Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблемче Фиат Браво 1.9JTD :((

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Проблемче Фиат Браво 1.9JTD (

    TiagoSilva написа:
    ааа тука нещо интересно ми написа значи имам JTD 2000g и както повечето знаят когато я запаля и в началото показва една температура мисля че външна,почти винаги вместо да ми я покаже тази температура ми изписва ERROR (която грешка си мисля че не е кой знае какво но явно има нещо) на дисплея и след тва съответно изписва Км-те при което няма проблем.Този Темп.Датчик ме заинтригува,но може ли да има нещо общо с оборотите тва се чудя Не ги разбирам за това се обърнах към вас Специалисти!!!
    Това трябва да е индикатора за външна температура, предупреждава за опастност от заледени участъци от пътя, като падне температурата под 3 градуса, и след това при всеки градус понижение. Намира се в дясното огледало. Той има връзка с климатика, но не и със ЕКУ-то на мотора. Мотора си има друг датчик за температура, мисля че е в дебитомера.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #17
      еми някъде ти дава накъсо, може някой от кабелите с времето да се е оголил и да се опира в корпуса. няма да е лошо да се отвори и да се проследи пътя на кабела от буксата до датчика, и също да се премери съпротивлението на датчика.

      Коментар


        #18
        ogi28b написа:
        еми някъде ти дава накъсо, може някой от кабелите с времето да се е оголил и да се опира в корпуса. няма да е лошо да се отвори и да се проследи пътя на кабела от буксата до датчика, и също да се премери съпротивлението на датчика.
        Мерси брато ще направя всичко възможно да отсраня този проблем....

        Коментар


          #19
          Mоля Модератор закрие темата проблемчето е ясно а що се отнася до разрешаването ще се действа съвсем скоро...Благодарности за всички които изразиха мнение за текущият проблем

          Коментар


            #20
            Тъй като последния пост свързан конкретно с темата пише "некачествена нафта", а сега пишеш че е ясно, това ли се оказва проблема в крайна сметка? некачествена нафта?

            Коментар


              #21
              ogi28b написа:
              Тъй като последния пост свързан конкретно с темата пише "некачествена нафта", а сега пишеш че е ясно, това ли се оказва проблема в крайна сметка? некачествена нафта?
              Не вярвам въпреки че основно зареждам от туби.....но доколкото съм запознат е качествена ,имам предвид че компа ми показа този Error 32 разбрах за какво става дума от твоите обяснение и ще я карам за отсраняването на проблема

              Коментар


                #22
                значи проблема с играещите обороти остава? Защото е съвсем ненормално да имаколебание в оборотите заради някакъв си друг датчик.... все едно да е заради .... задна дясна гума - лош баланс

                Коментар


                  #23
                  ogi28b написа:
                  значи проблема с играещите обороти остава? Защото е съвсем ненормално да имаколебание в оборотите заради някакъв си друг датчик.... все едно да е заради .... задна дясна гума - лош баланс
                  Да ти кажа пич и на мен не ми се вярва но доста хора ме убеждават точно в обратното че именно този датчик създава проблемите май ще се ходи скоро време до hit-ko :D :D :D :D

                  Коментар


                    #24
                    ами не знам... възможно е. Наистина - датчика за външна температура на климатика, да ти оказва влияние на оборотите на празен ход - звучи интересно, защо пък не? Да не би хората да изхождат от това че датчика е за външна температура и да го бъркат с другия датчик за температура на постъпващия въздух в колекторите? (май имаше такъв )

                    Коментар


                      #25
                      TiagoSilva написа:
                      ogi28b написа:
                      значи проблема с играещите обороти остава? Защото е съвсем ненормално да имаколебание в оборотите заради някакъв си друг датчик.... все едно да е заради .... задна дясна гума - лош баланс
                      Да ти кажа пич и на мен не ми се вярва но доста хора ме убеждават точно в обратното че именно този датчик създава проблемите май ще се ходи скоро време до hit-ko :D :D :D :D
                      Тоя датчик няма нищо общо с оборотите на мотора, но има отношение към работата на климатика в режим AUTO, просто не работи в тоя режим. Управлението на климатика става по диференциална разлика на външна и вътрешна температура. Проблема го имах преди 2 години и го разреших. Но излизаме от темата, обади се на лични, ще обсъдим и другия проблем. Виждам че си от Бургас, а и защо си мисля че работим и в един комбинат, а може и да бъркам
                      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                      Коментар

                      Working...
                      X