Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Информация за 2.5TD двигател?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Информация за 2.5TD двигател?

    Колеги, някой може ли да ми даде информация за тази екзотика?Един френд си купи Опел Фруктиера.Двигателя под капака е някакъв италиански 2,5 турбо дизел, 4 цилиндъра с напълно отделни глави за всеки цилиндър Казали му че ги монтирали и на FIAT Ducato.Нещо линк или каквато и да е информация за този мотор ако някой има да дава че станах за смях...
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    #2
    Четох някога нещо за такъв двигател, мисля, че е производство на италианската фирма VM Motori, Знам, че такъв двигател се е монтирал на Чероки (освен 2.1 двигателя на Рено). Виж в офроуд форума: www.offroad-bulgaria.com а освен това - тук :http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/7966.html - инфо за фронтерите, но това, вярвам ти е познато.НО най-вече тук:http://jeep.avtograd.ru/engines/VM/index.htm -както и съответните линкове от тези страници. Този двигател се слага даже на УАЗ-ки. Приятно четене!
    Тойота Приус

    Коментар


      #3
      аз веднъж като се заговорих с един приятел монтьор, и му казах каква кола съм си взел, 1.9 JTD, той ме пита дали е с една глава, или с отделна на всеки цилиндър, на което аз гледах като полезно изкопаемо....

      Коментар


        #4
        Това е така нареченият кучешки двигател, изключително здрав, не случайно се монтира на Дукато и е изпитано здрав при всякакви условия, незнам да се монтира на този опел но факт е че двигателя наистина е на ФИАТ и е изключително здрав и издръжлив на пробег и т.н
        FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'

        Коментар


          #5
          Rayo написа:
          Четох някога нещо за такъв двигател, мисля, че е производство на италианската фирма VM Motori, Знам, че такъв двигател се е монтирал на Чероки (освен 2.1 двигателя на Рено). Виж в офроуд форума: www.offroad-bulgaria.com а освен това - тук :http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/7966.html - инфо за фронтерите, но това, вярвам ти е познато.НО най-вече тук:http://jeep.avtograd.ru/engines/VM/index.htm -както и съответните линкове от тези страници. Този двигател се слага даже на УАЗ-ки. Приятно четене!
          Мерси за линка, особено за последния.Е, това прозвуча направо като "Две врабчета си летели, особено второто" Да, такъв е мотора във фруктиерата.Наистина изглежда здрав бивол... Аз много им се кефя на такива екзотоки.Собственика обаче не - 3 термостата смени докато се разбере че му продават такива с по-малък диаметър.Измръзна горкия без парно, докато на третия не премерил челната част на стария и поредния нов Бехме готови да го обявим за най-студения дизел на планетата Сега е като другите (топло и Оютно) но сигурно историята не познава случай с изкривена глава поради прегряване на такъв мотор - това с отделните глави е много изпипано решение...
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #6
            Колкото и да не ви се вярва този мотор е на АЛФА РОМЕО.С ангренажни колелета е , и се слага и на Крайслер Вояджър.

            Коментар


              #7
              Не знам какво ни се вярва и какво не, но по-ни се вярва този мотор да е производство на италианската фирма VM MOTORI S.p.A и да е бил вграждан в доста марки и модели автомобили, т.ч. и в Алфа-Ромео.Не, че сега фирмата е закъсала от към клиенти.Наскоро карах "ШЕВРОЛЕТ-КАПТИВА" с новия 16кл/150 кс VM мотор.Доста по-меко и тихо мърка от моя 1.9 DDiS (JTD) by FIAT.Апропо, колегата Pinko Ви е писал нееднократно за този мотор, ама кой да чете, пък и да помни! Ето за преговаряне на материала: http://www.vmmotori.it/en/01/01/index.jsp Този мотор не е производство на ФИАТ.
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #8
                И аз знам че се монтира на Вояджър, дори познавам човек който кара такъв и е мн доволен. Имах впредвид че мотора е напрвен от ФИАТ като главно, смисъл на концерна ФИАТ, но е правен от Ивеко, което пак е на ФИАТ и за това писах ФИАТ, но последно май е на Ивеко!бе дано сте ме разбрали, че аз не мога да се разбера!
                FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'

                Коментар


                  #9
                  Ти натисна ли линка който съм дал по-горе?
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #10
                    ancho написа:
                    ...бе дано сте ме разбрали, че аз не мога да се разбера!
                    Са не виждам особена причина за спор но мотора не е произведен от ФИАТ.Освен ако нямаш някаква шпионска, строго поверителна информация от VM MOTORI S.p.A Просто се използва от различни марки, вкл и ФИАТ.Както и да е, ще зарадвам Слави ( Не ти Nino ) че кара един вид уникат.Сега вече му е топло и може да го приеме като положителна характеристика...
                    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                    Коментар


                      #11
                      как го разкрихме него мотор !! много интересен е линкът на Нино към сайта на производителя.
                      Тойота Приус

