Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблемче Фиат Браво 1.9JTD :((

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблемче Фиат Браво 1.9JTD :((

    Добър Ден Колеги,Рядко пиша теми това ми е едва втората но доста се ровя из форума научават се доста неща,Като цяло сте супер Всичките.....Първият проблем който бях поместил,го разрешихме надявам се да обсъдим добре и тозиОт Бургас съм от 5месеца имам Фиата пушка е общо взето ,но .... ((от Седмица някъде забелязах един проблемКогато запаля колата на празен ход не поддържа едни и същи обороти,стрелката на оборотомера играе във съвсем малък диапазон някъде към 850-950 това само на празен ход т.е. оборотите не са постояннислед загряването този проблем като че ли изчезва Закачах я на Ел Кон при едно приятелче отчете няква грешка за оборотите ,но съответно той не може да разчете графиката която му изкарва и не знае къде е проблема,просто не се е занимавал със Фиат и ме изпрати в BOSH , днеска ходих пича с не можа да я закачи програмата не я разчете и не можа да се справи с проблема.Чудя се проблемът сериозен ли е и някой има ли идея какво става с тези обороти...((Благодаря ви предварително Пичове ( и Пички ако има ) ) !!!

    #2
    Re: Проблемче Фиат Браво 1.9JTD (

    TiagoSilva написа:
    Добър Ден Колеги,Рядко пиша теми това ми е едва втората но доста се ровя из форума научават се доста неща,Като цяло сте супер Всичките.....Първият проблем който бях поместил,го разрешихме надявам се да обсъдим добре и тозиОт Бургас съм от 5месеца имам Фиата пушка е общо взето ,но .... ((от Седмица някъде забелязах един проблемКогато запаля колата на празен ход не поддържа едни и същи обороти,стрелката на оборотомера играе във съвсем малък диапазон някъде към 850-950 това само на празен ход т.е. оборотите не са постояннислед загряването този проблем като че ли изчезва Закачах я на Ел Кон при едно приятелче отчете няква грешка за оборотите ,но съответно той не може да разчете графиката която му изкарва и не знае къде е проблема,просто не се е занимавал със Фиат и ме изпрати в BOSH , днеска ходих пича с не можа да я закачи програмата не я разчете и не можа да се справи с проблема.Чудя се проблемът сериозен ли е и някой има ли идея какво става с тези обороти...((Благодаря ви предварително Пичове ( и Пички ако има ) ) !!!
    Боже опази единия не може да разчете ,а другия не може да я закачи изобщо.Какво остава ако му докарат нещо след 2002 година да речем сигурно и капака не могат и отвори.Относно проблема може да е от дебитомер,темп.датчик и какво ли още не.Съветвам те да започнеш по метода на изключването.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Хайде и аз да използвам темата на колегата, за да не отварям нова.На студено и на топло, без значение, понякога като запаля, оборотите са нисички 5-6-700 об. Ако изфорсирам до към 1000 веднага се оправят и заковават на 850-900 (на око). Този ефект не се получава винаги. Идеи?

      Коментар


        #4
        Re: Проблемче Фиат Браво 1.9JTD (

        Tornado написа:
        Боже опази единия не може да разчете ,а другия не може да я закачи изобщо.Какво остава ако му докарат нещо след 2002 година да речем сигурно и капака не могат и отвори.Относно проблема може да е от дебитомер,темп.датчик и какво ли още не.Съветвам те да започнеш по метода на изключването.
        ааа тука нещо интересно ми написа значи имам JTD 2000g и както повечето знаят когато я запаля и в началото показва една температура мисля че външна,почти винаги вместо да ми я покаже тази температура ми изписва ERROR (която грешка си мисля че не е кой знае какво но явно има нещо) на дисплея и след тва съответно изписва Км-те при което няма проблем.Този Темп.Датчик ме заинтригува,но може ли да има нещо общо с оборотите тва се чудя Не ги разбирам за това се обърнах към вас Специалисти!!!

        Коментар


          #5
          И аз имам подобен проблем.При мен се появява колебание в оборотите като е студена,току що запалена,и включа фаровете.На диагностиката не показа нищо.
          Octavia RS
          Evo 10-служебната играчка.

          Коментар


            #6
            TiagoSilva: Човече, защо си мислиш, че имаш само един температурен датчик???В компютъра на JTD се следят няколко параметъра, преди да се подаде гориво, към горивните камера:Маса (обем) на въздуха, температура на въздуха, температура на охладителна течност, обороти...Ако някой от тези параметри не е ок - компютъра може и да прави грешки...П.П.: не казвам, че са само тези параметри, а просто искам да те ориентирам.
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #7
              А случайно да пише Error Cli като запалиш? Иначе не трябва да ти показва външна температура освен ако не е 3 или по-малко градуси. Да не се чудиш лятото защо не ти изписва , като дойде. Та ако ти пише така както ти казвам, е грешка в климатика. Иначе за другия проблем - ако е от датчика за оборотите - целия двигател няма да може да работи. При мен иначе също е така - има много елементарно колебание в оборотите, но го отдавам на работата на алтернатора.

              Коментар


                #8
                ogi28b написа:
                А случайно да пише Error Cli като запалиш? Иначе не трябва да ти показва външна температура освен ако не е 3 или по-малко градуси. Да не се чудиш лятото защо не ти изписва , като дойде. Та ако ти пише така както ти казвам, е грешка в климатика. Иначе за другия проблем - ако е от датчика за оборотите - целия двигател няма да може да работи. При мен иначе също е така - има много елементарно колебание в оборотите, но го отдавам на работата на алтернатора.
                Точно Error Cli!!! Да и аз така предполагах че е свързано с климатика,но си мисля че мененето на оборотите не е напълно нормално.....Явно ще се ходи при КожоДерови сервиза на , въпреки че не съм чувал добри думи за тях но май нямам друг избор в настоящият момент ....

                Коментар


                  #9
                  еми колега тогава виж в автоелектроника - има една тема която се казва "климатроник грешка 52" - прегледай я набързо, направо цъкай на втора страница там е описана процедура за диагностика, за да разбереш какъв е проблемът ти с климатика. гледай внимателно какви кодове ще ти изпише, и ги драсни във форума, да ги разконспирираме.

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    еми колега тогава виж в автоелектроника - има една тема която се казва "климатроник грешка 52" - прегледай я набързо, направо цъкай на втора страница там е описана процедура за диагностика, за да разбереш какъв е проблемът ти с климатика. гледай внимателно какви кодове ще ти изпише, и ги драсни във форума, да ги разконспирираме.
                    Значи кодове никакви не ми изписва просто при палене Error Cli,което ясно какво е и при натискане на външна температура абсолютно същото ,прочетох темичката ясвно имам някакъв външен сензор за смяна мисля че нещо такова разбрах ноооо дали именно това ще има връзка със текущата тема а именно изменението на оборотите на празен ход....и дали това е нещо фатално и не търпи отлагане за разрешаване на проблема

                    Коментар


                      #11
                      колега, може би не си ме разбрал. То пише непрекъснато Error Cli, а щом и като натиснеш бутона за външна температура, надписа остава, значи грешката е някъде в датчика. Но за да разбереш къде точно и каква точно е грешката, трябва да направиш описаната процедура по самодиагностика. Така ще ти изпише точния код на грешката, например в твоя случай 31 или 32, или пък 35. А е възможно и други грешки да имаш, на които също да изпише съответните кодове. Това не е фатално, но като цяло да знаеш че автоматичното управление на климатика ти вероятно не работи правилно. И мисля че тези грешки с климатика нямат значение за текущата тема. А може пък и да имат, кой знае. Но все пак да знаеш че ги има, защото онзи датчик е важен, принципно. Намира се в дясното огледало, под формата на пъпчица отдолу на корпуса на огледалото. Може просто да се е откачил или да не дава добър контакт, не е задължително да е за смяна.

                      Коментар


                        #12
                        ogi28b написа:
                        колега, може би не си ме разбрал. То пише непрекъснато Error Cli, а щом и като натиснеш бутона за външна температура, надписа остава, значи грешката е някъде в датчика. Но за да разбереш къде точно и каква точно е грешката, трябва да направиш описаната процедура по самодиагностика. Така ще ти изпише точния код на грешката, например в твоя случай 31 или 32, или пък 35. А е възможно и други грешки да имаш, на които също да изпише съответните кодове. Това не е фатално, но като цяло да знаеш че автоматичното управление на климатика ти вероятно не работи правилно. И мисля че тези грешки с климатика нямат значение за текущата тема. А може пък и да имат, кой знае. Но все пак да знаеш че ги има, защото онзи датчик е важен, принципно. Намира се в дясното огледало, под формата на пъпчица отдолу на корпуса на огледалото. Може просто да се е откачил или да не дава добър контакт, не е задължително да е за смяна.
                        Яснооо разбрах те .... търсих темата за самодиагностика и не можах да я открия може ли да ми дадеш някакво линкче .....Благодаря ти предварително

                        Коментар


                          #13
                          Ами то си е там в същата тема - на втора страница, четвъртото и петото мнение. Ето линка: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=230734#230734

                          Коментар


                            #14
                            ogi28b написа:
                            Ами то си е там в същата тема - на втора страница, четвъртото и петото мнение. Ето линка: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=230734#230734
                            така до тука много добре :D :D :D Благодаря ти много пич .Имам напредък слязах долу току що направих теста и ми изписа Error32 което ще рече датчик за външна температура и от скалата У окъсяване на маса което почти нищо не ми говори всъщност.Значи този датчик се намира под дясното странично огледалце под формата на пъпчица нали така ??? И до какъв извод достигнахме проблема е именно в този датчик?

                            Коментар


                              #15
                              Оборотите "играят" и от некачествена нафта!
                              Brava JTD 105

                              Коментар

                              Working...
                              X