А дали имате някакво инфо за броя инжекции в такта? Кое число стои зад думата UniJet?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво точно се случва в JTD?
Collapse
X
-
Сега се сетих: от вчера карам на резерв, но промяна в мощността няма, настъпя ли газта до долу, излитам, понеже имаше такава тема, се сетих да драсна факта. А темата беше за това че светне ли лампата, ЕКУ влиза в икономичен режим и мощността спада, за да се пести гориво. Е, на мойта не е така.
Коментар
-
ogi28b написа:А дали имате някакво инфо за броя инжекции в такта? Кое число стои зад думата UniJet?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
ogi28b написа:Това доста противоречи на онова което дават в клипчето за работа на Common rail-инжектора. Дето е във важната тема. Надявах се да са поне 3, не знам защо.. някакво средно число еA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Много хора пишат, че изчакват известно време след изгасване на индикатора на подгревните свещи, преди да завъртят ключа. Според мен това е погрешно, като подоход. Защо?!? Защото свещите продължават да подгряват, дори след, като индикатора изгасне, именно за да подпомогнат паленето в този момент т.е свещите греят, като се очаква Вие да завъртите ключа в този момент и да има един улеснен старт на мотора. Изчакването води до по-труден старт - няма го помощният "реотан", съответно до по-некачествено студено горене, от там повече сажди, по-голямо износване и всички произтичащи от това негативи.Така е според мен. Може някой да ми промени схващането с подходящи доводи.ПОЗДРАВИFiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
ilkor написа:Аз винаги при палене изчаквам да изгаснат двете червени лампи - за маслото и инжектора и тогава паля.Много хора са ми казвали че е излишно но чакането е 3-4 секунди не повече.Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
-
Airfan, там са 950 на брава/о на мареа не съм гледал подробно как е таблото.И аз като ilkor задължително чакам да минат всички проверки, и всички лампи да изгаснат, остават само двете лампи които светят при неработещ двг - акумулатор и налягане на маслото.Нещо не мога да разбера поста на Reptile: Сам казваш че изчакването трябва да води до по-лесно палене, а после казваш че е по-трудно? Може би не си се сизразил добре, или пък аз просто не разбирам противоречието? Аз изчаквам поне 5-6 секунди, след като всички останали лампи угаснат, преди да завъртя ключа. И за да не казвам 100, ще кажа че 98 процента съм убеден че подгряващите свещи прекъсват от самия контактен ключ в момента на палене, защото към тях отиват към 65 ампера. И 160-170 към стартера, става грубо... но ако не забравя да видя схемата, или ако някой не ме изпревари, ще отрека или ще потвърдя мнението си. Ще потърся и таблицата за работата на свещите, но мисля че нея я даваха за ТД 100. Сега по впръскванията: BO казва че или е едно, или 2 - пилотно и главно. Нещо за градусите им? А какъв е максималния градус на предварение, при максимално ускорение, дали някой знае?
Коментар
-
Ами вече не си спомням точната цифра на предварението.Като се затопли малко ще ги опиша малко процесите подробно, защото сега ме мързи :P да следя в реално време параметрите.Тогава ще пусна една "Важна", ако някой въобще го интересува, тема с описание на повечето параметри/процеси в двигателя.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Доколкото знам турбината плува в масло, по-точно оста и. Това масло съответно се загрява, особено когато се върти с максималната си скорост. С това е свързан и следващия ми въпрос:При какви обороти на двигателя, и най-висока предавка, пета, турбината достига максимална скорост на въртене? Дали са тези 2700, при които се усеща прекъсването за което се говореше в една друга тема? И колко е времето , което двигателя трябва да прекара, въртейки се с тези обороти, за да достигне маслото максималната си температура ( колко е тя? ) за да го имам предвид когато карам по-дълго на високи обороти, че нали след това трябва да поработи малко ДВГ на празен хода за да изстине масълцето, и да не запече оста на турбината?
Коментар
-
ogi28b написа:Доколкото знам турбината плува в масло, по-точно оста и. Това масло съответно се загрява, особено когато се върти с максималната си скорост. С това е свързан и следващия ми въпрос:При какви обороти на двигателя, и най-висока предавка, пета, турбината достига максимална скорост на въртене? Дали са тези 2700, при които се усеща прекъсването за което се говореше в една друга тема? И колко е времето , което двигателя трябва да прекара, въртейки се с тези обороти, за да достигне маслото максималната си температура ( колко е тя? ) за да го имам предвид когато карам по-дълго на високи обороти, че нали след това трябва да поработи малко ДВГ на празен хода за да изстине масълцето, и да не запече оста на турбината?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар