Колега,Типо 1,7ТД няма.Има само чист дизел-58кс. Доста притежатели на Пунто 1,7тд се оплакват от висок разход.Може и скоростната кутия да не е изчислена правилно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голям разход, кажете добър сервиз за диагностика на дизел??
Collapse
X
-
Red Storm написа:Колега,Типо 1,7ТД няма.Има само чист дизел-58кс. Доста притежатели на Пунто 1,7тд се оплакват от висок разход.Може и скоростната кутия да не е изчислена правилно.
Коментар
-
ripper_pz написа:добре от всичките тези мнения доста се пообарках.и накрая като извод може ли някои да ме посаветват къде има добър сервиз за дизели за диагностика и да ме ориентирате какво точно триабва да се види и горе долу какви пари триабва да си приготвя.мерси подрави на всички.
Коментар
-
Категорично , разхода е висок.Мислех да не взимам участие но не издържах при обвиненията че мотора бил стар и т.н.Познавам този мотор от времето на Ритмо,после Типо ,Фиорино, Пунто,Палио.Карат все този стар мотор.Между друго Разликата м/у 1.7 и 1.9 моторите е в хода.Диаметъра е един и същ.И пак между друго 1.9 мотора като атмосверена версия на Браво,Брава се вгражда много по дълго от колкото ТД100 и ТД 75.Продължават да го карат успоредно с новите комън реъл мотори.Та в този ред на мисли не търсете вина в колата( и Фиатите по някога се повреждат).Ако някой си инженер и имал неблагоразумието да създаде някаква грешка ,то още там щяха да му видят сметката а не сега да го псуваме след десет години.
Коментар
-
specialista написа:Категорично , разхода е висок.Мислех да не взимам участие но не издържах при обвиненията че мотора бил стар и т.н.Познавам този мотор от времето на Ритмо,после Типо ,Фиорино, Пунто,Палио.Карат все този стар мотор.Между друго Разликата м/у 1.7 и 1.9 моторите е в хода.Диаметъра е един и същ.И пак между друго 1.9 мотора като атмосверена версия на Браво,Брава се вгражда много по дълго от колкото ТД100 и ТД 75.Продължават да го карат успоредно с новите комън реъл мотори.Та в този ред на мисли не търсете вина в колата( и Фиатите по някога се повреждат).Ако някой си инженер и имал неблагоразумието да създаде някаква грешка ,то още там щяха да му видят сметката а не сега да го псуваме след десет години.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
specialista написа:Категорично , разхода е висок.Мислех да не взимам участие но не издържах при обвиненията че мотора бил стар и т.н.Познавам този мотор от времето на Ритмо,после Типо ,Фиорино, Пунто,Палио.Карат все този стар мотор.Между друго Разликата м/у 1.7 и 1.9 моторите е в хода.Диаметъра е един и същ.И пак между друго 1.9 мотора като атмосверена версия на Браво,Брава се вгражда много по дълго от колкото ТД100 и ТД 75.Продължават да го карат успоредно с новите комън реъл мотори.Та в този ред на мисли не търсете вина в колата( и Фиатите по някога се повреждат).Ако някой си инженер и имал неблагоразумието да създаде някаква грешка ,то още там щяха да му видят сметката а не сега да го псуваме след десет години.
Коментар
-
Здравейте колеги.За формя се дискусия и това е добре защото всеки има право да каже или да научи нещо.Колегата преди мен се опита образно да разглоби една горивна камера и да обясни разни процеси произтичащи от промяната и.Общо взето е прав,конструкторите непрекъснато си играят с промяната на някои параметър и понякога дори по-новиямотор с същия обем е с по-малка мощност-за пример 1.9 ЖТД.Това което правят конструкторите е че робуват на едничка кауза в днешно време и тя е ЕКОЛОГИЯ.За да постигнат желания ефект е необходимо да се направи процеса на горене максимално оптимален за всички режими.Това именно е причина и за създаване на ГНП с електронно управление,в последствие и комън рейл моторите.За да се оптимизира горивния процес е необходимо съотношението(ланда) между въздух и гориво да е еденица(1) за всички режими на работа на ДВГ.И тъй като знаем че в повечето случаи няма ме дроселова клапа на смукателния колектор(значи няма как да влияем на притока на въздух) то това се прави с намаляне на горивото.Добре ама тогава,ще падне и мощността на мотора.Кво да правим тогава.Ами ще го турбинираме.Е нещо такова се е случило с мотора на Пунтото,който като цяло си е до болка познатия мотор.Колегата който се оплаква от голям разход в последния си пост е писал че за 1.5 часа е изминал 16 км.Аз на негово място не бих и споменавал че колата харчи много.Не знам защо има мнение че щом няма навъртян километър то не трябва да липсва от горивото.Давам ви гаранция ,че ако си запалите колите и ги оставите да работят на място ще ви пресушат резервоарите.(Разбира се не вярвам някой да се изненада от прочетеното сега).Освен прословутите Софийски задръствания да прибавим и лошите климатични условия,ниското налягане на гумите(щото малко хора ги проверяват)не изправни термостати и за капак лошите горива и картинката е ясна-висок разход.Приятелю казваш ,че извън града си е добре даже посочваш и доста приличен разход.За мен картинката се изяснява,имаш лошия късмет да се намираш винаги в задръствания.Случвало се е да се оплакват от висок разход извън градско само че там разни състезатели постоянно изтезават машинката до краен предел. Не вярвам да съм прекалил или обидил и ако трябва пак ще ги разнищваме пустите му дизели.
Коментар
-
Към специалиста:Всичко което си написъл в последния ти пост се отнася за бензинов двигател.Ти пренасяш теорията на бензиновоя двигател върху дизеловия,а те са съвършенно различни.При диз.дв. не съществува парамеръра ламбда и никой не се интерисува от него.Имам в пред вид автом.производители.Ако някой се интерисуваше от него,щяха да поставят ламбда-сензор.И в най съвременните дизели такъв липсва.При дизелите ламбда е заместена от параметъра "smoke opacity"/в буквален превод-непрозрачност на пушека/ или както ние му казваме димност.Никога недей да споменаваш при дизелите думичките бедна,богата,нормална,ламбда,съотношение въздух/гориво и др.подобни.Защото там смесите са винаги бедни ако мога нагледно да се изразя.Конструкторите на бензинови дв.само могат да мечтаят да постигнат работата им на такива бедни смеси при които работи дизела.Темата е много дълга. И сега за дроселовата клапа.Казваш дизелите нямали.Но най съвременните имат.Първи поставиха такава Ууди и Фолкс.на моделите ТДИ,Мерцедес,НДИ на французите.Фиат постави такава през 2001 год. на Стило 1,9 ЖТД-115 к.с.на двигателя си под шифър 192.А1.Но тази дроселова клапа няма отношение към твоята ламбда,а работата и е ориентирана основно към турбината и ЕЖР-системата.Управлява се не от педала на газта,аот:intake manifold air control aktuator.Колегите които са по-навътре в темата ще разберът за какво става въпрос.Поздрави и успешен ден.
Коментар
-
абе пичове като ви се струва висок разхода слизаите от колите и подкарвайте велосипедите те не харчат аз мойта кола си я карам досега съм я засякъл един път догоре до капачката 100км градско и пак догоре разход 7,7л. и да допълня двигателя е 1,9 атмосферен дизел и съм пълнил с туби, всяка бензиноколонка лъже минимум 0,5л. на 10л. това е закон да не казвам че някой лъжат и с 1,0 литър на 10л. тъй че извода какъв е: колокото и да си сипете колата няма да го върне такаче газ и като светне лампата пълниш догоре и пак газ аре чао че пак ще пътувам
Коментар
-
Здравей те колеги.Мислех да не отговарям на нападките и обвиненията в некомпетентност,но тук сме се събрали от една обща страст автомобилите и в частност Фиат.Именно това ме задължава да продължавам да споделям с вас натрупания през годините опит,па макар и за някой да е некомпетентен. И сега към колегата Стефан Хаджов. Уважаеми колега.В поста си с който ме критикуваш си посочил няколко безспорни факта,но в стремежа си да покажеш колко много знаеш и какъв висок стил на изказ ползваш си допуснал и няколко грешки(според мен).1.Сложните изрази които ползваш до голяма степен затрудняват колегите да се ориентират за каквостава дума.2.Не лишавай от правото онези умни глави които създават нашите автомобили,да изследват горивния процес и да решават дали им трябва (параметъра ламбда).Има стара приказка която казва" това че нещо него осъзнаваме не значи че то не съществува".3.За дроселовата клапа точните думи са" че в повечето случаи няма ме дроселова клапа". Сигурен съм че ти е станало ясно какво искам да кажа, но според теб трябва да се говори за системите за ре циркулация на изгорелите газове,не че не е вярно.Такива клапи при Форд Транзит има поне от десетилетие че и повече. Искрено се надявам да не съм засегнал по никакъв начин колегата Хаджов или някой друг от форума.Ако греша моля приемете извиненията ми.Продължавам да твърдя че сме се събрали да си помагаме а не да мерим ..... кой повече знае. И в крайна сметка от толкова думи помогнахме ли на колегата с високия разход?
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Към специалиста:Всичко което си написъл в последния ти пост се отнася за бензинов двигател.Ти пренасяш теорията на бензиновоя двигател върху дизеловия,а те са съвършенно различни.При диз.дв. не съществува парамеръра ламбда и никой не се интерисува от него.Имам в пред вид автом.производители.Ако някой се интерисуваше от него,щяха да поставят ламбда-сензор.И в най съвременните дизели такъв липсва.При дизелите ламбда е заместена от параметъра "smoke opacity"/в буквален превод-непрозрачност на пушека/ или както ние му казваме димност.Никога недей да споменаваш при дизелите думичките бедна,богата,нормална,ламбда,съотношение въздух/гориво и др.подобни.Защото там смесите са винаги бедни ако мога нагледно да се изразя.Конструкторите на бензинови дв.само могат да мечтаят да постигнат работата им на такива бедни смеси при които работи дизела.Темата е много дълга. И сега за дроселовата клапа.Казваш дизелите нямали.Но най съвременните имат.Първи поставиха такава Ууди и Фолкс.на моделите ТДИ,Мерцедес,НДИ на французите.Фиат постави такава през 2001 год. на Стило 1,9 ЖТД-115 к.с.на двигателя си под шифър 192.А1.Но тази дроселова клапа няма отношение към твоята ламбда,а работата и е ориентирана основно към турбината и ЕЖР-системата.Управлява се не от педала на газта,аот:intake manifold air control aktuator.Колегите които са по-навътре в темата ще разберът за какво става въпрос.Поздрави и успешен ден.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Stefan Hadjov написа:Към специалиста:Всичко което си написъл в последния ти пост се отнася за бензинов двигател.Ти пренасяш теорията на бензиновоя двигател върху дизеловия,а те са съвършенно различни.При диз.дв. не съществува парамеръра ламбда и никой не се интерисува от него.Имам в пред вид автом.производители.Ако някой се интерисуваше от него,щяха да поставят ламбда-сензор.И в най съвременните дизели такъв липсва.При дизелите ламбда е заместена от параметъра "smoke opacity"/в буквален превод-непрозрачност на пушека/ или както ние му казваме димност.Никога недей да споменаваш при дизелите думичките бедна,богата,нормална,ламбда,съотношение въздух/гориво и др.подобни.Защото там смесите са винаги бедни ако мога нагледно да се изразя.Конструкторите на бензинови дв.само могат да мечтаят да постигнат работата им на такива бедни смеси при които работи дизела.Темата е много дълга. И сега за дроселовата клапа.Казваш дизелите нямали.Но най съвременните имат.Първи поставиха такава Ууди и Фолкс.на моделите ТДИ,Мерцедес,НДИ на французите.Фиат постави такава през 2001 год. на Стило 1,9 ЖТД-115 к.с.на двигателя си под шифър 192.А1.Но тази дроселова клапа няма отношение към твоята ламбда,а работата и е ориентирана основно към турбината и ЕЖР-системата.Управлява се не от педала на газта,аот:intake manifold air control aktuator.Колегите които са по-навътре в темата ще разберът за какво става въпрос.Поздрави и успешен ден.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар