По книжка този двигател Макс. Въртящ момент се достига при 4000 оборота, а моята повече от 3600-3800 неможе да вдигне. Също така имам съмнения, че турбото развърта на 1500 оборота това нормално ли е? И това добре ли е?ПП: Нищо не разбирам.
колега прочети основните характеристики на двигателя, важна тема в раздела, тамън ще понаучиш нещо, щом казваш че не разбираш, а и ще коригираш грешките си. Значи на 4000 имаш максимална мощност в конски сили, т.е. тогава е екстремум на функцията от обороти и въртящ момент.А на 1500 не знам дали се развърта турбото, но от толкова ти започват 200-те нютонметра и ги имаш до около 3500, тогава започват да спадат, а горната функция от стръмна започва да става полегата и на 4000 е хоризонтална. Дано да си добър по математика, аз ти праснах е=аси обясенението.Турбото се върти в общи линии винаги, като в зависимост от товара в/у двигателя клапана който пропуска изгорелите газове към него, се отваря повечко, за да пропусне повече газове и да развърти турбината с по-голяма скорост още в по-ниските обороти и да получиш повечко мощност. Разбира се, на 1500 оборота скоростта на изгорелите газове не е достатъчна за пълно развъртане, а мисля че над 2700 вече е твърде голяма, и за да не става прекалено високо налягане , клапана малко затваря. Там двигатели до определен сериен номер имат малко бъг в софтуера, който се лекува, известен е като турбо-дупка. Има и тема на 2 или 3 страница в раздела , за тази дупка. Усеща се като леко прекъсване на ускорението. Това в последния абзац са си мои заключения, които може и да са тотално грешни, не ми вярвай. м/у другото и мойта на 5-та не може да вдигне 4000, на 4-та не съм пробвал, но на трета ги прави. Ако при теб не може да ги направи, може би имаш сериозен проблем, а може и да не е чак толкова сериозен. Думата дебитомер изведнъж изплува в главата ми, не знам защо.
Доказано е че на този мотор не му се нрави най-пенсионерското каране. Дали ще го караш със 90 или 130 разликата е минимална. Мотора не се зори само въздушната струя си казва думата. Най- добре си го карай на 2200-2500оборота и нямаш грижи. Хем постоянно ще ти се е "включило" турбото, хем малко ще ти гори.
Ти пък кога си карал мойта кола че да ме учиш?!!?! Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 И както винаги си прав - теоретично трябва да съм със 188.5 км/ч. Обърках се с 4500. Тях на 5-та мисля че наистина не е възможно да ги развие? Кога ще се повозя на либра....
ogi28b, практически е възможно, но става малко като на телевизионна игра . Но тогава километража клони по към 220, но това е мнооого голямо отклонение. Неможе прозиводителя да дава максимална скорост 185, а то да прави почти 220. Или имаше теория, че максималната посочена скорост, е тази която може да се поддържа от колата.
Е да , но в един момент челното съпротивление и триенето стават толкова големи, че силата която достига до колелата, се изравнява с челното съпротивление и триенето, и колата не може да се задвижи по-бързо, въпреки че оборотите не са достигнали стойността за максимална мощност. Разбира се ако предавката в скоростната кутия е по-къса, ще може още малко да се засили скоростта. На 4500 5-та, скоростта е около 212 километра в час. По таблицата за скоростта, която бях правил.
Само да поясня нещо, че дори и на 1-ва и 2-ра и свободна пак повече от 3700-3800 не вдига. Пък иначе си е нормално каране 1500-2500 :D .ПП: Интереса ми се изостри заради няколко теми във форума където просто моята количка не се вписва никъде и исках да разбера за добро или лошо е /а може и за нищо да е/. Просто външния й вид е отвратителен поне двигателя да е добре .
Само да поясня нещо, че дори и на 1-ва и 2-ра и свободна пак повече от 3700-3800 не вдига. Пък иначе си е нормално каране 1500-2500 :D .ПП: Интереса ми се изостри заради няколко теми във форума където просто моята количка не се вписва никъде и исках да разбера за добро или лошо е /а може и за нищо да е/. Просто външния й вид е отвратителен поне двигателя да е добре .
Как да не може над 3800 да вдигнеш бе.Трябва до 5000 да успееш да я вкараш. Не е наред нещо при теб. Трябва ти помощ
К’ви са тия обороти, тие чудесии ... аз не смея повече от 3000 да вдигна ! Струва ми се че ще презоря мотора. А JTD-то определено си върви много добре. Като сме заговорили за обороти - аз се стремя да карам на възможно най-ниски, и дори на градско включвам на 5-та, ако и да се движа със 60 (където позволяват знаците). Може би не съм прав, но гледам да карам под 2000 оборота (то това е за темата "Как карате дизелите си...").
жтд-то си е от 2000 оборота нагоре се включва турбото. -Да го караш на 4000 оборота не е хубаво дълго - щади си мотора
Абе турбината си е чисто механична, кое точно и се включва??? Представлява 2 перки - едната на изходящия колектор, а другата нв тръбата с въздуха...Ааа, може би на 2000 оборота започва да се чува???
Коментар