Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Маслото изчезва-ПОМОЩ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Маслото изчезва-ПОМОЩ

    Моля Ви помогнете !Може би е съвпадение,ама смених маслото на двигателя на Фиат Мареа 1.9 ТД 100 обаче налях 15/40 минерално на Валволин ама декември месец и колата си няма гараж,проблеми няма палеше от ряз обаче започна да пуши яко и малкото взе да изчезва апак никога до тогава не е бутала абе за 400км 1 литър и нещо.Разговарях с един факир на дизелите човека ме направи на 2 стотинки дето съм налял на турбодизелов автомобил минерално масло,щото турбината неможела да го завърти апък и повдигачите били хидравлични и там някакви кубилички ми спомена абе не разбрах кои знае колко.Смених го маслото сложих му 10/40 ама пак пу6и и изчезва минах вече 600км и не спира от какво може да е

    #2
    Както го описваш са няколко варианта и по-вероятни са по лошите. Дай повече подробности. Как върви колата, как се държи турбото? Необичайни звуци има ли? То в момента при тези пътища е малко трудно да се тества на по-високи мощности, ама все пак...Вариантите според мене:1. Тече от оста турбото, директно в изпускателният колектор - най-вероятно. Не знам как точно е уплатнено там - семеринги някакви???2. Скапан сегмент(и) на буталата - малко вероятно.3. Гумички на клапаните - най-малко вероятно - просто те не се скапват изведнъж, а и от там не може да изтече толкова масло.4. Просто теч - възможно, но щом ти дими от аспуха...5. Нещо във връзка със запушена картерна вентилация... - аз бих проверил първо това - най-лесно и евтино е, макар и малко вероятно, но ако има повишено налягане може да помпи масло през сегментите. Обикновенно в такива случаи започва да изхвърля щеката и да тече масло от всички семеринги и гарнитури.
    Fiat Ritmo 105TC
    1600cc 105к.с.

    Коментар


      #3


      Колатат върви турбото си работи но просто като я изцепи6 и отзад става ад под небето.Иначе какви подробности да споделя на място като работи не пу6и,някаде след 1500 оборота започва да изкарва гъсти кълба дим.Амам не съм отварял да видя тръбите на турбото ,за какво да гледам и кое да проверя,незнам видял съм се в чудо а най-лошото е 4е жената не я иска6е тая кола апак на мен си ми харесва определено и искам да я карам о6те поне 2-3 годинки.Никога не ме оставяла на пътя.Да добавя още нещо надали има смисъл ама като налях минералното смених и гарнитура на клапаните,само уточнявам и това 4е не се знае откъде ще излезе зайчето :БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!

      Коментар


        #4
        Трябва ти диагностика на турбото. Точно когато то трябва да се включи, при тебе започва да дими, което значи, че не и стига въздух. Но пък в този случай би трябвало да чувстваш и значително намалена мощност... така че не знам. Или дима е от масло? По принцип дима от масло е синкав, докато този от нафтата е черен...
        Fiat Ritmo 105TC
        1600cc 105к.с.

        Коментар


          #5
          Така както го описва колегата си е почти 100% турбо.
          Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
          Uno 75 1.5i.e.8V 88`

          Коментар


            #6
            Направо си е турбото ама лошото е че ми говорят в Русе за цена от 400 -1000лв за ремонт на турбото и дават 1 година гаранция и чак се чудя какво да правя ,мисля да използвам един приятел да ми донесе от италия рециклирана турбина ама тя и там ще струва някое евро абе въобще работата стана си............майката .Посъветвайте ме нещо,незнам какво да правя още засега доливам масло и си я карам,ако има някой от Русе и може да помогне,ще съм му изклучително благодарен,пак не се знае може и аз да помогна нещо някога!Благодаря на всички които са писали!

            Коментар


              #7
              Да махаш тоя валволин и да наливаш Селения турбо дизел.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар

              Working...
              X