                      Коментар


                        #12
                        Rayo написа:
                        как го разкрихме него мотор !! много интересен е линкът на Нино към сайта на производителя.
                        А, аз още вчера стигнах до него.На чиче Гугъл само VR като му дописах и се разсипа да ми разказва...Сайта на фирмата беше на 2 или трето място, не помня.Аз пък припалих от твоя линк и така...Само не стигнах да поразпитам търсачката на форума за постове на Pinko по този въпрос но вече няма и нужда
                        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                        Коментар


                          #13
                          Няма значение, фактите са факти без значение дали ги приемаме или не.Друго нещо ме дразни... щампите и клишетата които раздаваме /българите/ по отношение на другите нации. Италия - ЛОШО, Германия - ДОБРО... в техническо отношение. Не си видим съдраните потури и задници, а понякога съдим за техните инженерни решения.Това,че сърбите след напълно разрушена икономика и автомобилостроене отново влизат в час за нас не е важно, важното е да лаем.Този мой отговор е много общ, може би е подходящ за "общи приказки", но общо взето е трудно за убедиш един зрял българин, че италианците могат да правят МНОГО ДОБРИ двигатели и с успех да ги продават на други, в т.ч и на ГЕРМАНЦИ.Припомнете си, че от няколко години основно "ФИАТ-ИВЕКО" СА доставчик на двигатели за камионите МЕРЦЕДЕС ... и че може би тази година ще бъде подписан договорът между ФИАТ и МЕРЦЕДЕС за вграждане на малките дизели 1.3 мултиджет в "А" класата."СПАГЕТИ И МИНЕТИ" ?!.. ама май други правят минетите и смучат спагетите!
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #14
                            Nino написа:
                            Няма значение, фактите са факти без значение дали ги приемаме или не.Друго нещо ме дразни... щампите и клишетата които раздаваме /българите/ по отношение на другите нации. Италия - ЛОШО, Германия - ДОБРО... в техническо отношение. Не си видим съдраните потури и задници, а понякога съдим за техните инженерни решения.Това,че сърбите след напълно разрушена икономика и автомобилостроене отново влизат в час за нас не е важно, важното е да лаем.Този мой отговор е много общ, може би е подходящ за "общи приказки", но общо взето е трудно за убедиш един зрял българин, че италианците могат да правят МНОГО ДОБРИ двигатели и с успех да ги продават на други, в т.ч и на ГЕРМАНЦИ.Припомнете си, че от няколко години основно "ФИАТ-ИВЕКО" СА доставчик на двигатели за камионите МЕРЦЕДЕС ... и че може би тази година ще бъде подписан договорът между ФИАТ и МЕРЦЕДЕС за вграждане на малките дизели 1.3 мултиджет в "А" класата."СПАГЕТИ И МИНЕТИ" ?!.. ама май други правят минетите и смучат спагетите!
                            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                            Коментар


                              #15
                              Nino написа:
                              ...Друго нещо ме дразни... щампите и клишетата които раздаваме /българите/ по отношение на другите нации. Италия - ЛОШО, Германия - ДОБРО... в техническо отношение...
                              Май изплесваме в дълбок офтопик, a? По принцип си прав - на клишетата човек никога не бива да се доверява на 100%.Аз никога не съм разделял нациите по такъв начин - ДОБРО / ЛОШО.По принцип обаче, винаги съм бил германофил. Обаче се убедих, че италианците правят дизели. Въпреки "народната" теза по въпроса - "беги, беги далече от него!".Друго нещо - никога не съм харесвал и мерцедес.Чували сме обаче много хора да казват: "кой се е качил на меро..." и така нататък.Ирония в моите очи - ма нищо не можеше да ме впечатли в тая кола - нито интериор, нито динамика, нито екстериор...Нещо което например алфа-ромео прави винаги, когато я видя. Не че съм карал алфа - само малко 33-ка.Е, стана така че се качих в мерцедес.Сещаш ли се какво се случи? Ми аз приключих с марките - едва ли някога ще си купя друга марка кола.Е.а ли го как стана тая работа, аз лично нямам обяснение. Ей го, копче не мога да кажа и към двата мотора ама фиат не успя да ме застопори така.Рено също. БМВ към което винаги съм бил много предразположен - гаранция че също нямаше да го направи.Принципно колите не са ми обект за възхищение и мания - тулове...Това обаче не пречи да попадам да втрещяващи инженерни простотии и тук.За първия се сещаш и ти - смяната на подгревните свещи е на 80% свързана с късането им.Аз май бях по-скоро изключение - влязох в 20-те процента.И то не задруго, а защото освен късмета, взех всички превантивни мерки това да не стане.Ето последния случай - виж до какви гениални хрумвания са стигнали в сервиза като са скъсали старата в главата: ЦЪК.Така че простотията не е българска запазена марка.Другия който го ядох е пробката за маслото - ба ли какво е било това инженерно германско просветление да направят ТАКАВА пробка.Баси олигофрените, кой нормален човек ще конструира болт 14х1.5мм с глава 13мм ?!?Първото пипане с хексостен и ама бабата. В момента е ТАКА и така ще си остане.Новият и чистичък от снимката който купих нямам никакво намерение да го слагам - остава "as bad examle" Та така, във народния фолклор има понякога истина, но далеч не цялата.Важното е да отсеем истината от глупостите.
                              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                              Коментар

                              Working...
                              X