Възнамерявам да взема още едно дизелче за жената и ми попадна следното:Punto 1.9DS2000 година.6000лв.Някой може ли да сподели впечатления от тази кола. Интересува ме основно обичайни проблеми, приблизителен разход (ще се кара само градско) и въобще всякакви недостатъци за които се сетите. Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Информация за Punto 1.9DS ?
Collapse
X
-
Добра е колата.Карах го 2.5 години и не съм имал проблеми.Смених само едно лагерче на червяка на рейката за 7-8лвПреди да го вземете, идете на диагностика във Ванто трейд и обърнете специално внимание на ЕЛЕКТРОУСИЛВАТЕЛЯ на волана, като механика и електроника.Иначе с двигателя няма да имате никакъв проблем.Това е доста разтоварен двигател ,1910 куб.см със 60 кс мощност.За рахода ако се кара "човешки" - 110 км/ч, извънградско може да падне и под 5л/100км.В града харчи около 6.4-7 л в зависимост от условията.Нафтовия филтър му е скъпичък около 30-36лв,въздушният 15-20лв.Ами това е, ако имаш конкретни въпроси питай.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
Nino написа:Добра е колата.Карах го 2.5 години и не съм имал проблеми.Смених само едно лагерче на червяка на рейката за 7-8лвПреди да го вземете, идете на диагностика във Ванто трейд и обърнете специално внимание на ЕЛЕКТРОУСИЛВАТЕЛЯ на волана, като механика и електроника.Иначе с двигателя няма да имате никакъв проблем.Това е доста разтоварен двигател ,1910 куб.см със 60 кс мощност.За рахода ако се кара "човешки" - 110 км/ч, извънградско може да падне и под 5л/100км.В града харчи около 6.4-7 л в зависимост от условията.Нафтовия филтър му е скъпичък около 30-36лв,въздушният 15-20лв.Ами това е, ако имаш конкретни въпроси питай.FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)
Коментар
-
Не, трудно ще го угаси при потегляне.Да, цифрите за цените са верни.Имай предвид,че водната помпа се върти от ангренажния ремък.Картера е алуминиев.Тъй като съм имал преди това Брава, това Пунто има с една идея по-голям клиренс.Във всеки случай при излизане от гаража във Велинград Бравата облизваше с долната част на бронята си пътната настилка, докато Пунтото НЕ. Качествения съединител (VALEO) наистина е тази цена.Аз също го смених поради ръмжащ аксиален лагер, иначе самото феродо имаше доста да кара, но лагера беше ПОЧТИ на парчета.Ми нормално, тези коли се експлоатират повече в градски условия.А, още като я купих смених и задни амортесьори.Окачването беше оригиналното TRW и въобще е много здраво.Колата има проста и много здрава предница, няма биалетки.Преди да я продам, нарочно заведох евентуалния купувач на паветата пред "Александър Невски".Коментарът беше излишен!Отзад колата е с полунезависимо окачване, няма задни носачи, което значи, че няма да имаш главоболията както при Пунто - I.Ако искаш свали си мануала на руски от тук :http://punto-club.narod.ru/Manual_Punto_II.htmlСамо си отваряйте очите с електроусилвателя.Той е доста сложен и скъп агрегат( доста съм писал във форума за него).Ако не работи, жена ти едва ли ще може да кара колата.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino,Още един последен въпрос. Има ли нещо по завъртяно около смяната на агренажния ремък. Идеята е дали да го правя в специализиран сервиз или няма нужда.А и още нещо, знаеш ли на какъв принцип е педала на газта. Имам някакво странно усещане, че при по-високи обороти да кажем към 3000, след като отнемеш газта оборотите падат много бавно. Все едно нещо принудително ги задържа.FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар