Конкретният ти проблем е фабрично заложен "бъг" в софтуера на компютъра, който управлява двигателят ти. Т.е. точно когато е максималният "надув" - компа спира да подава гориво и има едно "прекъсване"... Това е нормално, предвид, че някои JTD двигатели са без маслен интеркулер. Твърди се от разбирачите, че това е проблем, но всъщност е термично разтоварване на мотора - за да се повиши и ресурса и издръжлвиостта му. До колкото съм запознат - този "бъг" може да се поправи срещу 300-600лв. за оптимизиране на параметрите на компютъра. Според мен обаче, трябва да се сложи и маслен интеркулер за да се компенсира повишената мощност. А да - това е тъй нареченият чип тунинг - ориентировъчното покачване на мощността е 30%.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За турбото
Collapse
X
-
Моето Браво въобще не пуши!Итеркулер има,но незная какъв е.За оптимизация на софтуера със сигурност ще се занимая ,но в малко по-късен етап!Няма съскане ,само една божествена турбо мелодия във високите регистри...Само да вметна/малко битовизъм/ та шурето има Ксара 1.9TD с 90кс. и като го настъпя няма спирачки,няма "дупки" дърпа здраво!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
1.9TD си е стандартен дизелов мотор с турбина, предполагам и охладител. Няма спиране щото там всичко си е на старинния принцип - колкото толкоз колкото може JTD двигателя е по-уменSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
ами стига сте питали за това турбо - има писано доста в форума. а ето и линк да видите и прочетете още.TURBOFiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
jenshen73 написа:1.9TD си е стандартен дизелов мотор с турбина, предполагам и охладител. Няма спиране щото там всичко си е на старинния принцип - колкото толкоз колкото може JTD двигателя е по-умен
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар