Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пръскалка за заден прозорец при Bravo 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пръскалка за заден прозорец при Bravo 1.9JTD

    Колеги изкам да ви задам следният въпрос,преди няколко месеца си закупих Fiat Bravo 1.9JTD и не мога нещо да открия пръскалката за задния Джам,също и има ли да задам периодично почистване на задния Джамм(понеже за предният има , нормално е и отзад).Когато бях на едно кръстовище пред мен имаше същото Браво което си беше включил периодичното почистване , за това ми е странно как може на моето да няма,това нормално ли е ми кажете :D :D :D .Благодаря ви за отделеното внимание.Само да ви кажа Голяма бегуна е Бравото страшна ....... ))

    #2
    По-принцип когато пръскаш отпред тогава пръска и отзад. Като натиснеш лостчето напред почва да пръска отзад. Като го завъртиш напред един път чистачката чисти през 20-тина секунди.
    Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

    Коментар


      #3
      Мисля че темата не е свързана с това че колата е с дизелов мотор, както и да е. А когато пръскаш отпред, пръска само отпред. ако искаш да пръска отзад, буташ лоста към двигателя, и пръска само отзад, и едновременно с това подава еднократно ток към релето което пуска един импулс към чистачката. Ако завъртиш врътката , подава постоянно ток, като зависи от самото реле времетраенето на импулсите, дали подлежи на промяна - да се изкажат електронните хора.

      Коментар


        #4
        Пак ще го повторя- всички фиати след 96- та имат пръскалка на задното стъкло.
        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          Мисля че темата не е свързана с това че колата е с дизелов мотор, както и да е. А когато пръскаш отпред, пръска само отпред. ако искаш да пръска отзад, буташ лоста към двигателя, и пръска само отзад, и едновременно с това подава еднократно ток към релето което пуска един импулс към чистачката. Ако завъртиш врътката , подава постоянно ток, като зависи от самото реле времетраенето на импулсите, дали подлежи на промяна - да се изкажат електронните хора.
          Колега напълно си прав това което ми каза с изключение на това че когато бутна лоста към двигателя единственото което става е че се подава импулс към чистачката не пръска вода отзаде понеже няма от къде да пръсне,няма дупчица от къде да пръсне.А за завъртането на врътката и времетраенето на импулсите важи за предните чистачки само когато врътна за задната не се чисти периодично....

          Коментар


            #6
            На Bravo-то пръскалката е в основата на чистачката. Т.е. в самата ос. Вероятността да не пръска е: задръстена дюза - не знам, но явно засмуква с водата и калта, която се утаява в казанчето и ... се задръства. Втора причина - възможно е нещо по инсталацията да не е ОК - т.е. да няма ток до моторчето и/или мъркучето да е откачено и вместо през дюзата - да хвърга нейде из колата ... Поразгледай си колата по-подробно де
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #7
              jenshen73 написа:
              На Bravo-то пръскалката е в основата на чистачката. Т.е. в самата ос. Вероятността да не пръска е: задръстена дюза - не знам, но явно засмуква с водата и калта, която се утаява в казанчето и ... се задръства. Втора причина - възможно е нещо по инсталацията да не е ОК - т.е. да няма ток до моторчето и/или мъркучето да е откачено и вместо през дюзата - да хвърга нейде из колата ... Поразгледай си колата по-подробно де
              Благодаря ти брато мисля да я поразгледам по-обстойно както ме посъветва.Успехииииииии и безаварийно каране колеги :D :D :D

              Коментар


                #8
                Как е изградена схемата - Принципно лостът като дръпнеш напред подава ток към помпата и токът се връща в лоста, отт там отива в масата. Когато бутнеш, тази част от лоста която при дърпане е +, вече става маса, а тази част която е правела връзка към маса, вече поема +. Т.е. пръскането напред и назад става чрез подаване на прав и обратен ток на помпата. Нещо като двигателя да го завъртите наобратно, ама тва беше няква глупава тема, не знам кой я измисли. Така че обикновено ако проблема е в инсталацията, няма логика и нормално смислено обяснение напред да пръска, а назад - не. Колега когато бутнеш напред, чува ли се изобщо шум от работеща помпа???

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  Как е изградена схемата - Принципно лостът като дръпнеш напред подава ток към помпата и токът се връща в лоста, отт там отива в масата. Когато бутнеш, тази част от лоста която при дърпане е +, вече става маса, а тази част която е правела връзка към маса, вече поема +. Т.е. пръскането напред и назад става чрез подаване на прав и обратен ток на помпата. Нещо като двигателя да го завъртите наобратно, ама тва беше няква глупава тема, не знам кой я измисли. Така че обикновено ако проблема е в инсталацията, няма логика и нормално смислено обяснение напред да пръска, а назад - не. Колега когато бутнеш напред, чува ли се изобщо шум от работеща помпа???
                  Да братле чува се помпа което предполага че ми е запушена системата , все пак ти благодаря за разясненията доста неща не ми бяха ясни но благодарение на тебе се разясниха , ще я поогледам тези дни да видим какво ще се окаже ...... :D :D :D

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b, ти обикновенно винаги си прав, което ме води към мисалта че моето браво е дефектно. Понякога като пръскам отпред пръска и отзад, но не винаги - скрити екстри сигурно се води. Случвало ми се е след като пръскам отзад, после да неще да пръска отпред не му стига налягане и след 10-тина минути се оправя.
                    Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                    Коментар


                      #11
                      nanio- яко е така моето и то не ще да пръска едновременно пусто да опустее
                      "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                      ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                      Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                      Коментар


                        #12
                        TiagoSilva написа:
                        Да братле чува се помпа което предполага че ми е запушена системата , все пак ти благодаря за разясненията доста неща не ми бяха ясни но благодарение на тебе се разясниха , ще я поогледам тези дни да видим какво ще се окаже ...... :D :D :D
                        Или ти е спукано маркучето някъде по пътя назад и (на/из)ливаш течност някъде.

                        Коментар


                          #13
                          А на Мареа-та има две помпи, когато са включени фаровете и искам да измия предното стъкло, пръска на фаровете и на стъклото, когато фаровете не светят пръска само на стъклото, обче на задното стъкло неще да пръска. Чува се че върти помпа, продухах магистралата до дюзата - няма проблеми, обаче не стига течност от помпата до дюзата Някой може ли да каже коя помпа за къде е и защо м..... не пръска на задното стъкло ?
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #14
                            Като гледаш отпред колата, лявата помпа с големия маркуч е за фаровете. Дясната е за предно и задно стъкло. От дясната помпа излизат 2 маркуча - ляв (за отпред) и десен (за отзад). Левия е черен, десния бял, минават под една пластмаса върху гредата, като черния около бомбето на амортисьора завива наляво към предното стъкло, а белия минава зад двигателя, покрай стената на коша и завива надясно (от там нататък не му знам пътя). Някъде зад казанчето с хидравличната течност има клапанче. Та викни си асистент, който да ти пръска назад и виж отпред какво се случва ако са измъкнати маркучетата от помпата. При мен бялото (за отзад) се рони като хляб, та бая зор видях да го снадя с ново, че не ми се разглабяше до клапанчето.Според мен имаш теч някъде по магистралата или запушване.

                            Коментар


                              #15
                              Аха, благодаря ! Но не е запушена магистралата, нито е прекъсната защото като извадя маркуча от дюзата на задното стъкло и надуя с уста се чува бълбукане в казанчето. Ами това клапанче как "знае" накъде да пуска, има ли ел управление ?
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X