Интересува ме, защото предишната ми кола беше vw jetta 1.6TDI и със сравнение с другите vw 1.6TD имаше съществена разлика, така че ми се иска и fiata да има, но ще имали тази възможност.
Не е толкова просто ама айде.Ако искаш да имаш файда май трябва малко да се понадуе и турбината както и да се внимава какъв кулер се подбира ,че имаше едно понятие наречено ЛАГ.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Ми че що да не може?Взимаш един интеркулер,намираш му подходящо място,намираш или пригаждаш маркучи и шпориш! Няма нищо сложно!
Тъй-тъй, нещо като "ОРИ,МЕЛИ и ЯЖ"....!!! Що ли "кулерчетата" не са опция на колите без "кулерчета" и да ги продават по две за левче, ми ко му е, едно малко радиаторче? А научихме и нещо ново, че разликата между TDI и TD е едно нищо и никакво "кулерче"... благодарим ти колега.... А ВАГ-ГРУПАТА да се поограмотят малко от нашенския горубленски ГЕНИИЙ ?! Ми тъй де!
Колега да не си успял с кулера?Мен от доста време ми се върти подобна идея. Бях гледал в нета на едно пунто му бяха сложили кулера на мястото на еър-бокса, но сега като търсих не открих снимки.
Здрасти колега,Аз от две години съм собственик на Пунто 70тд а пък баща ми кара ГАЗ 69 из разни баири с присаден същия тоз двигателТа по темата де ... Моторчето и без това му идва на нагорно с това турбо. Определено двигателя не е толкоз издръжлив както 1.9 ТД на Пежо 205 например. Давам за пример Пежо понеже 1,7 ТД на Фиат като философия и 1,9ТД на Пежо са набори горе-долу - 1986. Карай си го така. Това е един от малкото евтини за подръжка и не толкоз претенциозни дизели и експерименти почти всякакви можеш да си правиш но поред мен щом като няма кулер значи има защо иначе не е трудно да се сложи.
Колеги кулера ще вдигне много съпротивлението на въздуха и ефекта може да е отрицателен. Не случайно само двигателите с турбокомпресор/компресор имат такова нещо и има още неща заради които го имат.............
chaveto, как така ще вдигне съпротивлението на въздуха?Маринов, какво искаш да кажеш с това "Моторчето и без това му идва на нагорно с това турбо."Какви са основните причини да няма и да не може да му се сложи кулер на такова пунто,само лаг-а или има и нещо друго?При другите мотори как е избягнат този проблем?
@ripper_pz имат си турбина и затова не им пречи. А за съпротивлението е съвсем нормално да се вдигне, всяка една тръба и прочие създават съпротивление на въздуха.ЕДИТ: В момента се загледах и съм разбрал грешно, че няма турбо Ако си има турбо ще стане.
може сасе сложи интерколер виждал сам на такова пунто слаган в италия.слагасе намястото на въздоховода над радиатора.имам свален от такова пунто заедно със трабите.ако ниакои има интерес може дадоиде даго види в пловдив.немога да кача снимки.
незнам как да кача снимки.които има интерес може дадоиде даго снима и качи в форома.адреса е софиа 23 кв.смирленски.всички дни от седмицата съм тук от 9до18ч.без неделя.тел.0888431004.
Колега gal76, понже имам интерес моляте дай малко по-точен адрес(улица и номер, блок и т.н.), че с този в bgmap-са не ми излиза нищо. Ако на този адрес работиш, дай малко по-подробна инаформация за да мога да те намеря по лесно. И ако може си напиши и името, ако искаш ми прати цялата тази информация на лично съобщение.
Колега gal76, понже имам интерес моляте дай малко по-точен адрес(улица и номер, блок и т.н.), че с този в bgmap-са не ми излиза нищо. Ако на този адрес работиш, дай малко по-подробна инаформация за да мога да те намеря по лесно. И ако може си напиши и името, ако искаш ми прати цялата тази информация на лично съобщение.
Интерколера е в едно малко сервизче в гр.Пловдив кв.Смирненски.ул.Софиа23.тел.0888431004 Георги Линчев.Намирасе до новата болница Каспела.Интерколера доста добра изработка както и трабите кам него.Правен е специално за пунто 1.7тд. в италия може даму вземете размерите за направяне на цялата система и даги качите в форома.
Коментар