Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Палене в студа:)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Палене в студа:)

    Колеги незнам при вас как е, но при нас тази сутрин (в Габрово, в 4.35ч, 18.02) беше адски студено- вътре в колата имам термометър и показваше -18 градуса. За паленето- наистина беше трудно, чак на 7-8път. Иначе преди окончателно да запаля палеше и веднага гасне. При вас как беше?
    Bravo TD100 98'- това в Гаража
    Brava TD100 96'- Мир на праха и...
    Bravo TD100 97'- новата придобивка на брат ми....
    Какво остана да ви кажа освен "Fiat Diesel Power Forever"

    #2
    Re: Палене в студа

    Gosho_777 написа:
    Колеги незнам при вас как е, но при нас тази сутрин (в Габрово, в 4.35ч, 18.02) беше адски студено- вътре в колата имам термометър и показваше -18 градуса. За паленето- наистина беше трудно, чак на 7-8път. Иначе преди окончателно да запаля палеше и веднага гасне. При вас как беше?
    Днес си запалих от раз, но вчера запалих от 3-тия път. Не знам защо.

    Коментар


      #3
      Има изписана една кофа с мастило и по тази тема! Споделям в две изречения. Първата ми зима с бравата (преди две години) ми се налагаше да излизам рано сутрин точно в най-голямият студ. В 6.20 сутрин темперетурата, която ми показваше бе -16 градуса. След подгряване около 20-30 секунди (докато загасне реотанчето) колата палече от два оборота, не ми се е налагало никога да върта повече от секунда-две. В най-голямите студове колата притриса, когато запали, като че ли работи десетина секунди на 3 цилиндъра, но това си го обеснявам със старите подгряващи свещи. Колега, има много теми за влиянието на студа върху дизеловите мотори и, какво е добре да проверим преди зимата. Това, че дизела не пали зимата е някакъв мит от миналия век. Разбира се, ако говорим за изправни системи в двигателя!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        При мен на 2 път запали :D
        Fiat Croma 2.0TDi.d.
        Citroen Xsara Picasso 2.0HDI
        И самоувереният е бил неуверен!

        Коментар


          #5
          Винаги си пали от първия път, дори и само с 1 подгряване, макар че аз го подгрявам 2пъти сутрин. Надявам се така да е и занапред. Все пак това е най-добрия дизелов агрегат За сравнение: Пежо 406 97год. 2.1TD в гараж, на не толкова ниски температури пали от 2рия път
          FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'

          Коментар


            #6
            е да ама пежото не е ЖТД (ХДИ) А жтд можеш да го запалиш при -5 и без нито една свещ. Иначе аз го паля с малко "възбуждане" на акумулатора, около 1-2 минути , и второ подгряване, и пали за норматив. И да добавя - никога не е имало момент, и в най-големия студ като беше, да не запали от първия опит. Освен когато бях с умрелия акумулатор, който не успяваше изобщо да превърти до втория оборот по време на стартиране.

            Коментар


              #7
              Гледам че намесихте френските коли, за това и аз ще се изкажа за Ситроена. Значи тая зима в най-големите студове пали само с едно подгряване, с 1 завъртане , с 1 оборот. Най-много 2 оборота да направи. Просто не съм виждал друг дизел да пали така. Имам приятели които са ми свидетели. А най-интресното е, че когато колата е топла не пали толко добре , колкото рано сутринта на студа. Мерцедеса също пали само с 1 подгряване и 1 завъртане , обаче винаги прави поне 3-4 оборота. Вдигателите са : на Ситроена 1.9 TDI, на мерцедеса 2.2CDI.
              Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

              Коментар


                #8
                westdogg написа:
                Вдигателите са : на Ситроена 1.9 TDI, на мерцедеса 2.2CDI.
                Ситроен нямат такъв "вдигател" 1.9TDI колега,...и никога не са имали.Както мерцедес винаги са имали 2.2 CDI и никога 2.2 D-4D, или JTD.Тези неща ги нямате за нищо.... егати харизмата TDI! Как звучи и изглежда само а?! ПС... ако трябва да оцветя "I"-то в червеничко, а може и в зеленичко,а ?! Ух, взех да се надървям! :D
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #9
                  На мен тази сутрин ми направи проблем. Не го бях карал около 4 дена, сутринта неможа да завърти както трябва. Втория път завъртя и тъкмо да свърши тока запали. Досега не съм имал проблеми и при -20, а сутринта беше по-топло. Може ли акумулатора да ми е замръзнал или просто е пътник?
                  Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                  Коментар


                    #10
                    Аз пък в най-големия студ никак не запалих - аку-то ми беше предало богу дух - оченцето беше тъмно черно Но пък иначе си е ебати двигателя това нещо - пали с 45Ah аку с едно или две завъртания... Което ме навежда на тъжната мисъл за раздяла със 150-200лв за аку.... ново...
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #11
                      Nino написа:
                      westdogg написа:
                      Вдигателите са : на Ситроена 1.9 TDI, на мерцедеса 2.2CDI.
                      Ситроен нямат такъв "вдигател" 1.9TDI колега,...и никога не са имали.Както мерцедес винаги са имали 2.2 CDI и никога 2.2 D-4D, или JTD.Тези неща ги нямате за нищо.... егати харизмата TDI! Как звучи и изглежда само а?! ПС... ако трябва да оцветя "I"-то в червеничко, а може и в зеленичко,а ?! Ух, взех да се надървям! :D
                      абе ти какво против имаш I-то p.s. Нещо не по темата ,ама защо са ви тия две подгрявания 3 подгрявания ?? има ли изобщо смисъл ? все си мисля ,че едно подгряване е достатъчно ,изчакваш 2-3 сек.след като изгасне и палиш !
                      фиатче Браво 2.0

                      Коментар


                        #12
                        jenshen73 написа:
                        Аз пък в най-големия студ никак не запалих - аку-то ми беше предало богу дух - оченцето беше тъмно черно Но пък иначе си е ебати двигателя това нещо - пали с 45Ah аку с едно или две завъртания... Което ме навежда на тъжната мисъл за раздяла със 150-200лв за аку.... ново...
                        чак пък 200взимай една нашенска Искра за 120-130 и си готовпоне знаеш че не е менте
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #13
                          75Ah = 140лв (х2лв/Аh)
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар


                            #14
                            Nino написа:
                            westdogg написа:
                            Вдигателите са : на Ситроена 1.9 TDI, на мерцедеса 2.2CDI.
                            Ситроен нямат такъв "вдигател" 1.9TDI колега,...и никога не са имали.Както мерцедес винаги са имали 2.2 CDI и никога 2.2 D-4D, или JTD.Тези неща ги нямате за нищо.... егати харизмата TDI! Как звучи и изглежда само а?! ПС... ако трябва да оцветя "I"-то в червеничко, а може и в зеленичко,а ?! Ух, взех да се надървям! :D
                            Знам че само VW и AUDI имат TDI и че те влагат съвсем друг смисъл в това . Просто ме мързеше да напиша Турбо Дизел Интеркулер, за това използвах съкращението. Въпреки че това "I" не значи интеркулер , мн хора така си го превеждат.
                            Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

                            Коментар


                              #15
                              ogi28b Пуснато на: Пон Фев 18, 2008 11:58 pm Заглавие: -------------------------------------------------------------------------------- е да ама пежото не е ЖТД (ХДИ) А жтд можеш да го запалиш при -5 и без нито една свещ. Иначе аз го паля с малко "възбуждане" на акумулатора, около 1-2 минути , и второ подгряване, и пали за норматив. И да добавя - никога не е имало момент, и в най-големия студ като беше, да не запали от първия опит. Освен когато бях с умрелия акумулатор, който не успяваше изобщо да превърти до втория оборот по време на стартиране.
                              С малката разлика, че не възбужам акумулатора.Влизам давам контакт, гася лампите и въртя.Досега не ми се е случвало да се налага да въртя 2-ри път (да чукна на дърво).
                              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                              Коментар

                              Working...
                              X