Аз мисля ,че си реших проблема със гасненето веднага след запалване сутрин и след дълъг престой.Обърнете внимание на маркучетата за излишното гориво на дюзите и най-вече на тапичакта на 4 цилиндър.Поствам снимка с пътя на излишното гориво от която се вижда ,че същото отива право в авансаторния клапан и от там идва гасненето.Подмених си имитацията на тапичка на 4 цилиндър с нова защото старата сълзеше и леглото на дюзата буквално преливаше от гориво.Подрязах всички маркучета между дюзите понеже са се разтегнали и не уплътняват добре.Утре сутрин ще пиша дали проблема с гасненето ми е решен окончателно.1 метър маркуч за излишнато гориво с оплетка е 1,50 лв. и всеки месец да го сменям не ми пречи ,но не вярвам да е всеки месец.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo TD 100 пали, но веднага гасне
Collapse
X
-
Esper написа:По въпроса за маркучите за обратното гориво от дюзите - може би аз съм кривия Днес погледнах изпълнението на системата, при TD.Значи обратната нафта се връща на входа на помпата, там където влиза горивото, след горивния ф-р.В заграденото, тънкото маркуче с текстилната оплетка е обратното, а дебелия гумен - основното гориво.Та при тая ситуация донякъде е нормално да може да влезе въздух.Факт е обаче, че маркучетата към дюзите са просто надянати - никакви скоби и могат да се издърпат на ръка.Явно дали би влязъл въздух от там или не зависи от конструкцията на горивната система.При темпрата не влиза - извадих единия, постоя така докато докато сменях моторчето на чистачките, после го надянах и запалих.Запали си както винаги.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:1 метър маркуч за излишнато гориво с оплетка е 1,50 лв. и всеки месец да го сменям не ми пречи ,но не вярвам да е всеки месец.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Tornado написа:1 метър маркуч за излишнато гориво с оплетка е 1,50 лв. и всеки месец да го сменям не ми пречи ,но не вярвам да е всеки месец.A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
Punto Sporting 1.9JTD 2003
ex. Fiat Marea TD100 1998
Коментар
-
Няма грижи вече имаше колеги със сходен проблем оправиха ли си гасненето.Сега се чудя това излишно гориво защо са го свързали с авансатора само ядове да създава при течащи маркучета за излишното гориво.То идва като индикация малко за проблеми.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ходих в сервиз вчера и ми казаха че причината за гасненето може да е дебитомера или свещите. Е как да им повярвам? Колата си пали, значи не е от свещите. Остава да гасне заради дебитомера, обаче за да проверя дали са прави трябва да вкарам 300 лв. за дебитомер. Обаче ако не са ще сам вътре с 300 лв. и със същият проблем. Кажете какво общо "аджеба" има дебитомера с паленето?Bravo TD100
Коментар
-
IGG написа:Ходих в сервиз вчера и ми казаха че причината за гасненето може да е дебитомера или свещите. Е как да им повярвам? Колата си пали, значи не е от свещите. Остава да гасне заради дебитомера, обаче за да проверя дали са прави трябва да вкарам 300 лв. за дебитомер. Обаче ако не са ще сам вътре с 300 лв. и със същият проблем. Кажете какво общо "аджеба" има дебитомера с паленето?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Край на мъките с паленето, породени от висококомпетентни майстори. Колата вече си пали от раз, никакви проблеми. Проблема се оправи с едно обезвъздушаване от пробката на помпата. Тази процедура е трябвало да се направи още от майстора , когато ми смени филтъра. Уви не се беше сетил и трябваше да си разбивам главата и да се чудя, как си палеше перфектно колата и изведнъж да откаже. Благодарности на хората от форума за помоща!Bravo TD100
Коментар
-
IGG написа:Край на мъките с паленето, породени от висококомпетентни майстори. Колата вече си пали от раз, никакви проблеми. Проблема се оправи с едно обезвъздушаване от пробката на помпата. Тази процедура е трябвало да се направи още от майстора , когато ми смени филтъра. Уви не се беше сетил и трябваше да си разбивам главата и да се чудя, как си палеше перфектно колата и изведнъж да откаже. Благодарности на хората от форума за помоща!Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Аз имах проблеми с паленето само, когато колата е под наклон и то след, като смених горивния филтър. Така си карах, като на десет паления веднъж подкачвах ръчно :D При следващата смяна на филтъра се оказа, че не е завит добре, развих до почти без никакъв натис на ръка! Да не говорим, че подмених всички маркучи, които ми изглеждаха съмнителни, но си купих хубави сдвоени маркучи с оплетка в средата. От старата кола знам, че тези единични маркучи с оплетка отгоре не стават за нищо...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар