Колеги сутрин колата ми пали, но веднага след това гасне, след това няма палене ако не и подкача ръчно нафтица. Явно поради някаква причина връща нафтата. Авансатора смених защото ми казаха че там е проблема(беше се разтекъл от кабелчетата), но проблема си остана. Кажете каде е проблема, възможно ли е да е от горивния филтър, защото точно след като го смених започна да ми прави този номер.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo TD 100 пали, но веднага гасне
Collapse
X
-
Re: bravo TD 100 пали, но веднага гасне
IGG написа:Колеги сутрин колата ми пали, но веднага след това гасне, след това няма палене ако не и подкача ръчно нафтица. Явно поради някаква причина връща нафтата. Авансатора смених защото ми казаха че там е проблема(беше се разтекъл от кабелчетата), но проблема си остана. Кажете каде е проблема, възможно ли е да е от горивния филтър, защото точно след като го смених започна да ми прави този номер.
Коментар
-
zombaiko написа:Tornado написа:Въздух си смуче от някъде и това е.Моята си е така от година вече но съм и свикнал.Провери маркучетата за излишното гориво на дюзите на първо време.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Не може да смуче въздух от маркучите за излишното гориво.Те нямат никакви скоби и можеш да ги извадиш без каквото и да било усилие.Дори хипотетично да приемем че може да влезе въздух от там, задължително щеше да има предвидени скоби.Преди време единия ми се беше скъсал на път.Целия мотор беше в нафта и струята в беше отвяла под колата чак на задното стъкло, че и по тавана имаше.Смених маркуча чак в Мездра а го забелязах в началото на пътя.Тъй че не търсете под вола телеI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Tornado написа:zombaiko написа:Tornado написа:Въздух си смуче от някъде и това е.Моята си е така от година вече но съм и свикнал.Провери маркучетата за излишното гориво на дюзите на първо време.На мъж които знае как да чука винаги ще му отворят
Коментар
-
По въпроса за маркучите за обратното гориво от дюзите - може би аз съм кривия Днес погледнах изпълнението на системата, при TD.Значи обратната нафта се връща на входа на помпата, там където влиза горивото, след горивния ф-р.В заграденото, тънкото маркуче с текстилната оплетка е обратното, а дебелия гумен - основното гориво.Та при тая ситуация донякъде е нормално да може да влезе въздух.Факт е обаче, че маркучетата към дюзите са просто надянати - никакви скоби и могат да се издърпат на ръка.Явно дали би влязъл въздух от там или не зависи от конструкцията на горивната система.При темпрата не влиза - извадих единия, постоя така докато докато сменях моторчето на чистачките, после го надянах и запалих.Запали си както винаги.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Не искам да влизам в спор за магистралата на излишното гориво, но и аз след проверка на дюзите патих. Беше ми паднала измислената от майстора тапичка. Така съм карал не знам колко, но разбрах за това само по миризмата на нафта. Нищо друго странично не забелязах, много готино си вървеше.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Утре дано остане малко време да отделя за проблема и сменя маркучите за излишното гориво.Малии исрам ме е откакто съм в Бг съм минал 3000 км вече и не съм отварял капака за двигателния отсек.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар