Добър ден,Бравата ми пали доста трудно при първоначално запалване сутрин в студено време.Знам, че при дизелите това е нормално, но моята се държи странно.1. Пали след трети, четвърти опит за запалване след 3-4 подгрявания. Държи се по съчия начин и след първото подгряване. Мисля че подгряването няма значение.2. Държи около 500 оборота, тресе се и от ауспуха излиза бял дим в рамките на около 2-3 минути. След като този период мине влиза в 900 оборота, двигателя започва да работи равномерно, спира да се тресе и да пуши.3. След като точки 1 и 2 се случат, после пали от четвърт оборот, без газ и въобще нормално. Постои ли около 8-10 часа без да работи в студено време, пак има този проблем.4. Когато времето е топло пали нормално от първия път, но двигателя работи като че ли малко неравномерно.Като минат 1-2 мин. от ауспуха излиза облаче бял дим, двигателя заработва нормално (усеща се по шума) и всичко е ок, както в точка 3.Благодаря Ви за отговорите. Лек ден.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Brava 1.9TD - Пали трудно сутрин и се тресе
Collapse
X
-
Re: Fiat Brava 1.9TD - Пали трудно сутрин и се тресе
GhostWolf написа:Добър ден,Бравата ми пали доста трудно при първоначално запалване сутрин в студено време.Знам, че при дизелите това е нормално, но моята се държи странно.1. Пали след трети, четвърти опит за запалване след 3-4 подгрявания. Държи се по съчия начин и след първото подгряване. Мисля че подгряването няма значение.2. Държи около 500 оборота, тресе се и от ауспуха излиза бял дим в рамките на около 2-3 минути. След като този период мине влиза в 900 оборота, двигателя започва да работи равномерно, спира да се тресе и да пуши.3. След като точки 1 и 2 се случат, после пали от четвърт оборот, без газ и въобще нормално. Постои ли около 8-10 часа без да работи в студено време, пак има този проблем.4. Когато времето е топло пали нормално от първия път, но двигателя работи като че ли малко неравномерно.Като минат 1-2 мин. от ауспуха излиза облаче бял дим, двигателя заработва нормално (усеща се по шума) и всичко е ок, както в точка 3.Благодаря Ви за отговорите. Лек ден.FIAT Marea 1.9TD/100
-
Re: Fiat Brava 1.9TD - Пали трудно сутрин и се тресе
GhostWolf написа:Добър ден,Бравата ми пали доста трудно при първоначално запалване сутрин в студено време.Знам, че при дизелите това е нормално, но моята се държи странно.1. Пали след трети, четвърти опит за запалване след 3-4 подгрявания. Държи се по съчия начин и след първото подгряване. Мисля че подгряването няма значение.2. Държи около 500 оборота, тресе се и от ауспуха излиза бял дим в рамките на около 2-3 минути. След като този период мине влиза в 900 оборота, двигателя започва да работи равномерно, спира да се тресе и да пуши.3. След като точки 1 и 2 се случат, после пали от четвърт оборот, без газ и въобще нормално. Постои ли около 8-10 часа без да работи в студено време, пак има този проблем.4. Когато времето е топло пали нормално от първия път, но двигателя работи като че ли малко неравномерно.Като минат 1-2 мин. от ауспуха излиза облаче бял дим, двигателя заработва нормално (усеща се по шума) и всичко е ок, както в точка 3.Благодаря Ви за отговорите. Лек ден.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
свещи
Здражеи колега !Имах подобен проблем с Мареа1.9тдпарво запо4на да пали с 2 леки претрисаниq,но като запали си дарйи нормално оборотите,а преди тожа си пале6е нормално от 1 пат...една сутрин еджам запалих от 5-6 пати подгрqжане и жартене на -5градуса...След тожа пак си палехе с леко претрисане от 1 пат...Смених сже6тите и проблема се опражи,не бqха изгорели но много нагорели.Един колега каза ,4е моге и да не са изгорели но да не работqт равномерно и пак да ти дават проблеми...Успех!!!
Коментар
-
Благодаря на всички, които се отзоваха. Открих проблема, който е следния : OMV Alpin Diesel !!! Колеги, горещо Ви съветвам НЕ ЗАРЕЖДАЙТЕ OMV ALPIN DIESEL !!!!След като изпразних резервоара и го заредих с нафта от EKO PETROLIUM всички проблеми за които бях писал изчезнаха. Бях в Банско и колата ми пали от четвърт оборот при температура - 15.Коментирах въпроса и с други приятели, които са използвали Alpin Diesel, всички са на мнение, че тази нафта е абсолютен боклук, въпреки че струва колкото самолетно гориво.Brava 1.9TD (TD100)
Коментар
-
Колега ти изби рибата с това твърдение за въпросното гориво.Кокъв пробег имаш откакто управляваш този автомобил защото аз 50 000 км.почти само с такова гориво съм го изминал и проблеми с палене гаснене съм нямал дори на -20 градуса.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Наскоро научих нещо интересно :Има бензиностанции ОМВ, които са си на ОМВ, но имаи бензиностанции ОМВ, които само продават горивата на ОМВ, а собствениците са други. На вторите бензиностанции цените са с около 2-5 ст./л. по-високи. Аз си зареждам само от оригиналните бензиностанции и нямам грижи. Това важи и за дрги бензиностанции, като Лукойл , ШЕЛ, и др.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Не мога да повярвам, че все още има хора, които да не знаят тези неща - ОМВ, Шел и Лукойл продават на франчайзинг, т.е. продават си марката. С други думи, няма гаранция какво зареждате. Хипотетично би трябвало всичко да е ОК, но реалностите са други. Възможно е и други вериги да работят така, но тези са основните.
Коментар
-
Карам Brava-та от скоро и съм зареждал 2 резервоара Alpin Diesel (факт е, че все от едно и също OMV). Може би колегата, който казва че си правят далаверка е прав, но не смятам да пробвам и от друго OMV за да се обедя в последното ... . За мен факта е безспорен : с нафтата от ЕКО Петролиум няма проблем. Добре че не смених свещите, дюзите, горивния клапан и т.н. Надявам се казаното в тази тема да е полезно за други колеги, които имат същия проблем.Brava 1.9TD (TD100)
Коментар
-
Познавам предствителите на ОМВ за България, и знам че държат на качеството си. Проблема е че други фирми сключват договори с тях и на техните бензиностнции няма голям контрол на качеството на горивото, апък те ползват логото на ОМВ все пак. Това е проблема.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар