автом.производители.Ако някой се интерисуваше от него,щяха да поставят ламбда-сензор.И в най съвременните дизели такъв липсва.При дизелите ламбда е заместена от параметъра "smoke opacity"/в буквален превод-непрозрачност на пушека/ или както ние му казваме димност.Никога недей да споменаваш при дизелите думичките бедна,богата,нормална,ламбда,съотношение въздух/гориво и др.подобни.Защото там смесите са винаги бедни ако мога нагледно да се изразя.Конструкторите на бензинови дв.само могат да мечтаят да постигнат работата им на такива бедни смеси при които работи дизела.Темата е много дълга. И сега за дроселовата клапа.Казваш дизелите нямали.Но най съвременните имат.Първи поставиха такава Ууди и Фолкс.на моделите ТДИ,Мерцедес,НДИ на французите.Фиат постави такава през 2001 год. на Стило 1,9 ЖТД-115 к.с.на двигателя си под шифър 192.А1.Но тази дроселова клапа няма отношение към твоята ламбда,а работата и е ориентирана основно към турбината и ЕЖР-системата.Управлява се не от педала на газта,аот:intake manifold air control aktuator.Колегите които са по-навътре в темата ще разберът за какво става въпрос.Поздрави и успешен ден.
    Колега, имаш няколко твърдения, които не знам дали си наясно с тях, но се изказваш некомпетентно.Точно и в дизеловите двигатели се интересуват от Ламбда параметър и в новите двигатели се поставя ламбда сензор!Кажи ми идеята на дроселната клапа при ЖТД-то каква й е идеята? За да не те обвиня точно и неправомерно и там в некомпетентност.Поздрав.
    Kolega BO,ти изглежда много обичаш тази думичка некомпетемтен и я повтаряш във всяко изречение.Комплекси ли имаш някакви,не мога да разбера.Дали съм компетентен или не би трябвало дълго време да се познаваме и имаме обща дейност в определена област.Научи се да ползваш думички като заблудил,збъркал и т.н.Ти се вживяваш като последна инстанция на истината. Ще бъда много доволен да ми кажеш кой дизелов двигател има ламбда-сензор и в кои технически данни за дизелов двиг.се цитира ламбда параметър.Може да науча нещо от тебе и ще ти бъда благодарен.Кажи ми моля те в какви ламбда стойности работи диз.двиг.Ще науча нещо мово.Това е добре. А дроселовата клапа за която питаш,работата и е ориентирана изцяло към турбината и предполагам знаеш какво става когато при голяма скорост върнеш газта. Ако си в темата ще разбереш какво имам в пред вид.А не мога сега да обяснявам подробно,защото е много дълго и не е мястото точно тук.
    При почти всички съвременни дизелови двигатели, които излизат в този момент са с ламбда сонда. Извинявай, за думичката "некомпетентен". Ето може съвсем малко да прочетеш и ако имаш желание да не бъдеш заблуден, може да продължиш да четеш. - http://www.bosch.com/content/language2/html/4133.htm и още малко http://autospeed.com/cms/A_108105/article.html . Даже мога да ти кажа, че за сега повечето сонди са с 6 кабелчета. Ето на 5-та страница обърни внимание как се контролират вредните емисии примерно при покупка на ново ФВ http://www.who-sells-it.com/images/c...2/pdf_8732.pdf . Дадох ти насока, ако искаш може много информация да изровиш от великия "интернет" Точно думата бедна и богата смес си се използва и при дизела в пълна сила. Разликата при дизела, че не може да се каже, че точно като при бензина 14.7:1 е Ламбда "1". При дизела играят много други фактори, за да стане сместа идеална за изгаряне, без да я "хвърляш" в атмосферата под формата не недоизгоряли въглероди. Един от главните фактори, който определя "идеалната" смес при дизела е степента на сгъстяване, като при различни степени на сгъстяване, ламбадата е различна. Именно за това вече се налага да се използва и такъв сензор при дизеловите двигатели, ЗАЩОТО под различни натоварвания за разлика от бензина, правилното отношение на ламбда е различно.Както каза може би "заблуден" или не достатъчно информиран, си и за дроселовата клапа за какво се използва. Каквото става като върнеш педала на газта на ЖТД Евро2 това става и като върнеш педала на газта и при Евро3. Разликата е почти 0%. Идеята на тази клапа е в коренно различна посока от нещо свързано с турбото. Какво ще стане ако й откачим куплунга?Хайде пък ще пием, кой бири, кой лимонада някой път
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #32
      BO написа:
      Stefan Hadjov написа:
      BO написа:
      Stefan Hadjov написа:
      Към специалиста:Всичко което си написъл в последния ти пост се отнася за бензинов двигател.Ти пренасяш теорията на бензиновоя двигател върху дизеловия,а те са съвършенно различни.При диз.дв. не съществува парамеръра ламбда и никой не се интерисува от него.Имам в пред вид автом.производители.Ако някой се интерисуваше от него,щяха да поставят ламбда-сензор.И в най съвременните дизели такъв липсва.При дизелите ламбда е заместена от параметъра "smoke opacity"/в буквален превод-непрозрачност на пушека/ или както ние му казваме димност.Никога недей да споменаваш при дизелите думичките бедна,богата,нормална,ламбда,съотношение въздух/гориво и др.подобни.Защото там смесите са винаги бедни ако мога нагледно да се изразя.Конструкторите на бензинови дв.само могат да мечтаят да постигнат работата им на такива бедни смеси при които работи дизела.Темата е много дълга. И сега за дроселовата клапа.Казваш дизелите нямали.Но най съвременните имат.Първи поставиха такава Ууди и Фолкс.на моделите ТДИ,Мерцедес,НДИ на французите.Фиат постави такава през 2001 год. на Стило 1,9 ЖТД-115 к.с.на двигателя си под шифър 192.А1.Но тази дроселова клапа няма отношение към твоята ламбда,а работата и е ориентирана основно към турбината и ЕЖР-системата.Управлява се не от педала на газта,аот:intake manifold air control aktuator.Колегите които са по-навътре в темата ще разберът за какво става въпрос.Поздрави и успешен ден.
      Колега, имаш няколко твърдения, които не знам дали си наясно с тях, но се изказваш некомпетентно.Точно и в дизеловите двигатели се интересуват от Ламбда параметър и в новите двигатели се поставя ламбда сензор!Кажи ми идеята на дроселната клапа при ЖТД-то каква й е идеята? За да не те обвиня точно и неправомерно и там в некомпетентност.Поздрав.
      Kolega BO,ти изглежда много обичаш тази думичка некомпетемтен и я повтаряш във всяко изречение.Комплекси ли имаш някакви,не мога да разбера.Дали съм компетентен или не би трябвало дълго време да се познаваме и имаме обща дейност в определена област.Научи се да ползваш думички като заблудил,збъркал и т.н.Ти се вживяваш като последна инстанция на истината. Ще бъда много доволен да ми кажеш кой дизелов двигател има ламбда-сензор и в кои технически данни за дизелов двиг.се цитира ламбда параметър.Може да науча нещо от тебе и ще ти бъда благодарен.Кажи ми моля те в какви ламбда стойности работи диз.двиг.Ще науча нещо мово.Това е добре. А дроселовата клапа за която питаш,работата и е ориентирана изцяло към турбината и предполагам знаеш какво става когато при голяма скорост върнеш газта. Ако си в темата ще разбереш какво имам в пред вид.А не мога сега да обяснявам подробно,защото е много дълго и не е мястото точно тук.
      При почти всички съвременни дизелови двигатели, които излизат в този момент са с ламбда сонда. Извинявай, за думичката "некомпетентен". Ето може съвсем малко да прочетеш и ако имаш желание да не бъдеш заблуден, може да продължиш да четеш. - http://www.bosch.com/content/language2/html/4133.htm и още малко http://autospeed.com/cms/A_108105/article.html . Даже мога да ти кажа, че за сега повечето сонди са с 6 кабелчета. Ето на 5-та страница обърни внимание как се контролират вредните емисии примерно при покупка на ново ФВ http://www.who-sells-it.com/images/c...2/pdf_8732.pdf . Дадох ти насока, ако искаш може много информация да изровиш от великия "интернет" Точно думата бедна и богата смес си се използва и при дизела в пълна сила. Разликата при дизела, че не може да се каже, че точно като при бензина 14.7:1 е Ламбда "1". При дизела играят много други фактори, за да стане сместа идеална за изгаряне, без да я "хвърляш" в атмосферата под формата не недоизгоряли въглероди. Един от главните фактори, който определя "идеалната" смес при дизела е степента на сгъстяване, като при различни степени на сгъстяване, ламбадата е различна. Именно за това вече се налага да се използва и такъв сензор при дизеловите двигатели, ЗАЩОТО под различни натоварвания за разлика от бензина, правилното отношение на ламбда е различно.Както каза може би "заблуден" или не достатъчно информиран, си и за дроселовата клапа за какво се използва. Каквото става като върнеш педала на газта на ЖТД Евро2 това става и като върнеш педала на газта и при Евро3. Разликата е почти 0%. Идеята на тази клапа е в коренно различна посока от нещо свързано с турбото. Какво ще стане ако й откачим куплунга?Хайде пък ще пием, кой бири, кой лимонада някой път
      Материялите които си цитирал не дават отговор на въпросите ми от предишния ми пост.Пожелавам ти да си купиш автомобил с дизелов двигател с ламбда сонда,който да работи на "идеална" смес във функция от степента на сгъстяване.След последния ти пост смятам споровете за излишни и приключени.

      Коментар


        #33
        абе гледам и двамата сте от София , що не се съберете да решите проблема на каса бира

        Коментар


          #34
          еи момчета от каде тръгнахме каде стигнахме.стига с тези клапи ламди и така нататък.кжете в кои сервиз да ида.кажето какво да кажа да ми проверят и да ми вземат парите та да си седна на за...ка и аз.мерси!!!
          FIAT PUNTO 1,7TD ELX

          Коментар


            #35
            ripper_pz написа:
            еи момчета от каде тръгнахме каде стигнахме.стига с тези клапи ламди и така нататък.кжете в кои сервиз да ида.кажето какво да кажа да ми проверят и да ми вземат парите та да си седна на за...ка и аз.мерси!!!
            В Технопарт на Симеоновско са много добри диагностици, много съм доволен от тях. А в Пазарджик до затвора има дизелджии.
            M-Benz E 250 TD 150hp
            M-Benz 200d 75 hp
            Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

            Коментар

            Working...
            X