Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava 1.9 TD. Не мога да го загася..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Brava 1.9 TD. Не мога да го загася..

    Колеги карам Fiat Brava 1.9 TD имам следния проблем. След като запаля колата с триста зора после не мога да загася колата от ключ. Ходих на майстор, които ми заяви че съм за смяна клапан на помпата. Потърсих го днес, но не можах да го намеря никъде накрая ме пратиха в Александър Ауто там ми казаха цена 300 лв. доставка след 25 дни. Някой може ли да ми каже къде мога да намеря свестен сервиз за София където да я оправя .

    #2
    Re: Brava 1.9td Не мога да го загася

    75 к.с или 100 к.с?
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Гасенето става със спиране притока на гориво от ел.клапан.Който изобщо не е 300 лв.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        100кс. От сервиза ми дадоха номера на клапана (9947552).По същия номер излиза и в Александър Ауто и там ми дадоха тази цена с обяснението че там е и имобилаизера и затова струва толкова. Иначе нормалния с един кабел струва около 30лв.

        Коментар


          #5
          Зарежи го този имобилайзер за какво ти е.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Трябва нова аларма и не знам кой ще го шунтира

            Коментар


              #7
              Значи имаше една тема за скапания code в тема на Pugsy.Ето я.Мисля че точно тоя тъп клапан ти пречи а колегата е описал и как се ампутира г....о.Разкарваш тъпата електроника която пречи на помпата да работи и пак си в джаза.Успех с рязането - аз не бих дал 300лв за подобна простотия.
              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

              Коментар


                #8
                Утре го чака тотално разглобяване и основен оглед.

                Коментар


                  #9
                  Внимание!!! За да направиш това което си решил ,колкото и да нети се иска трябва да се демонтира ГНП(за тд100). За целта си помисли първо до къде ти стигат познанията,и второ сам няма да се справиш,трябва ти помошник,па макар и само да ти подава инстромента.Платката която е под помпата прекъсва и + и - на клапана.До клапана отиват два проводника,но от въпросната платка.На всичко от горе клапана е скрит в метална кутия на която главите на болтовете немогат да се развият с никакъв ключ.Там ще ти трябва малко въображение. Изобщо не вярвам че този клапан струва 300лв. Успех, и скоро се похвали до къде си стигнал!!!

                  Коментар


                    #10
                    След четири часова борба и помощ от колега с необходимия инстромент го разглобих ме и моя и неговия.Оказа се че когато монтирах неговия които работи без рпоблеми при мен проблема остана 50/50 ту гасне ту не гасне. АМИ СЕА

                    Коментар


                      #11
                      bizi.emo написа:
                      След четири часова борба и помощ от колега с необходимия инстромент го разглобих ме и моя и неговия.Оказа се че когато монтирах неговия които работи без рпоблеми при мен проблема остана 50/50 ту гасне ту не гасне. АМИ СЕА
                      Провери си ключа за запалването. Тоест не самия ключ, а самата ключалка, дали като върнеш ключа прекъсва правилно всички вериги. Пробвай след като изгасиш колата, ако не загасне да извадиш цялата букса от самата ключалка и да видиш дали ще има резултат.Ако се окаже това ще черпиш бира, нищо, че не пия бира Успех и пиши резултата.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #12
                        Mерси за идеята ще го опитам днес след работа да го разглобя. Надявам се да има резолтат. А относно бирата това е наи малкия проблем.

                        Коментар


                          #13
                          това за клапана кьорфишек мъчили са се да те минат ако не работи клапана трябва да е блокирал в едно положение ако е отворен палиш без никакъв проблем но не можеш да угасиш а ако е затворен изобщо не можеш да запалиш според мене проблема е или в контактния или в имобилаизера така си мисля но опиши по подробно проблемите някаква промяна в мощноста или нещо друго ще помогнат много

                          Коментар


                            #14
                            Нямам проблем с мощноста на колата, бега като шашава.Но доиде ли време за гасене

                            Коментар


                              #15
                              щом е така залагам една бира че е или от контактния или имобилайзера прави магарий

                              Коментар

                              Working...
                              X