Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос: Обороти Фиат брава JTD 1.9

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    dir2 написа:
    Само да поясня нещо, че дори и на 1-ва и 2-ра и свободна пак повече от 3700-3800 не вдига. Пък иначе си е нормално каране 1500-2500 :D .ПП: Интереса ми се изостри заради няколко теми във форума където просто моята количка не се вписва никъде и исках да разбера за добро или лошо е /а може и за нищо да е/. Просто външния й вид е отвратителен поне двигателя да е добре .
    Колега то това малко като на дебитомер звучи. Карал ли си я на диагностика
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #17
      jenshen73 написа:
      nasty написа:
      жтд-то си е от 2000 оборота нагоре се включва турбото. -Да го караш на 4000 оборота не е хубаво дълго - щади си мотора
      Абе турбината си е чисто механична, кое точно и се включва??? Представлява 2 перки - едната на изходящия колектор, а другата нв тръбата с въздуха...Ааа, може би на 2000 оборота започва да се чува???
      А какво би станало при тези две перки, ако уестгейта "запече" в байпасен режим? пп. А и дали се кара с 2000 оборота или 4000 според зависи от случая.Ако стъпнеш на магистрала след 6 месечно градско циклене, то тогава ЖТД-то ще "реве" да го покараш 100-200км на 4000 оборота, хем на теб ти се иска, хем за колата е добре.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #18
        Rayo написа:
        К’ви са тия обороти, тие чудесии ... аз не смея повече от 3000 да вдигна ! Струва ми се че ще презоря мотора. А JTD-то определено си върви много добре. Като сме заговорили за обороти - аз се стремя да карам на възможно най-ниски, и дори на градско включвам на 5-та, ако и да се движа със 60 (където позволяват знаците). Може би не съм прав, но гледам да карам под 2000 оборота (то това е за темата "Как карате дизелите си...").
        E не мога да не се изфукам в този момент:Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Но със сигурност JTD е "най-теговито" в оборотите на максималния въртящ момент. Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 Те в никакъв случай не са повече от 2800-3000.Ни съ шашкайте това е на ШЕСТА скорост.
        Прикачени файлове
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #19
          На диагностика незнам дъли е водена. Брат ми я пое като я купих за ден два да я разведе из сервизите и това беше.А иначе как да я караш: 3 скорост 1500 оборота 50км/ч, 5 скорост 1500 оборота 90км/ч. :D

          Коментар


            #20
            Къде мога във Велико Търново да я заведа на диагностика?

            Коментар


              #21
              dir2 написа:
              А иначе как да я караш: 3 скорост 1500 оборота 50км/ч, 5 скорост 1500 оборота 90км/ч. :D
              Нещо си го объркал с 90км/ч си на 1800-1900 оборота според зависи от това колко гадна е нафтата. Вече 4 пъти засичам как е по-икономично да се кара и стигнах до извода, че ако карам с 110км/ч е по-добре отколкото с 90км/ч
              Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

              Коментар

              Working...
              X