Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.9TD - Пали трудно сутрин и се тресе

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Brava 1.9TD - Пали трудно сутрин и се тресе

    Добър ден,Бравата ми пали доста трудно при първоначално запалване сутрин в студено време.Знам, че при дизелите това е нормално, но моята се държи странно.1. Пали след трети, четвърти опит за запалване след 3-4 подгрявания. Държи се по съчия начин и след първото подгряване. Мисля че подгряването няма значение.2. Държи около 500 оборота, тресе се и от ауспуха излиза бял дим в рамките на около 2-3 минути. След като този период мине влиза в 900 оборота, двигателя започва да работи равномерно, спира да се тресе и да пуши.3. След като точки 1 и 2 се случат, после пали от четвърт оборот, без газ и въобще нормално. Постои ли около 8-10 часа без да работи в студено време, пак има този проблем.4. Когато времето е топло пали нормално от първия път, но двигателя работи като че ли малко неравномерно.Като минат 1-2 мин. от ауспуха излиза облаче бял дим, двигателя заработва нормално (усеща се по шума) и всичко е ок, както в точка 3.Благодаря Ви за отговорите. Лек ден.
    Brava 1.9TD (TD100)

    #2
    Re: Fiat Brava 1.9TD - Пали трудно сутрин и се тресе

    GhostWolf написа:
    Добър ден,Бравата ми пали доста трудно при първоначално запалване сутрин в студено време.Знам, че при дизелите това е нормално, но моята се държи странно.1. Пали след трети, четвърти опит за запалване след 3-4 подгрявания. Държи се по съчия начин и след първото подгряване. Мисля че подгряването няма значение.2. Държи около 500 оборота, тресе се и от ауспуха излиза бял дим в рамките на около 2-3 минути. След като този период мине влиза в 900 оборота, двигателя започва да работи равномерно, спира да се тресе и да пуши.3. След като точки 1 и 2 се случат, после пали от четвърт оборот, без газ и въобще нормално. Постои ли около 8-10 часа без да работи в студено време, пак има този проблем.4. Когато времето е топло пали нормално от първия път, но двигателя работи като че ли малко неравномерно.Като минат 1-2 мин. от ауспуха излиза облаче бял дим, двигателя заработва нормално (усеща се по шума) и всичко е ок, както в точка 3.Благодаря Ви за отговорите. Лек ден.
    провери си подгревните свещи!
    FIAT Marea 1.9TD/100

    Коментар


      #3
      Re: Fiat Brava 1.9TD - Пали трудно сутрин и се тресе

      GhostWolf написа:
      Добър ден,Бравата ми пали доста трудно при първоначално запалване сутрин в студено време.Знам, че при дизелите това е нормално, но моята се държи странно.1. Пали след трети, четвърти опит за запалване след 3-4 подгрявания. Държи се по съчия начин и след първото подгряване. Мисля че подгряването няма значение.2. Държи около 500 оборота, тресе се и от ауспуха излиза бял дим в рамките на около 2-3 минути. След като този период мине влиза в 900 оборота, двигателя започва да работи равномерно, спира да се тресе и да пуши.3. След като точки 1 и 2 се случат, после пали от четвърт оборот, без газ и въобще нормално. Постои ли около 8-10 часа без да работи в студено време, пак има този проблем.4. Когато времето е топло пали нормално от първия път, но двигателя работи като че ли малко неравномерно.Като минат 1-2 мин. от ауспуха излиза облаче бял дим, двигателя заработва нормално (усеща се по шума) и всичко е ок, както в точка 3.Благодаря Ви за отговорите. Лек ден.
      Колегата ти е казал вече - това е типичен синдром за изгоряла една или няколко подгревателни свещи.Лампата с реотанчето как ти свети на таблото?Светва ли изобщо? И това че за дизелите е нормално такова палене е тотално невярно.По-скоро е показателно за проблем.Потърси в този раздел теми за подгревателни свещи - има десетки теми за това.
      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

      Коментар


        #4
        свещи

        Здражеи колега !Имах подобен проблем с Мареа1.9тдпарво запо4на да пали с 2 леки претрисаниq,но като запали си дарйи нормално оборотите,а преди тожа си пале6е нормално от 1 пат...една сутрин еджам запалих от 5-6 пати подгрqжане и жартене на -5градуса...След тожа пак си палехе с леко претрисане от 1 пат...Смених сже6тите и проблема се опражи,не бqха изгорели но много нагорели.Един колега каза ,4е моге и да не са изгорели но да не работqт равномерно и пак да ти дават проблеми...Успех!!!

