Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пръскалка за заден прозорец при Bravo 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    надявах се да съм се изразил най-ясно, но явно не е... ще опитам пак: Как прави чистачката ти, като на коя картинка - първата или втората? На едната е непрекъснато, а на другата има малко пауза. Опитай като завъртиш врътката да забележиш как е, после опитай като задържиш лоста бутнат напред повече време - поне 10-12 секунди. Ще изхабиш малко течност обаче, да знаеш.
    Прикачени файлове

    Коментар


      #32
      ogi28b написа:
      надявах се да съм се изразил най-ясно, но явно не е... ще опитам пак: Как прави чистачката ти, като на коя картинка - първата или втората? На едната е непрекъснато, а на другата има малко пауза. Опитай като завъртиш врътката да забележиш как е, после опитай като задържиш лоста бутнат напред повече време - поне 10-12 секунди. Ще изхабиш малко течност обаче, да знаеш.
      и при двата случая ми е 2рата картинка именно това ми беше въпроса възможно ли е да няма такава функция на задната чистачка,но при положение че съм го видял с очите си (един колега на светофар пред мене) явно в мен е проблема нямаш ли скайп Брато по лесно ще е )))))))) peter_bs

      Коментар


        #33
        ogi28b написа:
        а когато натиснеш напред, задната чистачка нали се задвижва без да и пипаш врътката? Държейки лоста натиснат напред, когато чистачката направи един цикъл веднга ли започва втория, или има 1-2 секунди пауза?
        Като натиснеш лоста кратко т.е. задържане до 1 секунда - прави един цикъл и спира. Като задържиш повече или след като мине веднъж натиснеш пак тогава минава 3-5 пъти без да прекъсва с каквито и да е паузи и пак спира. Идеята е когато ти е леко напръскано стъклото с чиста вода да не маа чистачката на сухо, защото се изчиства с едно минаване. А като задържиш значи искаш да го измиеш и тогава освен че маа няколко пъти ами и вода пръска докато държиш лоста, и маа още няколко пъти след като го пуснеш.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #34
          дидо, възможно е на мареа да е така, вероятно при теб, щом го казваш, но на оригиналното (ми) моторче на бравата със сигурност не е така. То на мареа и като дръпнеш лоста, предните чистачки се задвижват, нещо което при брава/о го няма. Така че явно си има разлики в релето за всяко моторче.Тиаго_силва, е, значи стигнахме до точен оотговор. Ти го беше написал още в начало, но мислех че просто паузата ти се струва малка, а ето че изобщо я няма... Проблемът вероятно е във време-релето, което трябва да забави малко следващия цикъл - дали е залепнало и постоянно дава импулси при захранване... не знам. От тук нататък темата вече е за раздел авто-електроника. Тя още отначало си е за там, моля модератор да я премести, защото определено няма нищо общо с това че колата е с дизелов мотор! Мисля че електронните хора могат да се включат по темата с точно и ясно мнение защо става така и дали се ремонтира това реле и как точно. Мисля че наскоро имаше тема с подобни мнения за ремонт и отваряне на задния мотор, но не се сещам коя беше.

          Коментар


            #35
            ЗДР колеги,аз има проблем със задната пръскалка,но сега като прочетох мненията мисля че и аз се насочвам към сваляне на задната кора,защото на мен ми тече под захващането на самото рамо.Говорим за Браво 1.9 jtd 2001г,относно лосчето при мен и за предните чистачки сработва при всяко дърпане,явно по новите са ги направили така...(последното е относно последния пост на колегата,който твърди за брава и браво.....) Дано утре успея да подкарам вода,иначе помпичката се чува,вижда се че остава следа по багажника .......

            Коментар


              #36
              slavmaster написа:
              ЗДР колеги,аз има проблем със задната пръскалка,но сега като прочетох мненията мисля че и аз се насочвам към сваляне на задната кора,защото на мен ми тече под захващането на самото рамо.Говорим за Браво 1.9 jtd 2001г,относно лосчето при мен и за предните чистачки сработва при всяко дърпане,явно по новите са ги направили така...(последното е относно последния пост на колегата,който твърди за брава и браво.....) Дано утре успея да подкарам вода,иначе помпичката се чува,вижда се че остава следа по багажника .......
              Явно при теб или се е изнизал маркуча от самата пръскалка или се е пукнал някъде (което е малко вероятно) и затова тече не където трябва.
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар


                #37
                Здравейте и аз имам същия проблем само че на Мареа обаче при мен се чува че работи моторчето за водата обаче не ще да пръска на задното стъкло иначе отпред няма проблем може ли да ми кажете къде точно се намира въпросния маркуч за задното стъкло да го проверя дали е здрав.

                Коментар


                  #38
                  трябва да сваля кората на задния багажник и ще се оправят нещата,проблема е как да я сваля,виждам две копчета само под кото предполагам има винтове......другото предполагам е на щифтове.....

                  Коментар


                    #39
                    slavmaster написа:
                    трябва да сваля кората на задния багажник и ще се оправят нещата,проблема е как да я сваля,виждам две копчета само под кото предполагам има винтове......другото предполагам е на щифтове.....
                    Аз преди малко свалях моята махаш копчетата там има винтове отвиваш и си готов(при мен нямаше щифтове само 3 винта)Сега да питам при мен беше скъсано мъркучето от казанчето към задната чистачка просто се е опекло много и се каса да питам може ли някой да ми обясни как се сменя цялото мъркуче?

                    Коментар


                      #40
                      Цялото, от казанчето та чак отзад, трудна работа ми се вижда. По-добре отрежи тази част която се разпада, и сложи нов маркуч. При газаджиите има такива с малък диаметър. Ще ти трябва и някаква снадка. Аз снадих с лула от едни спирачки от колело. В зоо магазините също трябва да има снадки за маркучите на аквариумите.
                      00' Bravo 105 JTD

                      Коментар


                        #41
                        benzol написа:
                        slavmaster написа:
                        трябва да сваля кората на задния багажник и ще се оправят нещата,проблема е как да я сваля,виждам две копчета само под кото предполагам има винтове......другото предполагам е на щифтове.....
                        Аз преди малко свалях моята махаш копчетата там има винтове отвиваш и си готов(при мен нямаше щифтове само 3 винта)Сега да питам при мен беше скъсано мъркучето от казанчето към задната чистачка просто се е опекло много и се каса да питам може ли някой да ми обясни как се сменя цялото мъркуче?
                        Същия филм беше и при мен. Маркуча, който тръгва от казанчето и стига до първите клапанчета е от някаква различна материя и се рони като хляб. Смених го с нов и за предни и за задни чистачки и ядове няма. Най-общо за задните чистачки като тръгнеш от казанчето, минеш по дясната греда, под един продълговат пластмасов капак, зад изолацията, която е зад казанчетата за спирачна течност и хидравлична течност, минеш покрай левия ботуш, ще стигнеш до възвратно клапанче, което задържа течността да не се връща назад. Та до там маркуча е от ронлив материал, а назад е от друг и проблеми няма.

                        Коментар


                          #42
                          и аз днес успях да сваля кората и закрепих маркучето и всичко е ок.,интересно е че видях днес в една от темите друг мой проблем отностно третия стоп който си работи по принципно видях че е съставен от четири отделни сменяеми круши.......при мен явно едната(третата е за смяна).....

                          Коментар

                          Working...
                          X