Добър Ден Колеги,Рядко пиша теми това ми е едва втората но доста се ровя из форума научават се доста неща,Като цяло сте супер Всичките.....Първият проблем който бях поместил,го разрешихме надявам се да обсъдим добре и тозиОт Бургас съм от 5месеца имам Фиата пушка е общо взето ,но .... ((от Седмица някъде забелязах един проблемКогато запаля колата на празен ход не поддържа едни и същи обороти,стрелката на оборотомера играе във съвсем малък диапазон някъде към 850-950 това само на празен ход т.е. оборотите не са постояннислед загряването този проблем като че ли изчезва Закачах я на Ел Кон при едно приятелче отчете няква грешка за оборотите ,но съответно той не може да разчете графиката която му изкарва и не знае къде е проблема,просто не се е занимавал със Фиат и ме изпрати в BOSH , днеска ходих пича с не можа да я закачи програмата не я разчете и не можа да се справи с проблема.Чудя се проблемът сериозен ли е и някой има ли идея какво става с тези обороти...((Благодаря ви предварително Пичове ( и Пички ако има ) ) !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблемче Фиат Браво 1.9JTD :((
Collapse
X
-
Re: Проблемче Фиат Браво 1.9JTD (
TiagoSilva написа:Добър Ден Колеги,Рядко пиша теми това ми е едва втората но доста се ровя из форума научават се доста неща,Като цяло сте супер Всичките.....Първият проблем който бях поместил,го разрешихме надявам се да обсъдим добре и тозиОт Бургас съм от 5месеца имам Фиата пушка е общо взето ,но .... ((от Седмица някъде забелязах един проблемКогато запаля колата на празен ход не поддържа едни и същи обороти,стрелката на оборотомера играе във съвсем малък диапазон някъде към 850-950 това само на празен ход т.е. оборотите не са постояннислед загряването този проблем като че ли изчезва Закачах я на Ел Кон при едно приятелче отчете няква грешка за оборотите ,но съответно той не може да разчете графиката която му изкарва и не знае къде е проблема,просто не се е занимавал със Фиат и ме изпрати в BOSH , днеска ходих пича с не можа да я закачи програмата не я разчете и не можа да се справи с проблема.Чудя се проблемът сериозен ли е и някой има ли идея какво става с тези обороти...((Благодаря ви предварително Пичове ( и Пички ако има ) ) !!!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Re: Проблемче Фиат Браво 1.9JTD (
Tornado написа:Боже опази единия не може да разчете ,а другия не може да я закачи изобщо.Какво остава ако му докарат нещо след 2002 година да речем сигурно и капака не могат и отвори.Относно проблема може да е от дебитомер,темп.датчик и какво ли още не.Съветвам те да започнеш по метода на изключването.
Коментар
-
TiagoSilva: Човече, защо си мислиш, че имаш само един температурен датчик???В компютъра на JTD се следят няколко параметъра, преди да се подаде гориво, към горивните камера:Маса (обем) на въздуха, температура на въздуха, температура на охладителна течност, обороти...Ако някой от тези параметри не е ок - компютъра може и да прави грешки...П.П.: не казвам, че са само тези параметри, а просто искам да те ориентирам.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
А случайно да пише Error Cli като запалиш? Иначе не трябва да ти показва външна температура освен ако не е 3 или по-малко градуси. Да не се чудиш лятото защо не ти изписва , като дойде. Та ако ти пише така както ти казвам, е грешка в климатика. Иначе за другия проблем - ако е от датчика за оборотите - целия двигател няма да може да работи. При мен иначе също е така - има много елементарно колебание в оборотите, но го отдавам на работата на алтернатора.
Коментар
-
ogi28b написа:А случайно да пише Error Cli като запалиш? Иначе не трябва да ти показва външна температура освен ако не е 3 или по-малко градуси. Да не се чудиш лятото защо не ти изписва , като дойде. Та ако ти пише така както ти казвам, е грешка в климатика. Иначе за другия проблем - ако е от датчика за оборотите - целия двигател няма да може да работи. При мен иначе също е така - има много елементарно колебание в оборотите, но го отдавам на работата на алтернатора.
Коментар
-
еми колега тогава виж в автоелектроника - има една тема която се казва "климатроник грешка 52" - прегледай я набързо, направо цъкай на втора страница там е описана процедура за диагностика, за да разбереш какъв е проблемът ти с климатика. гледай внимателно какви кодове ще ти изпише, и ги драсни във форума, да ги разконспирираме.
Коментар
-
ogi28b написа:еми колега тогава виж в автоелектроника - има една тема която се казва "климатроник грешка 52" - прегледай я набързо, направо цъкай на втора страница там е описана процедура за диагностика, за да разбереш какъв е проблемът ти с климатика. гледай внимателно какви кодове ще ти изпише, и ги драсни във форума, да ги разконспирираме.
Коментар
-
колега, може би не си ме разбрал. То пише непрекъснато Error Cli, а щом и като натиснеш бутона за външна температура, надписа остава, значи грешката е някъде в датчика. Но за да разбереш къде точно и каква точно е грешката, трябва да направиш описаната процедура по самодиагностика. Така ще ти изпише точния код на грешката, например в твоя случай 31 или 32, или пък 35. А е възможно и други грешки да имаш, на които също да изпише съответните кодове. Това не е фатално, но като цяло да знаеш че автоматичното управление на климатика ти вероятно не работи правилно. И мисля че тези грешки с климатика нямат значение за текущата тема. А може пък и да имат, кой знае. Но все пак да знаеш че ги има, защото онзи датчик е важен, принципно. Намира се в дясното огледало, под формата на пъпчица отдолу на корпуса на огледалото. Може просто да се е откачил или да не дава добър контакт, не е задължително да е за смяна.
Коментар
-
ogi28b написа:колега, може би не си ме разбрал. То пише непрекъснато Error Cli, а щом и като натиснеш бутона за външна температура, надписа остава, значи грешката е някъде в датчика. Но за да разбереш къде точно и каква точно е грешката, трябва да направиш описаната процедура по самодиагностика. Така ще ти изпише точния код на грешката, например в твоя случай 31 или 32, или пък 35. А е възможно и други грешки да имаш, на които също да изпише съответните кодове. Това не е фатално, но като цяло да знаеш че автоматичното управление на климатика ти вероятно не работи правилно. И мисля че тези грешки с климатика нямат значение за текущата тема. А може пък и да имат, кой знае. Но все пак да знаеш че ги има, защото онзи датчик е важен, принципно. Намира се в дясното огледало, под формата на пъпчица отдолу на корпуса на огледалото. Може просто да се е откачил или да не дава добър контакт, не е задължително да е за смяна.
Коментар
-
Ами то си е там в същата тема - на втора страница, четвъртото и петото мнение. Ето линка: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=230734#230734
Коментар
-
ogi28b написа:Ами то си е там в същата тема - на втора страница, четвъртото и петото мнение. Ето линка: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=230734#230734
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар