Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За турбото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Конкретният ти проблем е фабрично заложен "бъг" в софтуера на компютъра, който управлява двигателят ти. Т.е. точно когато е максималният "надув" - компа спира да подава гориво и има едно "прекъсване"... Това е нормално, предвид, че някои JTD двигатели са без маслен интеркулер. Твърди се от разбирачите, че това е проблем, но всъщност е термично разтоварване на мотора - за да се повиши и ресурса и издръжлвиостта му. До колкото съм запознат - този "бъг" може да се поправи срещу 300-600лв. за оптимизиране на параметрите на компютъра. Според мен обаче, трябва да се сложи и маслен интеркулер за да се компенсира повишената мощност. А да - това е тъй нареченият чип тунинг - ориентировъчното покачване на мощността е 30%.
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #32
      Според мен ще чуваш съскане ако имаш пробив и колата ще ти пуши много повече !
      Fiat Marea / 1.9 TD 100 / Weekend
      Škoda Fabia / 1.9 TDI /

      Коментар


        #33
        И при мен е така около 2500-2600 оборота. Почистих си и дебитомера, но ефекта е нулев. Въпросното прекъсване се намали след като започнах да зареждам от бензиностанция ЕКО между Коматевския възел и Централна гара.П.П. Маслен радиатор има моята.

        Коментар


          #34
          Моето Браво въобще не пуши!Итеркулер има,но незная какъв е.За оптимизация на софтуера със сигурност ще се занимая ,но в малко по-късен етап!Няма съскане ,само една божествена турбо мелодия във високите регистри...Само да вметна/малко битовизъм/ та шурето има Ксара 1.9TD с 90кс. и като го настъпя няма спирачки,няма "дупки" дърпа здраво!
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #35
            1.9TD си е стандартен дизелов мотор с турбина, предполагам и охладител. Няма спиране щото там всичко си е на старинния принцип - колкото толкоз колкото може JTD двигателя е по-умен
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #36
              ами стига сте питали за това турбо - има писано доста в форума. а ето и линк да видите и прочетете още.TURBO
              Fiat Palio Weekend TD70
              ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

              Коментар


                #37
                jenshen73 написа:
                1.9TD си е стандартен дизелов мотор с турбина, предполагам и охладител. Няма спиране щото там всичко си е на старинния принцип - колкото толкоз колкото може JTD двигателя е по-умен
                Последното нещо от което се интерисува нормалния потребител е колко е "умен " двигателя на колата му.Той иска колата му да се движи без видими кусури,да харчи малко,да върви повече и по възможност да не влиза често в сервиз.Много често това се постига и с по"глупави" двигатели.

                Коментар

                Working...
                X