        Коментар


          #5
          Дано не ме чуе колата ,че е под мен в гаража ама още малко и ще направя 50000км.и 2 години откакто е в моите ръчички и свещите ми все още се държат добре.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Благодаря на всички, които се отзоваха. Открих проблема, който е следния : OMV Alpin Diesel !!! Колеги, горещо Ви съветвам НЕ ЗАРЕЖДАЙТЕ OMV ALPIN DIESEL !!!!След като изпразних резервоара и го заредих с нафта от EKO PETROLIUM всички проблеми за които бях писал изчезнаха. Бях в Банско и колата ми пали от четвърт оборот при температура - 15.Коментирах въпроса и с други приятели, които са използвали Alpin Diesel, всички са на мнение, че тази нафта е абсолютен боклук, въпреки че струва колкото самолетно гориво.
            Brava 1.9TD (TD100)

            Коментар


              #7
              Колега ти изби рибата с това твърдение за въпросното гориво.Кокъв пробег имаш откакто управляваш този автомобил защото аз 50 000 км.почти само с такова гориво съм го изминал и проблеми с палене гаснене съм нямал дори на -20 градуса.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Зависи от къде е заредил колегата.Ако от бензиностанцията са си направили някоя далаверка,какво очаквате?
                И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                Коментар


                  #9
                  Наскоро научих нещо интересно :Има бензиностанции ОМВ, които са си на ОМВ, но имаи бензиностанции ОМВ, които само продават горивата на ОМВ, а собствениците са други. На вторите бензиностанции цените са с около 2-5 ст./л. по-високи. Аз си зареждам само от оригиналните бензиностанции и нямам грижи. Това важи и за дрги бензиностанции, като Лукойл , ШЕЛ, и др.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    Не мога да повярвам, че все още има хора, които да не знаят тези неща - ОМВ, Шел и Лукойл продават на франчайзинг, т.е. продават си марката. С други думи, няма гаранция какво зареждате. Хипотетично би трябвало всичко да е ОК, но реалностите са други. Възможно е и други вериги да работят така, но тези са основните.

                    Коментар


                      #11
                      Карам Brava-та от скоро и съм зареждал 2 резервоара Alpin Diesel (факт е, че все от едно и също OMV). Може би колегата, който казва че си правят далаверка е прав, но не смятам да пробвам и от друго OMV за да се обедя в последното ... . За мен факта е безспорен : с нафтата от ЕКО Петролиум няма проблем. Добре че не смених свещите, дюзите, горивния клапан и т.н. Надявам се казаното в тази тема да е полезно за други колеги, които имат същия проблем.
                      Brava 1.9TD (TD100)

                      Коментар


                        #12
                        Познавам предствителите на ОМВ за България, и знам че държат на качеството си. Проблема е че други фирми сключват договори с тях и на техните бензиностнции няма голям контрол на качеството на горивото, апък те ползват логото на ОМВ все пак. Това е проблема.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Отговора на Вашите мъки е: Лук Ойл!
                          Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
                          Uno 75 1.5i.e.8V 88`

                          Коментар


                            #14
                            Айде отново старата песен на нов глас.Малко по малко темата започва да се превръща в тема със заглавие да речем "Къде да по хубави горивата".
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              Момчета,зареждал съм на ОМВ,ШЕЛ,ЛУКОЙЛ и разни други,които даже и не помня,но проблеми никога не съм имал.Става дума за Бургас.

                              Коментар

                              Working...
                              X