искам да попитам: кората под и над двигателя лошо ли е ако я няма, в смисъл да не би да ми държи по-студено , все пак тия кори прават няква защита от въздушната струя
искам да попитам: кората под и над двигателя лошо ли е ако я няма, в смисъл да не би да ми държи по-студено , все пак тия кори прават няква защита от въздушната струя
Кората пази двг. от боклуци, кал, вода, прахоляк. За температурата се грижи термостата.
Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
искам да попитам: кората под и над двигателя лошо ли е ако я няма, в смисъл да не би да ми държи по-студено , все пак тия кори прават няква защита от въздушната струя
Кората под двигателя има няколко функции - както казаха колегите пзи от замърсяване на двигателя, служи като спойлер, и образува "въздушен тунел" в двигателня отсек, така, че въздуха обдухва двигателя, като влиза през маската, радиаторите, обдухва двигателя и излиза през задната част на двигателния отсек. Тя създава зона на ниско налягане под предницата и я притиска към пътя при движение с по-висока скорост, като в същото време и предпазва от получаване на въздушна възглавница под автомобила. Кората върху двигателя обезшумява доста добре и предпазва допълнително предния капак от високата температура, която се отделя от двигателя.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Кората под двигателя има няколко функции - както казаха колегите пзи от замърсяване на двигателя, служи като спойлер, и образува "въздушен тунел" в двигателня отсек, така, че въздуха обдухва двигателя, като влиза през маската, радиаторите, обдухва двигателя и излиза през задната част на двигателния отсек. Тя създава зона на ниско налягане под предницата и я притиска към пътя при движение с по-висока скорост, като в същото време и предпазва от получаване на въздушна възглавница под автомобила. Кората върху двигателя обезшумява доста добре и предпазва допълнително предния капак от високата температура, която се отделя от двигателя.
Ами явно сериозно го казва . А за термостатите - стига плюхте хубавите италианки. Темпрата я купих 2003 с идеален термостат и я продадох миналия месец без да сменя термостат и си бачка страхотно - т.е. - зимата за 5 мин на място и лепи стрелата на 90 градуса и не мърда от там! Просто сега се продават много ментета - ей това е!
Някъде във форума имаше описание за присаждане на термостат от рено 5,е аз го направих само че го капсуловах в неръждаема тръба а не натикан в гуменото съединение.Хубавото е че работи и то само за 14 лева.Ето и снимки:
Коментар