Уважаеми колеги, от няколко дни наблюдавам страно тропане на дизеловия агрегат. Особено осезаемо се чувства когато колата е студена. Тропа (чука) на метал някъде от дясно като че ли от нафтовата помпа или турбото. В неделя закарах колата на канал отдолу генерацията е здрава и няма пробиви. Направи ми впечатление, че турбото е доста омаслено, но колата има ряз т.е чувства се кога турбото сработва. На всичкото от горе ми се струва, че оборотите са високи, но немога да кажа колко защото нямам оборотомер. Развъртях леко винтчето за смъкване на оборотите (близо 2 оборота) на помпата но на слух оборотите не се променят. Маслото на автомобила е сменено преди 1500км заедно с горивен, маслен и въздушен филтър нивото на маслото не се е промрнило за тези изминати километри. Ангренажен ремък и пистови ремъци сменени преди 12000км. Маслото с което карам е TUTELA 10W40. По колата не съм сменил термостат и водна помпа. А термостата не работи определено. Някой може ли да даде съвет от какво може да се предизвикват горните аномалии или да препоръча добър дизелджия в София. Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизел тропа на метал
Collapse
X
-
Re: Дизел тропа на метал
Jorro написа:Уважаеми колеги, от няколко дни наблюдавам страно тропане на дизеловия агрегат. Особено осезаемо се чувства когато колата е студена. Тропа (чука) на метал някъде от дясно като че ли от нафтовата помпа или турбото. В неделя закарах колата на канал отдолу генерацията е здрава и няма пробиви. Направи ми впечатление, че турбото е доста омаслено, но колата има ряз т.е чувства се кога турбото сработва. На всичкото от горе ми се струва, че оборотите са високи, но немога да кажа колко защото нямам оборотомер. Развъртях леко винтчето за смъкване на оборотите (близо 2 оборота) на помпата но на слух оборотите не се променят. Маслото на автомобила е сменено преди 1500км заедно с горивен, маслен и въздушен филтър нивото на маслото не се е промрнило за тези изминати километри. Ангренажен ремък и пистови ремъци сменени преди 12000км. Маслото с което карам е TUTELA 10W40. По колата не съм сменил термостат и водна помпа. А термостата не работи определено. Някой може ли да даде съвет от какво може да се предизвикват горните аномалии или да препоръча добър дизелджия в София. Благодаря предварително!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Реклама
Collapse
Коментар