Колеги незнам при вас как е, но при нас тази сутрин (в Габрово, в 4.35ч, 18.02) беше адски студено- вътре в колата имам термометър и показваше -18 градуса. За паленето- наистина беше трудно, чак на 7-8път. Иначе преди окончателно да запаля палеше и веднага гасне. При вас как беше?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Палене в студа:)
Collapse
X
-
Re: Палене в студа
Gosho_777 написа:Колеги незнам при вас как е, но при нас тази сутрин (в Габрово, в 4.35ч, 18.02) беше адски студено- вътре в колата имам термометър и показваше -18 градуса. За паленето- наистина беше трудно, чак на 7-8път. Иначе преди окончателно да запаля палеше и веднага гасне. При вас как беше?
-
Има изписана една кофа с мастило и по тази тема! Споделям в две изречения. Първата ми зима с бравата (преди две години) ми се налагаше да излизам рано сутрин точно в най-голямият студ. В 6.20 сутрин темперетурата, която ми показваше бе -16 градуса. След подгряване около 20-30 секунди (докато загасне реотанчето) колата палече от два оборота, не ми се е налагало никога да върта повече от секунда-две. В най-голямите студове колата притриса, когато запали, като че ли работи десетина секунди на 3 цилиндъра, но това си го обеснявам със старите подгряващи свещи. Колега, има много теми за влиянието на студа върху дизеловите мотори и, какво е добре да проверим преди зимата. Това, че дизела не пали зимата е някакъв мит от миналия век. Разбира се, ако говорим за изправни системи в двигателя!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
е да ама пежото не е ЖТД (ХДИ) А жтд можеш да го запалиш при -5 и без нито една свещ. Иначе аз го паля с малко "възбуждане" на акумулатора, около 1-2 минути , и второ подгряване, и пали за норматив. И да добавя - никога не е имало момент, и в най-големия студ като беше, да не запали от първия опит. Освен когато бях с умрелия акумулатор, който не успяваше изобщо да превърти до втория оборот по време на стартиране.
Коментар
-
Гледам че намесихте френските коли, за това и аз ще се изкажа за Ситроена. Значи тая зима в най-големите студове пали само с едно подгряване, с 1 завъртане , с 1 оборот. Най-много 2 оборота да направи. Просто не съм виждал друг дизел да пали така. Имам приятели които са ми свидетели. А най-интресното е, че когато колата е топла не пали толко добре , колкото рано сутринта на студа. Мерцедеса също пали само с 1 подгряване и 1 завъртане , обаче винаги прави поне 3-4 оборота. Вдигателите са : на Ситроена 1.9 TDI, на мерцедеса 2.2CDI.Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
westdogg написа:Вдигателите са : на Ситроена 1.9 TDI, на мерцедеса 2.2CDI.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
На мен тази сутрин ми направи проблем. Не го бях карал около 4 дена, сутринта неможа да завърти както трябва. Втория път завъртя и тъкмо да свърши тока запали. Досега не съм имал проблеми и при -20, а сутринта беше по-топло. Може ли акумулатора да ми е замръзнал или просто е пътник?Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
Аз пък в най-големия студ никак не запалих - аку-то ми беше предало богу дух - оченцето беше тъмно черно Но пък иначе си е ебати двигателя това нещо - пали с 45Ah аку с едно или две завъртания... Което ме навежда на тъжната мисъл за раздяла със 150-200лв за аку.... ново...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Nino написа:westdogg написа:Вдигателите са : на Ситроена 1.9 TDI, на мерцедеса 2.2CDI.фиатче Браво 2.0
Коментар
-
jenshen73 написа:Аз пък в най-големия студ никак не запалих - аку-то ми беше предало богу дух - оченцето беше тъмно черно Но пък иначе си е ебати двигателя това нещо - пали с 45Ah аку с едно или две завъртания... Което ме навежда на тъжната мисъл за раздяла със 150-200лв за аку.... ново...
Коментар
-
75Ah = 140лв (х2лв/Аh)Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Nino написа:westdogg написа:Вдигателите са : на Ситроена 1.9 TDI, на мерцедеса 2.2CDI.Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
ogi28b Пуснато на: Пон Фев 18, 2008 11:58 pm Заглавие: -------------------------------------------------------------------------------- е да ама пежото не е ЖТД (ХДИ) А жтд можеш да го запалиш при -5 и без нито една свещ. Иначе аз го паля с малко "възбуждане" на акумулатора, около 1-2 минути , и второ подгряване, и пали за норматив. И да добавя - никога не е имало момент, и в най-големия студ като беше, да не запали от първия опит. Освен когато бях с умрелия акумулатор, който не успяваше изобщо да превърти до втория оборот по време на стартиране."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар