Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo TD 100 пали, но веднага гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз мисля ,че си реших проблема със гасненето веднага след запалване сутрин и след дълъг престой.Обърнете внимание на маркучетата за излишното гориво на дюзите и най-вече на тапичакта на 4 цилиндър.Поствам снимка с пътя на излишното гориво от която се вижда ,че същото отива право в авансаторния клапан и от там идва гасненето.Подмених си имитацията на тапичка на 4 цилиндър с нова защото старата сълзеше и леглото на дюзата буквално преливаше от гориво.Подрязах всички маркучета между дюзите понеже са се разтегнали и не уплътняват добре.Утре сутрин ще пиша дали проблема с гасненето ми е решен окончателно.1 метър маркуч за излишнато гориво с оплетка е 1,50 лв. и всеки месец да го сменям не ми пречи ,но не вярвам да е всеки месец.
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      Esper написа:
      По въпроса за маркучите за обратното гориво от дюзите - може би аз съм кривия Днес погледнах изпълнението на системата, при TD.Значи обратната нафта се връща на входа на помпата, там където влиза горивото, след горивния ф-р.В заграденото, тънкото маркуче с текстилната оплетка е обратното, а дебелия гумен - основното гориво.Та при тая ситуация донякъде е нормално да може да влезе въздух.Факт е обаче, че маркучетата към дюзите са просто надянати - никакви скоби и могат да се издърпат на ръка.Явно дали би влязъл въздух от там или не зависи от конструкцията на горивната система.При темпрата не влиза - извадих единия, постоя така докато докато сменях моторчето на чистачките, после го надянах и запалих.Запали си както винаги.
      Защо част от излишното гориво е насочено и към авансатора?Това е пак някаква измишлйотина на Фиат която прави пакости само.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        Tornado написа:
        1 метър маркуч за излишнато гориво с оплетка е 1,50 лв. и всеки месец да го сменям не ми пречи ,но не вярвам да е всеки месец.
        Опасявам се че наистина ще бъде всеки месец...Повечето от маркучите които продават за абсолютни боклуци и се напукват зверски за нула време.Купувал съм и доста по-скъпи от 1.50 - the same shit!Хъм... При мен няма такива измишльотини като авансатор.По-скоро има но е съвсем механичен, с жило.Ей го - онзи цилиндър дето завършва с жило, под вакуумната помпа на снимката.Така че излишното ми гориво се връща просто на входа на помпата.Може би затова не е така чувствително дори и да се отвори системата, знам ли... Винаги съм казвал че колкото по-малко шибана електроника има в една кола - толкоз по-малко и пречи да си работи
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #19
          Tornado написа:
          1 метър маркуч за излишнато гориво с оплетка е 1,50 лв. и всеки месец да го сменям не ми пречи ,но не вярвам да е всеки месец.
          Късметлия си! Аз мойте ги смених по неволя в Англия.Продаваше се специален комплек от 6 макуча + тапата за 15лева български пари.А докато намеря такаъв комплект ми се е=а майката.Търсих маркуч да се продава на метар ама няма никъде басси и глупавите Англичани Но тия маркучи ще изкарат вечно,съдя по това че ги сложихме на витото което беше на 200 000 км,сега е на 520 000км и стоят като нови и аз обурудвах МИМЕТО със същите :P
          A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
          Punto Sporting 1.9JTD 2003
          ex. Fiat Marea TD100 1998

          Коментар


            #20
            Хахаха нямам проблем вече с паленето след продължителен престой.Открих си проблема вече.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #21
              Няма грижи вече имаше колеги със сходен проблем оправиха ли си гасненето.Сега се чудя това излишно гориво защо са го свързали с авансатора само ядове да създава при течащи маркучета за излишното гориво.То идва като индикация малко за проблеми.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #22
                Мисля ,че някой има достатъчно добър повод да почерпи.Нали!Разбира се всичко е в кръга на майтапа.

                Коментар


                  #23
                  Що да черпя затова ,че разнищвам бавно-бавно творенията на Талянците ли или ,че съм се справил сам?
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #24
                    Ходих в сервиз вчера и ми казаха че причината за гасненето може да е дебитомера или свещите. Е как да им повярвам? Колата си пали, значи не е от свещите. Остава да гасне заради дебитомера, обаче за да проверя дали са прави трябва да вкарам 300 лв. за дебитомер. Обаче ако не са ще сам вътре с 300 лв. и със същият проблем. Кажете какво общо "аджеба" има дебитомера с паленето?
                    Bravo TD100

                    Коментар


                      #25
                      Излез и откачи буксата на дебитомера - така запали и ако не гасне, значи проблема е в дебитомера наистина. Ако пак загасне не е там. Операцията ще отнеме 5мин. Сподели какво е станало.

                      Коментар


                        #26
                        IGG написа:
                        Ходих в сервиз вчера и ми казаха че причината за гасненето може да е дебитомера или свещите. Е как да им повярвам? Колата си пали, значи не е от свещите. Остава да гасне заради дебитомера, обаче за да проверя дали са прави трябва да вкарам 300 лв. за дебитомер. Обаче ако не са ще сам вътре с 300 лв. и със същият проблем. Кажете какво общо "аджеба" има дебитомера с паленето?
                        Зарежи ги тия 300 лв за дебитомер има и за 150 лв.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #27
                          Край на мъките с паленето, породени от висококомпетентни майстори. Колата вече си пали от раз, никакви проблеми. Проблема се оправи с едно обезвъздушаване от пробката на помпата. Тази процедура е трябвало да се направи още от майстора , когато ми смени филтъра. Уви не се беше сетил и трябваше да си разбивам главата и да се чудя, как си палеше перфектно колата и изведнъж да откаже. Благодарности на хората от форума за помоща!
                          Bravo TD100

                          Коментар


                            #28
                            остава само почерпката :D

                            Коментар


                              #29
                              IGG написа:
                              Край на мъките с паленето, породени от висококомпетентни майстори. Колата вече си пали от раз, никакви проблеми. Проблема се оправи с едно обезвъздушаване от пробката на помпата. Тази процедура е трябвало да се направи още от майстора , когато ми смени филтъра. Уви не се беше сетил и трябваше да си разбивам главата и да се чудя, как си палеше перфектно колата и изведнъж да откаже. Благодарности на хората от форума за помоща!
                              Браво Иванчо...най-накрая да отдъхна малко, че нали аз те зарибих да си я купиш тая кола....сега остава да и оправиш и вървенето и може да се пробваме на някоя права отсечка
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар


                                #30
                                Аз имах проблеми с паленето само, когато колата е под наклон и то след, като смених горивния филтър. Така си карах, като на десет паления веднъж подкачвах ръчно :D При следващата смяна на филтъра се оказа, че не е завит добре, развих до почти без никакъв натис на ръка! Да не говорим, че подмених всички маркучи, които ми изглеждаха съмнителни, но си купих хубави сдвоени маркучи с оплетка в средата. От старата кола знам, че тези единични маркучи с оплетка отгоре не стават за нищо...
                                Frontera Sport, X20SE март 1998

                                Коментар

                                Working...
                                X