Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo TD 100 пали, но веднага гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo TD 100 пали, но веднага гасне

    Колеги сутрин колата ми пали, но веднага след това гасне, след това няма палене ако не и подкача ръчно нафтица. Явно поради някаква причина връща нафтата. Авансатора смених защото ми казаха че там е проблема(беше се разтекъл от кабелчетата), но проблема си остана. Кажете каде е проблема, възможно ли е да е от горивния филтър, защото точно след като го смених започна да ми прави този номер.
    Bravo TD100

    #2
    Въздух си смуче от някъде и това е.Моята си е така от година вече но съм и свикнал.Провери маркучетата за излишното гориво на дюзите на първо време.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Щом казваш че е сменян горивният филтър,провери около него дали има нафта(дали не изпуска от там)Може да не е затегнат до край.ако искаш го отвий,виж колко нафта има в него и гo завий здраво.
      И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

      Коментар


        #4
        сменяш филтъра с хубав и после оглеждаш цялата система да не ти смучи въздух от някъде,както каза колегата провери си и маркучетата за излишната нафта и пиши после за резултата

        Коментар


          #5
          виж и имобилайзера ,дали ти разчита кода преди да запалиш ,защото по принцип така става и от имобилайзера !
          фиатче Браво 2.0

          Коментар


            #6
            tomazo написа:
            виж и имобилайзера ,дали ти разчита кода преди да запалиш ,защото по принцип така става и от имобилайзера !
            ако не разчита имобилаизера не би ли трябвало изобщо да не може да запали

            Коментар


              #7
              Re: bravo TD 100 пали, но веднага гасне

              IGG написа:
              Колеги сутрин колата ми пали, но веднага след това гасне, след това няма палене ако не и подкача ръчно нафтица. Явно поради някаква причина връща нафтата. Авансатора смених защото ми казаха че там е проблема(беше се разтекъл от кабелчетата), но проблема си остана. Кажете каде е проблема, възможно ли е да е от горивния филтър, защото точно след като го смених започна да ми прави този номер.
              и на мене мойто Punto TD оня ден ми направи същия номер,пали,държи 300-400 оборота и гасне,след това неще да запали въобще! така няколко пъти и сега вече изобщо неще да запали....вчера смених горивния филтър,но проблема си остана,днеска ще сменя и свещите,може и от тях да е....колеги,осведомете ме що е то авансатора и къде се намира,мога ли да го сменя сам и т.н. А,и как да проверя дали не смуче въздух от някъде?

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                Въздух си смуче от някъде и това е.Моята си е така от година вече но съм и свикнал.Провери маркучетата за излишното гориво на дюзите на първо време.
                от маркучите за излишното гориво не може да смуче въздух.
                FIAT Marea 1.9TD/100

                Коментар


                  #9
                  zombaiko написа:
                  Tornado написа:
                  Въздух си смуче от някъде и това е.Моята си е така от година вече но съм и свикнал.Провери маркучетата за излишното гориво на дюзите на първо време.
                  от маркучите за излишното гориво не може да смуче въздух.
                  И аз така разправях преди време и бях влязъл в доста спорове с колеги от форума.По добре не си мисли така ,че не може да смуче от тях.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Не може да смуче въздух от маркучите за излишното гориво.Те нямат никакви скоби и можеш да ги извадиш без каквото и да било усилие.Дори хипотетично да приемем че може да влезе въздух от там, задължително щеше да има предвидени скоби.Преди време единия ми се беше скъсал на път.Целия мотор беше в нафта и струята в беше отвяла под колата чак на задното стъкло, че и по тавана имаше.Смених маркуча чак в Мездра а го забелязах в началото на пътя.Тъй че не търсете под вола теле
                    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                    Коментар


                      #11
                      Ами де да търсим телето а сега де станахме доста с тоя проблем вече.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Tornado написа:
                        zombaiko написа:
                        Tornado написа:
                        Въздух си смуче от някъде и това е.Моята си е така от година вече но съм и свикнал.Провери маркучетата за излишното гориво на дюзите на първо време.
                        от маркучите за излишното гориво не може да смуче въздух.
                        И аз така разправях преди време и бях влязъл в доста спорове с колеги от форума.По добре не си мисли така ,че не може да смуче от тях.
                        точно от маркучите е май и аз имах същите неволи или изобщо не палих и като бях в супер дизел ми казаха че е от това смениха ги и сега е добре.
                        На мъж които знае как да чука винаги ще му отворят

                        Коментар


                          #13
                          По въпроса за маркучите за обратното гориво от дюзите - може би аз съм кривия Днес погледнах изпълнението на системата, при TD.Значи обратната нафта се връща на входа на помпата, там където влиза горивото, след горивния ф-р.В заграденото, тънкото маркуче с текстилната оплетка е обратното, а дебелия гумен - основното гориво.Та при тая ситуация донякъде е нормално да може да влезе въздух.Факт е обаче, че маркучетата към дюзите са просто надянати - никакви скоби и могат да се издърпат на ръка.Явно дали би влязъл въздух от там или не зависи от конструкцията на горивната система.При темпрата не влиза - извадих единия, постоя така докато докато сменях моторчето на чистачките, после го надянах и запалих.Запали си както винаги.
                          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                          Коментар


                            #14
                            Не искам да влизам в спор за магистралата на излишното гориво, но и аз след проверка на дюзите патих. Беше ми паднала измислената от майстора тапичка. Така съм карал не знам колко, но разбрах за това само по миризмата на нафта. Нищо друго странично не забелязах, много готино си вървеше.
                            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                            Коментар


                              #15
                              Утре дано остане малко време да отделя за проблема и сменя маркучите за излишното гориво.Малии исрам ме е откакто съм в Бг съм минал 3000 км вече и не съм отварял капака за двигателния отсек.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X