Проблема е следния. При запалване при температури под 10 градуса и най вече при минусови , колата пали веднага от раз , но държи страшно ниски обороти от около 400 - 500 оборота и се налага да поддържам педала на газта за няколко минути до към 800 - 900 оборота , след това всичко си е 6 . Държи си 850 - 900 оборота на празен ход. Сменени са подгряващите свещи , въздушен филтър , масло , маслен филтър , горивен филтър.Незнам къде да търся проблема. Дайте някакъв съвет.Също имам ли дебитометър , При положение че доколкото знам няма ECU и друг вид електроника било за турбо , ГНП и т.нКолата е Lancia Delta 2 1.9 TD .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с обороти при студен старт
Collapse
X
-
Прегледай тези теми:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=15007И по-точно тази:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=14460Дори да нямаш електроника, възможно е да имаш автоматичен обогатител, казано по народному СМУКАЧ, който вече не работи.Преди имах ФИАТ БРАВА с атмосферен 1.9 мотор при който обогатителя /смукача/ беше ръчен.Издърпваш една ръкохватка, която има жило и тя дърпа едно лостче на помпата, което или ограничава постъпващия въздух или увеличава притока на гориво... не знам точно.Та симптомите като не го издърпаш при студен старт, са точно тези които описваш.Успех.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
Мисля, че не.Авасатора е автоматичен регулатор на налягането, докато обогатителя прави това което съм ти написал по-горе.Има и някои които променят ъгъла на впръскване по подобие на "аванса" при бензиновите мотори. ЕНИУЕЙ...или както са казали велики мислители от ГРАОВСКО-ТРЪНСКИОТ регион преди нас, "НА КОЗАТА СИ И ТРЕБЕ ПРЪЧ".Така, че посети компетентен механик по дизелови двигатели.Горивната система е отговорно нещо и не е като да се съветваме как се сменят дискови или барабанни накладки... не, че те не са отговорен възел.Мен като ме заболи зъб колкото и да ме е страх и неприятно, отивам на зъболекар.Упех, дано при теб да е малкия дявол!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Проблема е че незнам , дали това е нормално или не. Започвам да мисля че не е Второ, ако някой знае добър дизелджия в Пловдив да казва, аз не съм случил на такъв Като цяло , колата има ли дебитометър като е без електронно управление?Този обагатител, нали все пак нещо трябва да му казва кога да "отваря и затваря".Дайте малко повече инфо за горивната с-ма на този двигател, предполагам е същия като фиатските.Благодаря Ви предварително.Lancia Delta 1.9TD '97
Коментар
-
Не знам каква е горивната система на колата ти.Общо взето са две "BOSH" и "LUCAS-DELPHI".Този обогатител /смукач/ има за цел да подаде по-богата смес при студения старт и това става по два начина - единия ръчен, другия автоматичен при който не е задължително да има електроника.Не познавам добре твоя мотор, но по принцип мога да спомена, че при Рено става с една метална ампула пълна с парафин и завинтена в блока на двигателя.Тя завършва с едно жило което командва обогатителя на помпата.Признаците които описваш при първоначален старт са точно такива, че мотора започва да работи с бедна, а не с богата смес което е и причината за ниските, неустойчиви обороти в началото.Доколкото знам в Пловдив вече има специализиран сервиз в ремонт на дизелови горивни системи - Авел Трейд ЕООД .Прочети тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16137Съжалявам, но толкова инфо мога да дам за проблема ти.Успех!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Много тъп отговор ще дам - Май Лукас Нищо не мога да разчета на тая тъпа помпа! Но като купувах колата ходих в Bosh сервиза в Пловдив,Ония гледа гледа ... каза че километрите изглеждат реални , помпата не била ремонтирана и щом била механична да съм взимал колата. Но нищо не каза за марка и т.н. Аз мисля че помпата не е Bosh 99% .Lancia Delta 1.9TD '97
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар