Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto JTD vs Punto JTD sporting каква е раликата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto JTD vs Punto JTD sporting каква е раликата

    Интересува ме някои знае ли откъде Спортинга има двайсет коня повече като и двете са 1.9
    PUNTO

    #2
    100 коньовите са "Мултиджет" .... докато старите "Униджет" са 80 и 85 к.с.
    Punto 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      marryboy написа:
      100 коньовите са "Мултиджет" .... докато старите "Униджет" са 80 и 85 к.с.
      даде, ма на какво се дължат конете, турбо... еба ли го нещто компютъра?!?!?
      PUNTO

      Коментар


        #4
        Тъй като аз съм чувал и искам да попитам !!! Наистина ли турбото повишава мощноста на двигателя с 20 - 40 % !!! Тоест мойто Пунто е 80 кончета и като го натисна и включи турбото става към 100 кончета !!! Така ли е или се бъркам ?

        Коментар


          #5
          Angeto написа:
          Тъй като аз съм чувал и искам да попитам !!! Наистина ли турбото повишава мощноста на двигателя с 20 - 40 % !!! Тоест мойто Пунто е 80 кончета и като го натисна и включи турбото става към 100 кончета !!! Така ли е или се бъркам ?
          Точно така е Женските кончета раждат малки кончета и имаш малки кончета ,може да им викаш понита.Ако натиснеш по силно може и мъжките да родят
          A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
          Punto Sporting 1.9JTD 2003
          ex. Fiat Marea TD100 1998

          Коментар


            #6
            Angeto написа:
            Тъй като аз съм чувал и искам да попитам !!! Наистина ли турбото повишава мощноста на двигателя с 20 - 40 % !!! Тоест мойто Пунто е 80 кончета и като го натисна и включи турбото става към 100 кончета !!! Така ли е или се бъркам ?
            не колега :D мощността , дадена от производителя е максималната за мотора.
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              Re: Punto JTD vs Punto JTD sporting каква е раликата

              messiahjtd написа:
              Интересува ме някои знае ли от каде спортинга има дваисет коня повече като и двете са 1.9
              Знам, аз знам Майка ми има такова.Разликата е че спортинга излиза със заводски тунинг.Волана му е различен таблото му е различно с оригинални туниг прагове е брони мрони спортно окачвеане......Всичко е оригиналда от завода, не тунинг от тия селските магазинчета.П.С на майка ми е и с черни стъкла не фолио и навсякъде има лепенки абарт въпреки че е 1.9ЖТД,а Двантата оригинална фиатовска газария много дърви
              A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
              Punto Sporting 1.9JTD 2003
              ex. Fiat Marea TD100 1998

              Коментар


                #8
                Re: Punto JTD vs Punto JTD sporting каква е раликата

                georgid написа:
                messiahjtd написа:
                Интересува ме някои знае ли от каде спортинга има дваисет коня повече като и двете са 1.9
                Знам, аз знам Майка ми има такова.Разликата е че спортинга излиза със заводски тунинг.Волана му е различен таблото му е различно с оригинални туниг прагове е брони мрони спортно окачвеане......Всичко е оригиналда от завода, не тунинг от тия селските магазинчета.П.С на майка ми е и с черни стъкла не фолио и навсякъде има лепенки абарт въпреки че е 1.9ЖТД,а Двантата оригинална фиатовска газария много дърви
                колко вдига междо другото
                PUNTO

                Коментар


                  #9
                  На Пунто между 1999/2003 година се слагат два мотора 1.9 JTD - 80к.с. и 85к.с.Аз съм срещал Пунто Спортинг и с двата мотора.Разликата, доколкото съм запознат е, че при Спортинг има допълнителни прагове, спойлер на заден капак, по-ниско окачване, сребърен интериор /около духалките и врътките за климатика/, лайсни на вратите и ... май е това.Истината с покачване на конете се крие в софта Моето е, т.е. беше 80к.с. Сега е значително по-пъргаво и дърпа доста по-яко. От друга страна падна разхода с около 1л./100км и почти спря да пуши, с две думи се оптимизира много добре Сега сигурно и M-Jet ще скъса Ще трябва да го тествам с някакво такова
                  http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                  Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                  FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                  FIAT Punto 99' 1.7 TD

                  Коментар


                    #10
                    Dodo 155 написа:
                    На Пунто между 1999/2003 година се слагат два мотора 1.9 JTD - 80к.с. и 85к.с.Аз съм срещал Пунто Спортинг и с двата мотора.Разликата, доколкото съм запознат е, че при Спортинг има допълнителни прагове, спойлер на заден капак, по-ниско окачване, сребърен интериор /около духалките и врътките за климатика/, лайсни на вратите и ... май е това.Истината с покачване на конете се крие в софта Моето е, т.е. беше 80к.с. Сега е значително по-пъргаво и дърпа доста по-яко. От друга страна падна разхода с около 1л./100км и почти спря да пуши, с две думи се оптимизира много добре Сега сигурно и M-Jet ще скъса Ще трябва да го тествам с някакво такова
                    Да разбираме ли, че си го чипнал?Ако е така, кажи си мнението, и малко повече описание, какво толкова се случва. Обяснение и сравнение, като пример:- тръгване от място (стандартно)- доускорение (пример на 5-та с 50км си караш и трябва да настъпиш)- други, който си забелязал като плюсове и минуси
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      Ами да, чипнах го :D Впечатленията са ми само положителни въпреки, че до този момент винаги съм бил малко скептичен към такива екстри.Разликата в старта е осезаема, колата почти спря да припушва при форсиране и набира много бързо, сигурно повече върви и от бензинов 1.2 16V Много е гъвкава и пъргава в ускорение от ниска скорост и висока предавка нагоре.За турбо дупка не мога да говоря, защото и преди нямаше.С няколко думи си заслужава тази процедура :D Ако има желаещи, мога да изпратя координатите на хората, които обогатиха моята кола. Единственото, което ще кажа е, че работят с някаква английска фирма и правят нещата много кадърно.
                      http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                      Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                      FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                      FIAT Punto 99' 1.7 TD

                      Коментар


                        #12
                        И аз Чипнах моето Пунто миналата седмица... Беше 80 коня, сега е 115 и над 260Нм... Какво да кажа,нищо общо с предишния послушен дизел.Върви много повече,съединителят(чисто нов) едва одържа! Колата започна да пуши много повече от преди... Баща ми има 1.2 16в ’01 и със сигурност моят ЖТД ще му напука канчето яко.
                        Punto 1.9 JTD

                        Коментар


                          #13
                          marryboy написа:
                          ...Колата започна да пуши много повече от преди...
                          Честно да ти кажа, това не е нормално.Ако така наречения чип е направен като хората, то би трябвало да намалее пушека и да свали разхода.Къде го мери, за да разбереш колко е качил?
                          http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                          Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                          FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                          FIAT Punto 99' 1.7 TD

                          Коментар


                            #14
                            На мен мисълта ми е малко по друга гледах чипове и за стандартното вдига около 20 коня, а за мултиджета вдига 40 коня, та се замислих откъде има повече коне дали стандартното 80 не може да се направи един вид мултиджет и от там вече да се чипова примерно!!
                            PUNTO

                            Коментар


                              #15
                              Колега мултиджета е 16 клапана, а униджета е 8 ако не се лъжа.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар

                              Working...
                              X