Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Марея 2.4 т.д.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Марея 2.4 т.д.

    Интересува ме нормално ли е да ми загрява колата само до първата чертичка. колата е марея 125 к.с. т.д. 2.4.Моля ви пишете ми, каквато и да в информация за този модел ще ми бъде от полза.благодаря ви.

    #2
    Re: марея 2.4 т.д.

    Напълно е нормално да ти загрява до първа чертичка, ако и твоя термостат е заминал като моя, мойта също загряваше до първа чертичка вчера умрях от студ, ама го смених и сега загрява до втората дебела чертичка.


    r_osen@yahoo.com

    Коментар


      #3
      Тоест абсолютно не е нормално Започвай от към термостата.
      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

      Коментар


        #4
        Имаше тема с снимки как и докъде загрява - потърси с търсачката
        Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
        Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
        Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

        Коментар


          #5
          Ами то си е практика просто като купувате гледайте да отбието от цената освен това което сте отбили още около 120 лв за термостат особенно при тези модели.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            И моята загрява до първата (тънка) чертичка, но не мисля че има проблем с термостата. При +40 и -10 градуса навън си загрява все дотам, което ще рече че термостата си работи, а като стигне втората чертичка се включва и вторият вентилатор, но това е при повечко настъпване. А при голямо юркане - Шумен - Варна по магистралта със 160 - 180 км/ч , включен климатик и външна температура над 35 градуса и изкачване на наклон (не стръмен, а тия дето са по магистралата) стигна до средата, но не прехвърли. Все пак не е бензин а дизел и не грее много и хората са му оставили аванс да може да охлажда нормално и при мах натоварваане. Може би тия партиди които са предвидени за северна Европа са с по-висока температура на термостата и затова има разлика в температурата която държат нормално. Моята е внос от Италия. Преди да започнеш ремонт се увери че е необходим Провери дали ти стопля радиатора преди да е стигнала температурата до първата чертичка. Ако е студен, а термометъра е отлепил от мин. позиция, значи термостата си държи, просто е за по-ниска температура. Ако обаче радиатора започва да става топъл докато термометъра още не е отлепил, значи има проблем с термостата.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар

            Working...
            X