Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизел тропа на метал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дизел тропа на метал

    Уважаеми колеги, от няколко дни наблюдавам страно тропане на дизеловия агрегат. Особено осезаемо се чувства когато колата е студена. Тропа (чука) на метал някъде от дясно като че ли от нафтовата помпа или турбото. В неделя закарах колата на канал отдолу генерацията е здрава и няма пробиви. Направи ми впечатление, че турбото е доста омаслено, но колата има ряз т.е чувства се кога турбото сработва. На всичкото от горе ми се струва, че оборотите са високи, но немога да кажа колко защото нямам оборотомер. Развъртях леко винтчето за смъкване на оборотите (близо 2 оборота) на помпата но на слух оборотите не се променят. Маслото на автомобила е сменено преди 1500км заедно с горивен, маслен и въздушен филтър нивото на маслото не се е промрнило за тези изминати километри. Ангренажен ремък и пистови ремъци сменени преди 12000км. Маслото с което карам е TUTELA 10W40. По колата не съм сменил термостат и водна помпа. А термостата не работи определено. Някой може ли да даде съвет от какво може да се предизвикват горните аномалии или да препоръча добър дизелджия в София. Благодаря предварително!
    Fiat Brava 1.9 TD 75

    #2
    Re: Дизел тропа на метал

    Jorro написа:
    Уважаеми колеги, от няколко дни наблюдавам страно тропане на дизеловия агрегат. Особено осезаемо се чувства когато колата е студена. Тропа (чука) на метал някъде от дясно като че ли от нафтовата помпа или турбото. В неделя закарах колата на канал отдолу генерацията е здрава и няма пробиви. Направи ми впечатление, че турбото е доста омаслено, но колата има ряз т.е чувства се кога турбото сработва. На всичкото от горе ми се струва, че оборотите са високи, но немога да кажа колко защото нямам оборотомер. Развъртях леко винтчето за смъкване на оборотите (близо 2 оборота) на помпата но на слух оборотите не се променят. Маслото на автомобила е сменено преди 1500км заедно с горивен, маслен и въздушен филтър нивото на маслото не се е промрнило за тези изминати километри. Ангренажен ремък и пистови ремъци сменени преди 12000км. Маслото с което карам е TUTELA 10W40. По колата не съм сменил термостат и водна помпа. А термостата не работи определено. Някой може ли да даде съвет от какво може да се предизвикват горните аномалии или да препоръча добър дизелджия в София. Благодаря предварително!
    Шайбата на коляновия вал каква ли е дали от две части съединени с гумен пръстен?Ако е така чукането може да е от там.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Благодаря за отговора. Веднага след като се освободя утре ще провера и ще пиша.
      Fiat Brava 1.9 TD 75

      Коментар

      Working...
      X