Купихме с жената октомври колата от подписа и всичко добре докато не паднаха температурите под нулата. Докато бяха около нулата се ядваше - но сега просто не мога да я запаля. Айде за работа имаме служебен транспорт, ама ако се наложи да отида някъде .... такси ли да викам?? То се губи смисъла от кола тогава. НА 3-4 пъти я запалих но след неистово въртене на двигателя ( не знам как удържа акумулатора - признавам го "Varta 60 Ah-600A") и след като запали няма да казвам какъв беше дима от ауспуха. Такава чернилка не бях виждал, и още нещо - преди да запали, т.е. да вдигне тези 1000 оборота, се получава следното - стартера върти, а двигателя почва от едни 300 оборота, аз помпам газ и той едва едва ги вдига и след това вече като захапе 1000 го оставям сам. Звучи сигурно налудничаво но го описвам какво беше. Вчера смених горивен филтър, но проблема си остава същия от предната и по предната вечер - въртя и не чувам така характерния звук, че се кани най-сетне да запали. Кажете какво да правя, защото ако трябва да ходя до сервиз ще трябва да я бутам до там.Темата е за раздел Дизели.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стана минус 10 и дизела го заземих ?-Проблема решен!
Collapse
X
-
Стана минус 10 и дизела го заземих ?-Проблема решен!
Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"Етикети: –
-
РЕтана минус 10 и дизела го заземих ? Сбърках ли че го взех?
Здравеи колега!И аз имам отскоро дизел ,не сам специалист ,но 6те ти кага моето мнение...За да не пали ж студа сигорно има изгорqла сже6т,а дори и да не е изгорqла а да да са ти нагорqли сже6тите пак мойе да ти пражи са6тиq проблем...Но даори и така да е пак след 2-3 подгрqжаниq трqбжа да запали без да дажа6 газ и да си дарйи сама оборотите...А тожа ,4е пу6и 4ерно не е добре и 4е помпа6 на газта докато ка4и обороти...((Или ти гори масло или не е наред джигателq...Отиди на диафностика или на сержиз.Успех!Това не се чете колега.Не използвай 6 вместо щ,q вемсто я,4 вместоч и.т.н.Модераторски екип на fiat-bg.org
-
Явно не си чувал за Дизел сервиз в кв.Каргон ул.Ат.Кратунов №43.Всъщност защо ми се струва че това палио е идвало веднъж да проучи нещата и си тръгна с уговорката за по късна диагностика?А ко греша моля за извинения ,коли много.Ако отидеш при Христо(чест и почитания към него),съм убеден че ще те посъветва да ни посетиш.Попитай го за сервиза на Николай.Ако все пак се решиш има как да се закара колата до там.Телефона на Николай го има във форума а на мен ако искаш ми пиши на лични.
Коментар
-
lz2rmi написа:да я бутам ли до там ???FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
От два дни си чупя краката по автокъщите в южна България.Търся дизел за един приятел и ако започна да ви разказвам на какво се натъквам и какво видяхме за тези два дни сигурно няма да ми стигнат 2 часа да пиша.Нямам думи за отношението на продавачите към купувача,за боклуците които продават абе кво да говоря ужас е.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
ОК, разбрах идеята, ще проверя свещите и ако не е там проблема, понеже повече няма да мога да пипам по него, явно ще се кара при specialista в Каргона, та да видим там какво ще кажат. Благодаря ви за дадените мнения и да .... колата спи отвън на течение с малко нафта.Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
Според мен не си сбъркал като си го взел.Факт е, че моя запали и на -12 като не беше пален от 29 декември.Припалих го чак на 11.01.Запали си добре без излишно въртене.Просто не бъди толкова черноглед Всичко се оправя! Успех!"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Колега, не бой са!Първо задължително провери дали нямаш изгоряла подгревна свещ. Това е нещо изключително важно при по-ниски температури.Второ, продават някакви добавки за нафтата"анти гел...или нещо от сорта." Сложи една в нафтата, щото за съжаление нафтата в БГ е със съмнително качество. Не веднъж ми се е случвало да виждам вода или замръзнала нафта в предишната ни дизеларка. (Задължително преди филтъра който е в моторния отсек съм слагал един стъклен филтър от Перкинз на всичките дизелови коли които сме имали....страшно показателно и полезно предвид незнайната субстанция която сипваме от минзистностанцията )И трето. Ако всичко си е наред...остават разпръсквачите..често и те дефектират (и те не са скъпи). Дефектирането е в това че започват да впръскват нафтата не на облак прах и на тънки струйки... => влошена работа, когато загрее колата се пооправя, но при студено палене предизвиква ужас на човек не карал дизели.Ако всичко това е ок, отиваш на проверка на ГНП (Гориво Нагнетателна Помпа)СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Надявам се днес да се реши този проблем. Един въпрос - казаха ми и на мен за тези стъклени филтри преди горивния филтър, откъде да купя такива - чух че не били скъпи. От Ямбол съм.Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
Има един номер за палене на дизелови , а и не само двигатели зимно време при минусови температури. Този номер се казва ЕТЕР продава се във флакончета пръска се във въздухопровода след филтъра ( за да не го усвои той) и веднага се върти стартера. Само да не вдишаш ти че цял ден голям смях ще паднеAlfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
Понеже се прецака дърпането и не можах да я додърпам до сервиза за съжаление, а се бях уговорил с хората ( да ми простят, че се уговорих а не дойдох) реших да си премеря свещите. Нито една здрава ! Идея съм нямам как съм палил около нулата . Днес взех свещи -но следва другото - нямат отвъртане . Мъките продължават....Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар