Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пунтото понякога не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    пунтото понякога не пали

    здравейте.имам един доста голям проблем.както си карам спирам да пия кафе.всичко е нормално абсолютно нормално и след половин час примерно излизам и мъча се да паля неще.а до преди половин час всичко нормално? мъча го мъчо го неще неще.и хванах му цаката - бутам го само да превърти двигателя и после само завъртам ключа и пали много странно?имам и друго проблем гори ми страшно много около 3 литра за 30 км съвсем икономично каране.на борд компютъра ми показва че гори около 17 км/л . този борд компютър ако нещо не е наред двигателя и гори много ще ми покаже ли разхода вдигнат или просто ще си отчита някаква норма или нз как отчита? благодаря

    #2
    А като го мъчиш да запали, стартера върти ли мотора, или неможе да зацепи ? Пробвай с обезвъдушаване, може да има въздух преди помпата за нафтата, апък това с бутането да е съвпадение. Аз около месец имах подобен проблем, и си мислех че като откача акумулатора за малко и после го закача, пали защото се рестартира компа, ама се оказа, че е било чиста проба съвпадение и то около 6 - 7 поредни пъти.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      не е съвпадение винаги когато не пали го бутам превърта леко двигателя после спирам и тогава въртя ключа и запалва на стартер.нали разбираш че не го паля на скорост той не запалва само превърта гумите и тогава давам да завърти стартен.туй с обездушаването сложна схема ли е мога ли сам да го напрая или тря на доктор да ходи?

      Коментар


        #4
        А за кое Пунто става дума?
        Fiat Punto 1.7TD
        Mazda 626 2.0
        Fiat Croma 2.4 Multijet

        Коментар


          #5
          Ако правилно разчитам симптомите се касае за венец на маховика с изронени зъби,т.с. когато неможе да запали стартераси върти но не завърта мотора от изронените зъби,като я бутне премества маховика в друго положение с изправни зъби и стартера ги завърта.добре е че пали на четвърт иначе с този проблем като превърти един оборот и пак там ще пробоксува стартера в маховика.Ако случайно се окажа прав,сваля се скоростна кутия,съединител,маховик и чак тогава венеца на маховикаи обратно.

          Коментар


            #6
            аз не разбрах когато неще да запали стартера върти ли изобщо

            Коментар


              #7
              BAI MILE написа:
              аз не разбрах когато неще да запали стартера върти ли изобщо
              И при това стартера върти ли двигателя?

              Коментар


                #8
                sparco0 написа:
                не е съвпадение винаги когато не пали го бутам превърта леко двигателя после спирам и тогава въртя ключа и запалва на стартер.нали разбираш че не го паля на скорост той не запалва само превърта гумите и тогава давам да завърти стартен.туй с обездушаването сложна схема ли е мога ли сам да го напрая или тря на доктор да ходи?
                Колега и аз имах същия проблем с мойто JTD даже бях писал тука във форума некаде,като го бутам не пали на скорост чак след това даже имаше няколко учудени хора с въпроса :JTD с бутане ли пали:,два три пъти го прави тоя номер след като му смених горвиния филтър и почнах да си зареждам от ОМВ нафта да чукам на дърво до сега не е правил такива мизерий.
                Fiat Bravo 1.9 JTD

                Коментар


                  #9
                  Adrenalin написа:
                  sparco0 написа:
                  не е съвпадение винаги когато не пали го бутам превърта леко двигателя после спирам и тогава въртя ключа и запалва на стартер.нали разбираш че не го паля на скорост той не запалва само превърта гумите и тогава давам да завърти стартен.туй с обездушаването сложна схема ли е мога ли сам да го напрая или тря на доктор да ходи?
                  Колега и аз имах същия проблем с мойто JTD даже бях писал тука във форума некаде,като го бутам не пали на скорост чак след това даже имаше няколко учудени хора с въпроса :JTD с бутане ли пали:,два три пъти го прави тоя номер след като му смених горвиния филтър и почнах да си зареждам от ОМВ нафта да чукам на дърво до сега не е правил такива мизерий.
                  колега съгласен съм с тебе но съм 100% сигурен че тук при sparco0 проблема не e от нафтата

                  Коментар


                    #10
                    sparco0 написа:
                    не е съвпадение винаги когато не пали го бутам превърта леко двигателя после спирам и тогава въртя ключа и запалва на стартер.нали разбираш че не го паля на скорост той не запалва само превърта гумите и тогава давам да завърти стартен.туй с обездушаването сложна схема ли е мога ли сам да го напрая или тря на доктор да ходи?
                    Обезвъздушаването е лесно, стига да е от това. Но кажи дали преди да го бутнеш, стартера завърта ли изобщо, и ако завърта, дали върти и мотора, или си бръмчи свободно, защото това е важно да го знаем за да можем да помогнем. Снимката е на моята помпа. Със зелената елипса е оградена помпата, маркуча с четвената линия е по който идва нафтата и влиза в помпата, а пробката за обезвъздушаване е в червеното кавадратче. Развиваш леко пробката и в същото време подкачваш с "крушата" която съм показал със зелена стрелка. Желателно е да поставиш някакво маркуче на щуцерчето на пробката, за да събираш излязлата нафта в шише. Помпиш докато потече чиста нафта без въздух в нея и стягаш пробката, но внимателно да не повредиш ребата. Надявам се при теб да е много подобен изгледа, иначе принципа е един.
                    Прикачени файлове
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар

                    Working...
                    X